Η αλήθεια είναι ότι πολλές φορές σε διαφημιστικές καμπάνιες έχουν προβληθεί σκληρές εικόνες, προκειμένου να ευαισθητοποιήσουν ή να πείσουν. Η καμπάνια όμως που διοργάνωσε η ΜΚΟ “Learn for Life Foundation” της δυτικής Αυστραλίας για να καταπολεμήσει την “κοπάνα” στα σχολεία, ξεπερνά κατά πολύ τον αρχικό της στόχο, ο οποίος -μάλλον- ήταν να πείσει τα παιδιά να μην φεύγουν από το σχολείο.

Με τον τίτλο “Set Yourself Free” το διαφημιστικό περισσότερο σε splatter θρίλερ προσομοιάζει, παρά σε καμπάνια που στόχο έχει να πείσει. Όπως ανέφεραν οι σκηνοθέτες του Henry Inglis και Aaron McCann (λάτρεις των comedy horror films) στόχος ήταν να σοκαριστεί το κοινό και ιδιαίτερα οι μαθητές που καταφεύγουν σε τέτοιες πρακτικές.

Τι συμβαίνει λοιπόν όταν νεαροί φεύγουν από το σχολείο και πηγαίνουν σε μία παραλία, φερ’ ειπείν, για να διασκεδάσουν; Ιδού τα -όχι και τόσο πειστικά- αποτελέσματα:

Το 3point magazine είναι ένα οριζόντια δομημένο μέσο που πιστεύει ότι η γνώμη όλων έχει αξία και επιδιώκει την έκφρασή της. Επικροτεί τα σχόλια, την κριτική και την ελεύθερη έκφραση των αναγνωστών του επιδιώκοντας την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Σε μια εποχή όμως που ο διάλογος τείνει να γίνεται με όρους ανθρωποφαγίας και απαξίωσης προς πρόσωπα και θεσμούς, το 3point δεν επιθυμεί να συμμετέχει. Για τον λόγο αυτόν σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, σεξιστικού περιεχομένου θα σβήνονται χωρίς ειδοποίηση του εκφραστή τους.

Ακόμα, το 3point magazine έχει θέσει εαυτόν απέναντι στο φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, σχόλια ανάλογου περιεχομένου θα έχουν την ίδια μοίρα με τα ανωτέρω, τη γνωριμία τους με το "delete".

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 3point.

[fbcomments width="100%" count="off" num="5"]