Περίπου 4 εβδομάδες έμειναν για την έναρξη της νέας σεζόν στο πρωτάθλημα της F1 και μετά την ολοκλήρωση των πρώτων χειμερινών δοκιμών οι ομάδες αλλά και εμείς βγάλαμε τα πρώτα συμπεράσματα.

Ο Μάρκ Γουέμπερ ο οποίος ήταν ο πιλότος που δοκίμασε την RB8 δήλωσε πως ένιωσε πολύ καλά με τη συμπεριφορά του μονοθεσίου, ωστόσο τόνισε πως είναι πολύ νωρίς για να βγάλουν συμπεράσματα. Άτυχος στάθηκε ο Σεμπάστιαν Φέτελ τη δεύτερη μέρα ο οποίος κατάφερε να κάνει μόνο 2 γύρος λόγω προβλήματος στα ηλεκτρικά. Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητης δήλωσε πως όταν κάθισε στο νέο μονοθέσιο ήταν σαν να γύρισε στο σπίτι του. Όσο αναφορά το πρόβλημα που αντιμετώπισε τόνισε πως αυτά συμβαίνουν και καλύτερα να εμφανίζονται τώρα πάρα κατά τη διάρκεια των αγώνων.

Ο Λιούις Χάμιλτον σε δήλωση του υποστήριξε πως η Red Bull δείχνει δυνατή και η Lotus μοιάζει εντυπωσιακή. Όσο για το μονοθέσιο της ομάδας του τόνισε πως είναι το πιο βελτιωμένο εξωτερικά που είχαν εδώ και καιρό. Η διαφορά της MP4-27 είναι στο ρύγχος του μονοθεσίου το οποίο διαφέρει από τα υπόλοιπα. Ο τεχνικός διευθυντής Πάντι Λόου τόνισε πως είναι πιο γρήγορο σε σχέση με τα παλαιότερα μοντέλα της McLaren.

Ένα από τα ερωτηματικά για τη νέα σεζόν αποτελεί η αξιοπιστία του νέου μονοθεσίου της Ferrari, έπειτα από τη χρονιά που μας πέρασε με τα προβλήματα στο αεροδυναμικό κομμάτι και στις εξατμίσεις. Πριν την ολοκλήρωση της πρώτης περιόδου των ελεύθερων δοκιμαστικών ο τεχνικός διευθυντής της σκουντερία δήλωσε πως είναι δυσαρεστημένος από την απόδοση που έχει το μονοθέσιο και πως υπάρχει μεγάλο περιθώριο βελτίωσης. Παρόλα αυτά την ίδια μέρα ο Φερνάντο Αλόνσο έκανε τον ταχύτερο γύρω από όλους. Ο Ισπανός πιλότος της ιταλικής ομάδας τόνισε πως η ομάδα γνωρίζει μόνο το 20% της F2012.

Εντυπωσιακή ήταν η εμφάνιση της Lotus την πρώτη μέρα των δοκιμών με  τον Κίμι, σα να μην έλειψε μια μέρα απο τα γκριντ, να είναι ο ταχύτερος όλων. Το αφεντικό της ομάδας, Ερίκ Μπουγιέ δήλωσε πως είναι ικανοποιημένος και πως αν δώσουν ένα αξιόπιστο μονοθέσιο στον Ραϊκόνεν μπορεί να τους οδηγήσει σε νίκες. O Iceman δήλωσε πως ο χειρισμός του μονοθεσίου του φάνηκε πολύ εύκολος και πως στο παρελθόν είχε πολύ χειρότερες εντυπώσεις απο μονοθέσια που οδηγούσε πρώτη φορά.

Ο Πολ Ντι Ρέστα με Force India έκανε τον 2ο καλύτερο χρόνο την πρώτη μέρα στην πίστα της Χέρεθ με τον Νίκο Ρόσμπεργκ με Mercedes να συμπληρώνει την τριάδα.

Τη χειρότερη σεζόν που είχε στην ιστορία της στη F1 θέλει να αφήσει πίσω η Williams η οποία παρουσίασε τη FW34 λίγο πριν την έναρξη των χειμερινών δοκιμών. Πίσω απο το τιμόνι της ομάδας θα βρίσκεται για 2η συνεχόμενη χρονιά ο Παστόρ Μαλδονάδο. Δεύτερος πιλόυτος θα είναι ο Μπρούνο Σένα ο οποίος αντικατέστησε τον Ρ.Μπαρικέλο.

Σήμερα(17/2)η Caterham ανακοίνωσε την αντικατάσταση του Γιάρνο Τρούλι απο τον Βιτάλι Πετρόφ. Το αφεντικό της ομάδας, Τόνι Φερνάντες, όπως είπε σε δήλωση του δεν ήταν μια εύκολη απόφαση αλλά αυτή η αλλαγή θα δώσει μια σημαντική ώθηση στην ομάδα.

Ραντεβού την επόμενη εβδομαδα(21/2 – 24/2) στην πίστα της Βαρκελώνης για τη δεύτερη περίοδο των χειμερινών δοκιμών.

Οι ομάδες και οι πιλότοι για τη νέα σεζόν

Red Bull: S.Vettel, M.Webber
McLaren: J.Button, L.Hamilton
Ferrari: F.Alonso, F.Massa
Mercedes: M.Schumacher, N.Rosberg
Lotus: K.Raikkonnen, R.Grosjean
Force India: P. di Resta, N.Hulkenberg
Sauber: K.Kobayashi, S.Perez
Toro Rosso: D.Ricciardo, J.E. Vergne
Williams: P.Maldonado, B.Senna
Caterham: H.Kovalainen, V.Petrov
HRT: P. de la Rosa, N.Karthikeyan
Marussia: T.Glock, C.Pic


Υ.Γ. Φέτος θα σας παρέχουμε συνεχή ενημέρωση για το πρωτάθλημα της F1

Το 3point magazine είναι ένα οριζόντια δομημένο μέσο που πιστεύει ότι η γνώμη όλων έχει αξία και επιδιώκει την έκφρασή της. Επικροτεί τα σχόλια, την κριτική και την ελεύθερη έκφραση των αναγνωστών του επιδιώκοντας την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Σε μια εποχή όμως που ο διάλογος τείνει να γίνεται με όρους ανθρωποφαγίας και απαξίωσης προς πρόσωπα και θεσμούς, το 3point δεν επιθυμεί να συμμετέχει. Για τον λόγο αυτόν σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, σεξιστικού περιεχομένου θα σβήνονται χωρίς ειδοποίηση του εκφραστή τους.

Ακόμα, το 3point magazine έχει θέσει εαυτόν απέναντι στο φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, σχόλια ανάλογου περιεχομένου θα έχουν την ίδια μοίρα με τα ανωτέρω, τη γνωριμία τους με το "delete".

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 3point.

[fbcomments width="100%" count="off" num="5"]