Στις 8 Μαΐου το 71ο Φεστιβάλ Καννών ξεκινά και εμείς ανυπομονούμε να δούμε τις ταινίες που θα προβληθούν στη μεγάλη οθόνη.  Επιλέξαμε πέντε ταινίες που μας “χτύπησαν” στο μάτι και σας τις παρουσιάζουμε. Το Φεστιβάλ θα ξεκινήσει στις 8 και θα ρίξει αυλαία στις 19 Μαΐου όπως πάντα γεμάτο λάμψη και πολλές πολλές ταινίες!

Θα δούμε λοιπόν τον Άνταμ Ντράιβερ στη νέα ταινία του Σπάικ Λι αλλά και τη νέα δουλειά του Πάβελ Παβλικόφσκι, οποίος επιστρέφει με ένα πολιτικό δράμα στην Ευρώπη της δεκαετίας του ’50. Περιμένουμε όμως με ανυπομονησία και τις νέες ταινίες των Λαρς φον Τρίερ και Γκασπάρ Νοέ, τι “μαγειρεύουν” πάλι αυτοί οι δύο ακραίοι Κύριοι; Τέλος, ο Ασγκάρ Φαραντί με πρωταγωνιστές το ζεύγος Χαβιέ Μπαρδεμ και Πενέλοπε Κρουζ επιστρέφει με ένα ψυχολογικό θρίλερ…

BlackKklansman του Σπάικ Λι

Με πρωταγωνιστές τον -γιο του Ντενζέλ- Τζον Ντέιβιντ Γουάσινγκτον και τον Ανταμ Ντράιβερ, ο Σπάικ Λι έρχεται στο φεστιβάλ με το νέο σινε-κατηγορώ του. Η ταινία βασίζεται στην πραγματική ιστορία του Ρον Στόλγουερθ, του πρώτου Αφροαμερικανού αστυνομικού που διείσδυσε στην Κου Κλουξ Κλαν. Στη διάρκεια της δεκαετίας του ’70, ο Στόλγουερθ και ο λευκός συνάδελφός του, Φλιπ Ζίμερμαν, εισχώρησαν στα ανώτατα στρώματα της ρατσιστικής οργάνωσης στο Κολοράντο Σπρινγκς κι ανέτρεψαν το σχέδιό της να πάρει την εξουσία της πόλης. Είδαμε πρόσφατα τον Άνταμ Ντράιβερ πάντως και στο πετυχημένο και ποιητικό “Paterson” του Τζάρμους και έχουμε να πούμε μόνο καλά πράγματα για την ερμηνεία του εκεί. Μένει να δούμε τι προετοίμασε σε αυτή την ταινία για να μας δείξει.

Cold War του Πάβελ Παβλικόφσκι

Μετά το ιδιαίτερης αισθητικής “Ida” ο Παβλικόφσκι επιστρέφει με ένα ακόμα ασπρόμαυρο, πολιτικό δράμα. Ο “Ψυχρός Πόλεμος” είναι μία ερωτική ιστορία που διαδραματίζεται στην Ευρώπη της δεκαετίας του 50. Πρωταγωνιστές του ένα ζευγάρι μουσικών, η Ζούλα (Τζοάνα Κούλιγκ) κι ο Βίκτορ (Τομάς Κοτ), που περιοδεύουν από την Πολωνία και τη Γιουκοσλαβία, μέχρι το Βερολίνο και το Παρίσι. Πρόκειται για την πρώτη πολωνέζικη παραγωγή που θα διαγωνιστεί για το Χρυσό Φοίνικα εδώ και 16 χρόνια – από τον “Πιανίστα” του Ρομάν Πολάνσκι.

Climax του Γκασπάρ Νοέ

Ο ανατρεπτικός και ακραίος Γκασπάρ Νοέ επιστρέφει με νέα ταινία, το “Climax” (που πριν λεγόταν “Psyché”).  Η προηγούμενή του δουλειά το “Love”, μπορεί να χαρακτηριστεί αρκετά ακραία, λόγω του γυμνού ίσως που πολλοί το χαρακτήρισαν πορνό. Από την άλλη, οι εικόνες και τα χρώματα εμένα προσωπικά με ενθουσίασαν. Η ταινία μπορεί να έπασχε σεναριακά, ωστόσο δεν μπορεί να χαρακτηριστεί κακή. Πάντως μένει να δούμε τη νέα του δουλειά. Το μόνο σίγουρο είναι πως μάλλον περιμένουμε ξανά κάτι ανατρεπτικό.

Τhe House that Jack Built του Λαρς φον Τρίερ

Διαρκεί 155 λεπτά και αφηγείται την ιστορία ενός κατά συρροή δολοφόνου, σε ένα διάστημα δώδεκα χρόνων και με επίκεντρο πέντε φόνους-κλειδιά. Αποτελεί την επιστροφή του “σε κατάθλιψη” Λαρς φον Τρίερ στις Κάννες μετά την ανακήρυξή του σε “persona non grata” το 2011. Ο Λαρς φον Τρίερ είναι ένας σκηνοθέτης με προσωπική γραφή, αρκετά ακραίος, με εμμονές αλλά και επαναλαμβανόμενα μοτίβα στις ταινίες του. Άλλοι τον λατρεύουν και άλλοι δεν αντέχουν τη βία και την μελαγχολία που βγάζει μέσα από τις ταινίες του.

Everybody Knows του Ασγκάρ Φαραντί

Μετά τον “Χωρισμό” και τον “Εμποράκο” επιστρέφει με είναι ένα ψυχολογικό θρίλερ που ακολουθεί μια Ισπανίδα που ζει στο Μπουένος Αϊρες και η οποία επιστρέφει στη γενέτειρά της, λίγο έξω από τη Μαδρίτη, μαζί με τον Αργεντινό σύζυγό και τα παιδιά της. Το ταξίδι της ωστόσο αναστατώνεται από απροσδόκητα γεγονότα που φέρνουν στην επιφάνεια μυστικά από το παρελθόν. Χαβιέ Μπαρδέμ και Πενέλοπε Κρουζ το ζευγάρι των πρωταγωνιστών! Με αυτή την ταινία θα “ανοίξει” φέτος το 71ο Φεστιβάλ Καννών.

Το 3point magazine είναι ένα οριζόντια δομημένο μέσο που πιστεύει ότι η γνώμη όλων έχει αξία και επιδιώκει την έκφρασή της. Επικροτεί τα σχόλια, την κριτική και την ελεύθερη έκφραση των αναγνωστών του επιδιώκοντας την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Σε μια εποχή όμως που ο διάλογος τείνει να γίνεται με όρους ανθρωποφαγίας και απαξίωσης προς πρόσωπα και θεσμούς, το 3point δεν επιθυμεί να συμμετέχει. Για τον λόγο αυτόν σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, σεξιστικού περιεχομένου θα σβήνονται χωρίς ειδοποίηση του εκφραστή τους.

Ακόμα, το 3point magazine έχει θέσει εαυτόν απέναντι στο φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, σχόλια ανάλογου περιεχομένου θα έχουν την ίδια μοίρα με τα ανωτέρω, τη γνωριμία τους με το "delete".

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 3point.

[fbcomments width="100%" count="off" num="5"]