Ένα καινούργιο περιστατικό αυθαιρεσίας από ελεγκτή εισιτηρίων εχθές στη Θεσσαλονίκη. Σε έναν μονοπωλιακό οργανισμό, τον ΟΑΣΘ, με υπηρεσίες ανεπαρκείς, που έχει απλήρωτους τους εργαζόμενους για δύο μήνες και μέχρι πρόσφατα έκαναν επίσχεση εργασίας, το μόνο που φαίνεται να λειτουργεί είναι οι κυνηγοί κεφαλών, που κάποιοι από αυτούς αντλούν ευχαρίστηση από την επιβολή της εξουσίας τους πάνω στους επιβάτες. Τρία χρόνια μετά το θάνατο του Θανάση Καναούτη, μέρες δεκαπενταύγουστου στην Αθήνα, που ενεπλάκη σε καυγά με τον ελεγκτή επειδή δεν είχε εισιτήριο και έπεσε έξω από το λεωφορείο χτυπώντας στο κεφάλι, τώρα έχουμε ένα καινούργιο περιστατικό.

Τίποτα όμως δεν έχει αλλάξει στο τοπίο των μέσων μαζικής μεταφοράς από την κυβέρνηση των συριζανελ, στην κατεύθυνση της προστασίας του δικαιώματος των πολιτών για φθηνές και αξιόπιστες δημόσιες μεταφορές. Αν εξαιρέσει κανείς την ψήφιση της διάταξης για ελεύθερη είσοδο των κατόχων κάρτας ανεργίας (και όχι γενικά και αόριστα των ανέργων όπως επαίρεται η κυβέρνηση, οι άνεργοι είναι πολύ περισσότεροι από αυτούς που έχουν κάρτα ανεργίας…) το κόστος στις μεταφορές αυξήθηκε και παρέμεινε υψηλό πάρα τις δεσμεύσεις της κυβέρνησης (σήμερα μια απλή διαδρομή στην Αθήνα κοστίζει 1,40€ ενώ το κόστος για το αεροδρόμιο έχει φτάσει στο εξωφρενικό 10€…).

Επιπλέον οι κυνηγοί κεφαλών συνεχίζουν απτόητοι το έργο τους, λειτουργώντας με αντισυνταγματικό τρόπο, προβαίνοντας σε αντιποίηση αρχής όταν ζητούν ταυτότητα από τους πολίτες χωρίς να έχουν κανένα δικαίωμα, φτιάχνοντας σκοτεινές παρέες με την αστυνομία την οποία πολλές φορές ειδοποιούν με κινητά τηλέφωνα να έρθει σε μια στάση και να περιμένει εκεί, προβαίνουν σε παράνομη κατακράτηση όταν δεν επιτρέπουν στους πολίτες να φύγουν από το σημείο που βρίσκονται και τους προπηλακίζουν.

Και τι έκανε γι αυτά η κυβέρνηση; Απολύτως τίποτα! Οι δημόσιες μεταφορές έχουν μπει στις προβλέψεις του μνημονίου και η κυβέρνηση αντί να τις βελτιώσει τις βγάζει στο σφυρί. Αυξάνεται το κόστος και με την εισαγωγή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου ευελπιστεί ότι θα σταματήσουν να είναι ελλειμματικές, κάνοντας για μια ακόμα φορά την πάπια στα χρήματα που πάρθηκαν από τα ταμεία των εταιρειών του ΟΑΣΑ για να καλύψουν άλλες ανάγκες και κατέκτησαν τους οργανισμούς ελλειμματικούς.

Οι μεταφορές με βάση τις προβλέψεις του μνημονίου θα ιδιωτικοποιηθούν, δηλαδή θα ξεπουληθούν έναντι πινακίου φακής, όπως συνέβη μέχρι τώρα με όλες τις ιδιωτικοποιήσεις. Μέχρι τότε θα απαξιωθούν επίτηδες, όπως γίνεται πάντα σ’ αυτές τις περιπτώσεις, προκειμένου να μην υπάρξουν αντιδράσεις στην κοινή γνώμη για το ξεπούλημα. Μέρος αυτής της απαξίωσης είναι και το καθεστώς δράσης των κυνηγών κεφαλών, η αλλιώς, των ελεγκτών εισιτηρίων.

Το 3point magazine είναι ένα οριζόντια δομημένο μέσο που πιστεύει ότι η γνώμη όλων έχει αξία και επιδιώκει την έκφρασή της. Επικροτεί τα σχόλια, την κριτική και την ελεύθερη έκφραση των αναγνωστών του επιδιώκοντας την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Σε μια εποχή όμως που ο διάλογος τείνει να γίνεται με όρους ανθρωποφαγίας και απαξίωσης προς πρόσωπα και θεσμούς, το 3point δεν επιθυμεί να συμμετέχει. Για τον λόγο αυτόν σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, σεξιστικού περιεχομένου θα σβήνονται χωρίς ειδοποίηση του εκφραστή τους.

Ακόμα, το 3point magazine έχει θέσει εαυτόν απέναντι στο φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, σχόλια ανάλογου περιεχομένου θα έχουν την ίδια μοίρα με τα ανωτέρω, τη γνωριμία τους με το "delete".

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 3point.

[fbcomments width="100%" count="off" num="5"]