Εμείς οι Έλληνες, μέχρι σήμερα τους Κύπριους τους είχαμε στη Eurovision για να μας δίνουν 12άρια κι όχι για να μας παίρνουν τις δουλειές και τη δόξα!

Έχουμε ανεχθεί πολλά τόσα χρόνια από τους Κύπριους. Να κάνουν καριέρα στην Ελλάδα, να μας παίρνουν τις Μακρυπούλιες, να κερδίζουν τα talent shows, αλλά όχι να βάζουν… χέρι και στην ελληνική Eurovision. Υπάρχουν και κάποια όρια.

Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Το… κάζο ήταν μεγάλο στον ελληνικό τελικό της Eurovision, με τους «θεσμούς» να επιβάλλουν στην Ελλάδα εκπρόσωπο από τη μνημονιακή Κύπρο, που δεν έχει Βαρουφάκη και η τρόικα κυκλοφορεί ακόμη ελεύθερη στη Λευκωσία.

Ποιος ο συμβολισμός σύντροφοι με το να στέλνουμε στη Eurovision μία γυναίκα που στη χώρα της οι «θεσμοί» αποκαλούνται τρόικα;

Δυστυχώς, η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ αποδείχθηκε άτολμη και τελικά η ελληνική συμμετοχή θα είναι μια από τα… ίδια. Με μία όμορφη, ξανθιά, μνημονιακή Κύπρια, με τρία παιδιά και άλλα τέτοια ξενέρωτα, δεν μπορείς να το παίζεις «πρώτη φορά αριστερά».

Θα συμφωνήσω με πολλούς από εσάς που πιστεύετε πως και τα πέντε υποψήφια τραγούδια ήταν άθλια, ωστόσο, κάποια είχαν τον συμβολισμό τους.

Η Σάγια, για παράδειγμα, είναι μαύρη και φανταστείτε πόσο θα ξενέρωναν οι χρυσαυγίτες, αν κέρδιζε… Σκεφτείτε ακόμη πόσο πακετωμένος θα ήταν ο Σαμαράς που αυτή την περίοδο αναζητά απεγνωσμένα ένα καράβι με μετανάστες να πιαστεί για να μη βουλιάξει. Με την «αποκάλυψη» του ΣΚΑΪ νόμιζε ότι το βρήκε, αλλά τελικά, το «υποτιθέμενο» καράβι που ήταν γεμάτο με μετανάστες που θα κατέστρεφαν την πατρίδα μας, έμπαζε νερά.

Ας συνεχίσουμε όμως με τα τραγούδια που ακούσαμε χθες.

Η Απέργη με τα μεγάλα δόντια, ερμήνευσε το τραγούδι «Jazz – Συρτάκι»! Αυτό μου θύμισε κάτι γιορτές της Χούντας που τις βλέπουμε τώρα και γελάμε με το πόσο καραγκιόζηδες ήταν αυτοί οι τύποι. Αν το στέλναμε στη Eurovision θα περνάγαμε το μήνυμα πως έχουμε γυρίσει 40 χρόνια πίσω με την κωλολιτότητα. Κι αν δεν βρούμε την άκρη τώρα, δεν αποκλείεται οι ακροδεξιοί να μας ξαναγαμήσουν τη ζωή.

Εξαιρετική ήταν και η συμμετοχή ενός hipster, που δεν θυμάμαι πως τον λένε. Όσο να πεις, όμως, θα μπορούσε να περάσει ένα εναλλακτικό προφίλ στην Ευρώπη. Και αυτός είχε βάλει μέσα στο κομμάτι και λίγο «Zorba the Greek». Το είχε το πακέτο. Απολιτίκ hipster και «Σπίθα» του Μίκη μαζί… Ένα τέτοιο μίγμα.

Για το τέλος αφήσαμε τους C-Real, που συμμετείχαν με ένα τραγούδι αδιάφορο, αλλά με μία τραγουδίστρια που σίγουρα θα έκανε εντύπωση. Με τον Βαρουφάκη έχουμε γοητεύσει τις γυναίκες στην Ευρώπη, αν στέλναμε και την τραγουδίστρια των C-Real θα πιάναμε και τους άνδρες και θα βελτιώναμε σημαντικά τη διαπραγματευτική μας θέση.

Αλλά αποδεικνύεται πως ακόμα μας κάνουν ό,τι θέλουν οι «ξένοι». Λίγες ώρες μετά τη δήλωση Ντράγκι πως η Κύπρος θα βγει πιο γρήγορα από την Ελλάδα από το Μνημόνιο, να τη και η Κύπρια στην Eurovision για λογαριασμό της Ελλάδας!

Και είναι ασφαλώς, αδικαιολόγητο που τα «τραγούδια» που ετοίμασε ο Βαρουφάκης για το Eurogroup, δεν αξιοποιήθηκαν όσο θα έπρεπε για την Eurovision.

Τα χτυπήματα είναι απανωτά… «One Last Breath» αξιοπρέπειας χρειαζόμαστε.

* Τη «Σαλαμάνδρα» του Σπύρου Πολυχρονόπουλου μπορείτε να τη βρίσκετε πλέον και στο facebook.

Σχόλια

Αρθρογράφος

Σπύρος Πολυχρονόπουλος

Ο Σπύρος Πολυχρονόπουλος είχε δύσκολα παιδικά χρόνια, τα οποία σημαδεύτηκαν από ένα τραγικό ναυάγιο που τον ανάγκασε να παραμείνει για 7 χρόνια αποκλεισμένος στη βραχονησίδα Σεριφοπούλα, όπου επιβίωσε τρώγοντας μονάχα μονάχους-μονάχους. Διεσώθη όταν κατάφερε να εκπαιδεύσει ένα άγριο δελφίνι και να το πείσει να τον μεταφέρει στη Σέριφο. Πλέον, ζει μόνιμα στο μεσαιωνικό δωμάτιο του ξενοδοχείου “ο Πρίαμος” και εργάζεται ως συνοδός κυριών.

Σχετικά Άρθρα

X