Γεννήθηκε στην πίσω αυλή θεάτρου…

…κάτω από τα σκηνικά της προηγούμενης παράστασης. Μια μαμά γάτα τα βρήκε ιδανική φωλιά που θα προσέφερε ζέστη και ασφάλεια στα νεογνά της.

Τα σκηνικά όμως έπρεπε να μεταφερθούν κι έτσι αντικαταστήσαμε τη φωλιά με μια χάρτινη κούτα ντυμένη από πανιά. Ο Μάλερ βέβαια δεν ήταν μόνος του, αλλά παρέα με τα δύο αδερφάκια του. Πανέμορφοι μικροί θησαυροί.

Τρεις μέρες τα φροντίζαμε το κατά δύναμιν κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων ενώ η μαμά γάτα παρακολουθούσε αλλά δεν πλησίαζε. Ο λόγος που τα αφήναμε στο σημείο ήταν η προσδοκία ότι όταν φεύγαμε θα πλησίαζε και ίσως τα έπαιρνε από εκεί. Μα την επόμενη μέρα βρίσκονταν στο ίδιο σημείο, ακριβώς όπως τα είχαμε αφήσει.

Μέχρι που…

…μια μέρα είδαμε πως τα γατάκια ήταν μόνο δύο. Η γάτα είχε πάρει το πιο ανήσυχο, το θηλυκό γατάκι της και είχε αφήσει τα άλλα δύο.

Στο επόμενο διάλειμμα το μητρικό ένστικτο της γάτας είχε προλάβει να λειτουργήσει σωστά και πήρε και ένα από τα δύο αρσενικά γατάκια της. Εκείνη τη μέρα φύγαμε από το θέατρο με τη σιγουριά ότι από στιγμή σε στιγμή θα πάρει και το τρίτο μικρό της, το πιο αδύναμο.

agas 1

Αυτό δεν έγινε όμως. Είτε επειδή ήταν πιο αδύναμο είτε επειδή η γάτα χρειαζόταν περισσότερο χρόνο να το ακούσει και να το θυμηθεί, το μικρό αδύναμο πλασματάκι είχε μείνει μόνο του κλαίγοντας ακατάπαυστα.

Δεν μπορούσαμε να το ρισκάρουμε. Άλλη μία μέρα χωρίς γάλα μπορεί να ήταν καθοριστική γι΄ αυτό. Έτσι φύγαμε παρέα.

Τον μεγάλωσα δύο βδομάδες…

agas 2

…μέχρι που τον υιοθέτησε η συνάδελφος Ειρήνη! Το κίνητρο δεν ήταν μόνο το ότι λατρεύει τα ζώα, το ότι ο μικρός είναι πανέμορφος, εύθραυστος, χαριτωμένος και άλλα πολλά αλλά επίσης ότι γεννήθηκε σε θέατρο.

Τώρα οι δυο τους, μαζί και με την τρίτη συγκάτοικό τους, μοιάζουν με μία ευτυχισμένη οικογένεια. Το όνομα που του έδωσε η Ειρήνη είναι Μάλερ, από τον αγαπημένο της ρομαντικό συνθέτη Γκούσταβ Μάλερ. Ο λόγος; Αυτός ο γατούλης είναι ένα ρομαντικό και ευαίσθητο πλασματάκι.

αγάς

Το 3point magazine είναι ένα οριζόντια δομημένο μέσο που πιστεύει ότι η γνώμη όλων έχει αξία και επιδιώκει την έκφρασή της. Επικροτεί τα σχόλια, την κριτική και την ελεύθερη έκφραση των αναγνωστών του επιδιώκοντας την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Σε μια εποχή όμως που ο διάλογος τείνει να γίνεται με όρους ανθρωποφαγίας και απαξίωσης προς πρόσωπα και θεσμούς, το 3point δεν επιθυμεί να συμμετέχει. Για τον λόγο αυτόν σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, σεξιστικού περιεχομένου θα σβήνονται χωρίς ειδοποίηση του εκφραστή τους.

Ακόμα, το 3point magazine έχει θέσει εαυτόν απέναντι στο φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, σχόλια ανάλογου περιεχομένου θα έχουν την ίδια μοίρα με τα ανωτέρω, τη γνωριμία τους με το "delete".

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 3point.

Σχόλια

Αρθρογράφος

Λίνα Φούντογλου

Η Λίνα Φούντογλου είναι Ελληνίδα ηθοποιός. Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Είναι αριστούχος απόφοιτη της Δραματικης Σχολής Αθηνών Γιώργος Θεοδοσιάδης, με υποτροφία, καθώς και του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως ηθοποιός σε παραγωγές του Εθνικού Θεάτρου, του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος και του Δηπεθε Κοζάνης, του Δηπεθε Ιωαννίνων, του Urbn Theatr, καθώς και παραγωγών του ελεύθερου θεάτρου. Το 2019 βραβεύτηκε για δεύτερη φορά από την Unesco Πειραιώς και Νήσων για τη συνεισφορά της στην Τέχνη και τον Πολιτισμό. Είναι επίσης Καλλιτεχνική Υπεύθυνη του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Πειραιά και συνιδρύτρια της κινηματογραφικής ομάδας Nail.hitnrun. Έχει πρωταγωνιστήσει στην παράσταση Βέντλα - Το Ξύπνημα της Άνοιξης από το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, σε παραστάσεις του Urbn Theatr, στην ταινία DER που βραβεύτηκε στο London Greek Film Festival, στον πιλότο της τηλεοπτικής σειράς EGO, στα επίσημα video clip Έλα Κοντά μου του Παύλου Παυλίδη & B-Movies και High Command του βρετανικού συγκροτήματος Detachments καθώς και σε περισσότερα από δεκαπέντε Video της Nail.hitnrun. Έχει διδάξει υποκριτική στον κινηματογράφο σε Workshop της ομάδας, σε Φεστιβάλ, Δηπεθε και στη Δραματική Σχολή Αθηνών Γ. Θεοδοσιάδης. Έχει εκδώσει την ποιητική της συλλογή “δημιουργικό μηδέν” μέρος της οποίας μεταφράστηκε στα Γαλλικά απο τον εκδοτικό οίκο Riveneuve Continents. Τα τελευταία χρόνια υπήρξε μαθήτρια του Νάνου Βαλαωρίτη στον γραπτό λόγο και τη λογοτεχνική έκφραση. Από το 2015 διατηρεί τη στήλη “Απεριοριστων (δια)δρομών” στο 3pointmagazine.

Σχετικά Άρθρα

X