Το ταλέντο ηλικία δεν κοιτά, ισχυρίζονται πολλοί και τα πιτσιρίκια του κειμένου έρχονται με τον καλύτερο τρόπο να επαληθεύσουν αυτή τη διαπίστωση.

Γιατί μπορεί πολλοί να περιμένουν όλη τους τη ζωή, ώστε να κρατήσουν στην αγκαλιά τους, το πολυπόθητο αγαλματίδιο των Όσκαρ, και άλλοι να γεύονται στιγμές χαράς και δόξας μόλις από τα 10 και 11 τους χρόνια. Μία καλή συγκυρία, μαζί με αρκετό ταλέντο, θέληση, αλλά και την ευρηματική παιδική αθωότητα, ίσως να αποτέλεσαν το καλύτερο μείγμα, για τους νεαρότερους ηθοποιούς που έχουν καταφέρει να κοσμήσουν την τροπαιοθήκη τους, με ένα αγαλματίδιο Όσκαρ.

Tatum O’ Neal – Paper Moon (1973)

Ήταν μόλις 10 χρονών, όταν η ίδια δημιούργησε ένα ρεκόρ, που κανένας ηθοποιός δεν έχει καταφέρει να σπάσει ακόμη μέχρι και σήμερα. Ο ντεμπούτο ρόλος της, στις μεγάλες αίθουσες, έμελλε να αποδειχθεί και αυτός που θα άφηνε το όνομά της ανεξίτηλο στις μνήμες των σινεφίλ.

Ο ρόλος της, την ήθελε ως ένα αρκετά περίεργο κορίτσι, το οποίο είχε μείνει ορφανό και με την ευφυΐα της ανακάλυπτε ολοένα και περισσότερα για τη δολοφονία της μητέρας της. Ο ρόλος της, της είχε χαρίσει Όσκαρ καλύτερου β’ γυναικείου ρόλου, ενώ οι μετέπειτα συμμετοχές της σε αρκετές, ομολογουμένως, ταινίες, ποτέ δεν δικαίωσαν τις προσδοκίες όχι μόνο των κριτικών, αλλά και του κοινού.


Anna Paquin – The Piano (1993)

Είκοσι χρόνια μετά το ρεκόρ της 10χρονης Tatum O’ Neal, η κατά μόλις ένα χρόνο μεγαλύτερή της Αnna Paquin γεύεται την ίδια επιτυχία. Το βραβείο ακριβώς το ίδιο, Όσκαρ καλύτερου β’ γυναικείου ρόλου και η τύχη ήταν σίγουρα, από τότε κιόλας, με το μέρος της. Το ρόλο, βλέπετε τον κέρδισε τυχαία, αφού η αδερφή έχοντας δει την αγγελία σε μία εφημερίδα, αποφασίζει να την πάρει μαζί της στο κάστινγκ απλά για παρέα. Τότε είχε επιλεχθεί ανάμεσα από 5.000 υποψήφιους.


Η εξέλιξή της σχεδόν ιδανική και οι συμμετοχές της στην μεγάλη αλλά και στην μικρή οθόνη, της προσέφεραν αναγνώριση πολύ μεγαλύτερη από αυτή που γεύτηκε ως ένα 11χρονο κορίτσι βραβευμένο με Όσκαρ, καθώς αρχικά η συμμετοχή στην ταινία Χ-Men, και έπειτα ο πρωταγωνιστικός της ρόλος στην επιτυχημένη σειρά True Blood, εκτόξευσαν τις μετοχές της ως ηθοποιός.


Patty Duke – The Miracle Worker (1962)

Στο μακρινό 1962, ήταν σχεδόν αδύνατο ένας ανήλικος ηθοποιός να κερδίσει Όσκαρ, πάντα όμως κάποιος κάνει την αρχή! Τα δεσμά έσπασε η 16χρονη τότε Patty Duke, η οποία για τη συμμετοχή της στην ταινία «The Miracle Worker», κερδίζει Όσκαρ β’ γυναικείου ρόλου. Ήταν η νεότερη, που κοσμούσε το βιογραφικό της με μία τέτοια διάκριση.

Είχε αρκετούς ρόλους στο ενεργητικό της και ίσως πιο σημαντικούς, από τον βραβευμένο ρόλο της, ενώ το μέλλον τής επιφύλασσε πρωταγωνιστικούς ρόλους σε ταινίες-ορόσημα της τότε εποχής, αλλά και μία διάγνωση ότι πάσχει από μανιοκατάθλιψη. Μία ολόκληρη ζωή στο επίκεντρο και στα φώτα της δημοσιότητας είναι πολύ δύσκολο εξάλλου να διαχειριστεί σωστά!


Timothy Hutton – Ordinary People (1980)

O πρώτος άντρας της σημερινής λίστας, αλλά και ο μεγαλύτερος ηλικιακά από όλους τους προαναφερθέντες καθώς το αγαλματίδιο τον βρήκε αγκαλιά με τον εορτασμό των εικοστών του γενεθλίων! Η καριέρα του ξεκίνησε με συμμετοχές σε αρκετές σειρές, και η παρθενική του συμμετοχή στην μεγάλη οθόνη του χάρισε το πολυπόθητο Όσκαρ β’ αντρικού ρόλου.

Ο ρόλος που ενσαρκώνει τον θέλει ως ένα έφηβο, απομακρυσμένο και απομονωμένο όχι μόνο από την οικογένειά του αλλά και ολόκληρο το περίγυρό του. Έχοντας κάνει μία απόπειρα αυτοκτονίας, φιλοξενείται σε ψυχιατρική κλινική και ο ψυχίατρος που επισκέπτεται συνδέεται με πολλούς και άγνωστους, μέχρι τότε, τρόπους μαζί του.

Το σήμερα τον θέλει σκηνοθέτη αλλά και ένα ιδιαίτερα επιτυχημένο ηθοποιό, με πρωταγωνιστικό ρόλο σε ένα αρκετά δημοφιλές σίριαλ!

Το 3point magazine είναι ένα οριζόντια δομημένο μέσο που πιστεύει ότι η γνώμη όλων έχει αξία και επιδιώκει την έκφρασή της. Επικροτεί τα σχόλια, την κριτική και την ελεύθερη έκφραση των αναγνωστών του επιδιώκοντας την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Σε μια εποχή όμως που ο διάλογος τείνει να γίνεται με όρους ανθρωποφαγίας και απαξίωσης προς πρόσωπα και θεσμούς, το 3point δεν επιθυμεί να συμμετέχει. Για τον λόγο αυτόν σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, σεξιστικού περιεχομένου θα σβήνονται χωρίς ειδοποίηση του εκφραστή τους.

Ακόμα, το 3point magazine έχει θέσει εαυτόν απέναντι στο φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, σχόλια ανάλογου περιεχομένου θα έχουν την ίδια μοίρα με τα ανωτέρω, τη γνωριμία τους με το "delete".

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 3point.

[fbcomments width="100%" count="off" num="5"]