«Αν και στα έθνη δεν πιστεύω,
επιτρέψτε μου να τα χρησιμοποιήσω,
όπως αυτοαποκαλούνται, παρακάτω»

Οι Γερμανοί τους διέλυσαν
Οι Αμερικανοί τους διέλυσαν
Οι Τούρκοι τους διέλυσαν
Οι Ισραηλινοί τους διέλυσαν
Οι Γάλλοι τους διέλυσαν
Οι Ρώσοι τους διέλυσαν
Οι Έλληνες τους διέλυσαν
Οι Ολλανδοί τους διέλυσαν
Οι Γερμανοί
συγχωρέστε τους Γερμανούς
έχουν ψυχαναγκαστικο προφίλ
Οι Κορεάτες τους διέλυσαν
Οι Ισπανοί τους διέλυσαν
Οι Κινέζοι τους διέλυσαν
Οι Αμερικανοί
συγχωρέστε τους Αμερικάνους
πάσχουν απο νευρώσεις
Οι Ιάπωνες τους διέλυσαν
Οι Τούρκοι
συγχωρέστε τους Τούρκους
έχουν σχιζοειδές προφίλ
Οι Αυστραλοί τους διέλυσαν
Οι Έλληνες
συγχωρέστε τους Έλληνες
παραπαίουν ανάμεσα στο καταθλιπτικό και το υστερικό προφίλ
Οι Γεωργιανοί τους διέλυσαν
Οι Ρώσοι
συγχωρέστε τους Ρώσους
ήταν πάντα καλλιτέχνες
Οι Σκανδιναβοί τους διέλυσαν
Οι Άγγλοι
ω, συγχωρέστε τους Άγγλους
πάσχουν δεκαετίες τωρα απο διπολική διαταραχή
και απο το σύνδρομο του παρατηρητή
πάντα μακριά και με το κυάλι
να δουν ποιος αραγε πρώτος θα σφαχτεί.
Οι Ιρλανδοί διαλύθηκαν;
Οι Ινδιάνοι διαλύθηκαν;
Οι Αλγερινοί διαλύθηκαν;
Οι Αργεντίνοι διαλύθηκαν;
Οι Μεξικάνοι διαλύθηκαν;
Οι Κορεάτες διαλύθηκαν;
Οι Ινδιάνοι διαλύθηκαν;
Οι Αβορίγινες διαλύθηκαν;
Οι Σοβιετικοί διαλύθηκαν;
Οι Παλαιστίνιοι διαλύθηκαν;
Οι Έλληνες διαλύονται;
Οι Σύριοι διαλύθηκαν;
Οι Ιρακινοί διαλύθηκαν;
Οι Αφγανοί διαλύθηκαν;
Οι Κύπριοι διαλύθηκαν;
Οι Μαροκινοί διαλύθηκαν;
Οι Γιουγκοσλάβοι;
Το ΄98 είχαμε παει ενα ταξίδι με πλοίο.
Ημουν 8 χρονών μα έπαιζα κουλοχέρη και κέρδιζα λεφτά.
Ένα αγόρι στα 14 ξανθό.
Τον είχα ερωτευτεί.
Ποτέ δεν κοίταγε πέρα απ΄ το ηλεκτρονικό που έπαιζε
δύσκολο και ακατανόητο για ΄μένα.
Η μαμά, μου είπε, οτι ηταν Γιουγκοσλάβος.
Το ΄99 έγινε ο πόλεμος.
Μαμά ήμουν μικρή
εσύ πώς άφησες να σκοτώσουν τον Γιουγκοσλάβο
πώς άφησες να σκοτώνουν δίπλα μας;
Μαμά ήμουν μικρή
εσύ πώς άφησες να τ…

*μπακαλίστικα: σύμφωνα με τον Freud, κάθε άνθρωπος έχει τέσσερα στοιχεία προσωπικότητας

ψυχαναγκαστικό: πρέπει να γίνει αυτό που πρέπει να γίνει επειδή νιώθω ότι πρέπει να γίνει με οποιοδήποτε κόστος
καταθλιπτικό: για ό,τι γίνεται φταίω εγώ ο ίδιος
υστερικό: για ό,τι γίνεται φταίνε πάντα οι άλλοι
σχιζοειδές: όλοι προσπαθούν να μου κάνουν κακό

Όταν τα τέσσερα στοιχεία είναι εναρμονισμένα πρόκειται για μία υγιή προσωπικότητα. Όταν υπερισχύει κάποιο υπάρχει η αντίστοιχη ιδιαιτερότητα. Όταν υπερισχύει σε μεγάλο βαθμό γίνεται ασθένεια. Τα έθνη ασθενούν.

