Για πολλούς είναι το αγαπημένο αναψυκτικό και η επί χρόνια αγαπημένη κακιά συνήθεια των περισσότερων Ελλήνων. Τα αποτελέσματα ωστόσο της εταιρείας 3Ε που διανέμει την coca cola στην Ελλάδα ήρθαν να αμφισβητήσουν για πρώτη φορά το σλόγκαν της ότι «η Coca Cola πάει με όλα” αποδεικνύοντας πως η στρατηγική της εταιρείας δεν πάει καθόλου με την κρίση.

Και αυτό γιατί το πασίγνωστο αναψυκτικό που μπορεί να το βρει κανείς σε κάθε μεριά του πλανήτη, έχει από τις ακριβότερες τιμές στην Ελλάδα, με την εταιρεία να αποδεικνύει τον σκληρό κυνισμό της μπροστά σε μία από τις χειρότερες κρίσεις των τελευταίων δεκαετιών στην Ευρώπη.

Τη στιγμή λοιπόν που η πλειοψηφία των ελληνικών και μη, εταιρειών μειώνει σε κάποιο βαθμό τις τιμές, ή προτείνει προϊόντα σε προσφορά, η 3Ε εξακολουθεί να διατηρεί τις τιμές των αναψυκτικών της στα ίδια επίπεδα, την ίδια στιγμή που μισθοί, επιδόματα και συντάξεις περικόπτονται μέρα με τη μέρα.

Κάτι τέτοιο βέβαια μπροστά στη σκληρή πολιτική της εταιρείας, έφερε και την μείωση της κατανάλωσης μέσα στο 2011, με τους Έλληνες να προτιμούν σαφώς πιο φτηνά προϊόντα και τις πωλήσεις να πέφτουν κατά 28%!

Η εμμονή της διοίκησης της 3Ε να συνεχίσει να εμπορεύται την πιο ακριβή Coca Cola σε ολόκληρη σχεδόν την Ευρώπη φαίνεται να αντιβαίνει σε κάθε επιχειρηματική λογική και προκαλεί ερωτηματικά.

Τέτοια ερωτηματικά μάλλον γεννήθηκαν και στην επιτροπή ανταγωνισμού, η οποία αποφάσισε να παρέμβει αυτεπάγγελτα και να ελέγξει τις δραστηριότητες της 3Ε σε ότι αφορά την πώληση αναψυκτικών, χυμών αλλά και ανθρακούχων μη αλκοολούχων ποτών.

Αν και σε αυτή την περίπτωση η εταιρεία παραμείνει αδιάλλακτη στις τιμές, τότε η Coca Cola θα φαντάζει είδος πολυτελείας μέσα στο 2012!

(1/3/2012)

Σχόλια

X