Το 3point magazine είναι ένα οριζόντια δομημένο μέσο που πιστεύει ότι η γνώμη όλων έχει αξία και επιδιώκει την έκφρασή της. Επικροτεί τα σχόλια, την κριτική και την ελεύθερη έκφραση των αναγνωστών του επιδιώκοντας την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Σε μια εποχή όμως που ο διάλογος τείνει να γίνεται με όρους ανθρωποφαγίας και απαξίωσης προς πρόσωπα και θεσμούς, το 3point δεν επιθυμεί να συμμετέχει. Για τον λόγο αυτόν σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, σεξιστικού περιεχομένου θα σβήνονται χωρίς ειδοποίηση του εκφραστή τους.

Ακόμα, το 3point magazine έχει θέσει εαυτόν απέναντι στο φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, σχόλια ανάλογου περιεχομένου θα έχουν την ίδια μοίρα με τα ανωτέρω, τη γνωριμία τους με το "delete".

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 3point.

Σχόλια

Αρθρογράφος

Λίνα Φούντογλου

Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι αριστούχος απόφοιτη της Δραματικης Σχολής Αθηνών “Γιώργος Θεοδοσιάδης” με υποτροφία, καθώς και του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως ηθοποιός σε παραγωγές του Εθνικού Θεάτρου, του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, του Δηπεθε Κοζάνης, του Δηπεθε Ιωαννίνων και του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος, του Urbn Theatr, του Θεάτρου Μεταξουργείου κ.ά. Πρωταγωνίστησε στην παράσταση “Βέντλα - Το Ξύπνημα της Άνοιξης” του Frank Wedekind στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, σε παραστάσεις του Urbn Theatr, στην ταινία DER που βραβεύτηκε στο Λονδίνο από το London Greek Film Festival, στον πιλότο της τηλεοπτικής σειράς EGO, στα επίσημα video clip “ Έλα Κοντά μου” του Παύλου Παυλίδη & B-Movies και “High Command” του βρετανικού συγκροτήματος Detachments καθώς και σε περισσότερες από δεκαπέντες ταινίες μικρού μήκους της Nail.hitnrun όπως Carol (Ορφέας στον Άδη, Tennessee Williams), Dead Inside, Lolita’s Revolution κ.ά. Είναι συνιδρύτρια της κινηματογραφικής ομάδας Nail.hitnrun με την οποία έχει αναλάβει την Καλλιτεχνική Διεύθυνση και διοργάνωση του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Πειραιά από την ίδρυσή του. Έχει διδάξει υποκριτική στον κινηματογράφο κατά τη διάρκεια Workshop της ομάδας Nail.hitnrun σε Φεστιβάλ, Δηπεθε και στη Δραματική Σχολή Αθηνών “Γ. Θεοδοσιάδης”. Το 2019 βραβεύτηκε για δεύτερη φορά από την Unesco Πειραιώς και Νήσων για την συνεισφορά της στην Τέχνη και τον Πολιτισμό. Έχει εκδώσει την ποιητική συλλογή “δημιουργικό μηδέν”, τα τελευταία χρόνια υπήρξε μαθήτρια του Νάνου Βαλαωρίτη στον γραπτό λόγο, και διατηρεί τη στήλη “Απεριοριστων (δια)δρομών” στο 3pointmagazine ενώ ποιήματά της μεταφράστηκαν στα Γαλλικά απο τον εκδοτικό οίκο Riveneuve Continents.

Σχετικά Άρθρα

X