Στην περιοχή Κίτσι Κορωπίου,

βρισκόταν με δεμένα τα τέσσερα άκρα της, με σύρμα και θηλιά από καλώδιο στο λαιμό. Ο λόγος για τη σκυλίτσα της φωτογραφίας που δυστυχώς έπεσε κι αυτή θύμα κάποιου αρρωστημένου εγκεφάλου.

Σύμφωνα με το zoosos.gr, στις 25 Γενάρη, η σκυλίτσα εντοπίστηκε από φιλόζωο κάτοικο της περιοχής ο οποίος αναζήτησε κάποιον που να την αναγνωρίζει. Γείτονας υπέδειξε σε ποιόν “ανήκει”. Ανέφερε επίσης ότι βρισκόταν δεμένη κάτω από ένα τρέιλερ -διασταυρωμένο αφού υπήρχαν σημάδια ότι βρισκόταν εκεί.

Όταν όμως κατέφθασε περιπολικό από το Α.Τ. Κορωπίου,

ο ίδιος άνθρωπος είπε ότι το ζώο ήταν εξαφανισμένο δεκαπέντε ημέρες. Ενδιαφέρον βέβαια, δεν έδειξε ούτε η αστυνομία ώστε να αναζητήσει τον φερόμενο ως “ιδιοκτήτη” και να διασταυρώσει τι έχει συμβεί.

Σε ακόμη μία περίπτωση κακοποίησης ζώου, κανείς δεν φαίνεται πρόθυμος να καταθέσει ό,τι γνωρίζει. Η σκυλίτσα ήταν τυχερή καθώς την ανακάλυψαν κάποιοι που νοιάστηκαν και την μετέφεραν στον κτηνίατρο.

KoropiKitsi (3)

Πλέον έχει αρχίσει να συνέρχεται και παρά την ασιτία που εμποδίζει τη γρήγορη επούλωση των πληγών της, δείχνει χαρούμενη και ευγνώμων σε αυτούς που την έσωσαν.

Η γνώμη

Το θέμα, δεν είναι γιατί ο κόσμος που γνωρίζει δεν καταθέτει στην αστυνομία, το θέμα είναι γιατί δεν αντιδράει, γιατί δε μιλάει, γιατί αυτοβούλως δεν ενεργεί. Γιατί κανείς απ΄ όσους γνώριζαν, δεν πήρε την πρωτοβουλία να ελευθερώσει και να φροντίσει το ζώο ή έστω να ενημερώσει κάποιον φιλόζωο, κάποιο φιλοζωικό σωματείο.

Η πλουραλιστική άγνοια, η ευθυνοφοβία, η αδιαφορία και η αναισθησία τέτοιων ανθρώπων θα συγκαταλέγονται πάντα και θα ενισχύουν αρνητικά την ήδη σαθρή κοινωνία.

Πραγματικά αναρωτιέμαι πώς αυτός ο “γείτονας” κοιμόταν ήσυχος, όταν μια ψυχή υπέφερε με πύον στο λαιμό, ενόσω σάπιζε σιγά σιγά. Άραγε θα ήταν το ίδιο αδιάφορος εάν επρόκειτο για έναν άνθρωπο;

φωτογραφίες από το zoosos.gr

Το 3point magazine είναι ένα οριζόντια δομημένο μέσο που πιστεύει ότι η γνώμη όλων έχει αξία και επιδιώκει την έκφρασή της. Επικροτεί τα σχόλια, την κριτική και την ελεύθερη έκφραση των αναγνωστών του επιδιώκοντας την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Σε μια εποχή όμως που ο διάλογος τείνει να γίνεται με όρους ανθρωποφαγίας και απαξίωσης προς πρόσωπα και θεσμούς, το 3point δεν επιθυμεί να συμμετέχει. Για τον λόγο αυτόν σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, σεξιστικού περιεχομένου θα σβήνονται χωρίς ειδοποίηση του εκφραστή τους.

Ακόμα, το 3point magazine έχει θέσει εαυτόν απέναντι στο φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, σχόλια ανάλογου περιεχομένου θα έχουν την ίδια μοίρα με τα ανωτέρω, τη γνωριμία τους με το "delete".

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 3point.

Σχόλια

About The Author

Λίνα Φούντογλου

Η Λίνα Φούντογλου είναι Ελληνίδα ηθοποιός. Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Είναι αριστούχος απόφοιτη της Δραματικης Σχολής Αθηνών Γιώργος Θεοδοσιάδης, με υποτροφία, καθώς και του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως ηθοποιός σε παραγωγές του Εθνικού Θεάτρου, του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος και του Δηπεθε Κοζάνης, του Δηπεθε Ιωαννίνων, του Urbn Theatr, καθώς και παραγωγών του ελεύθερου θεάτρου. Το 2019 βραβεύτηκε για δεύτερη φορά από την Unesco Πειραιώς και Νήσων για τη συνεισφορά της στην Τέχνη και τον Πολιτισμό. Είναι επίσης Καλλιτεχνική Υπεύθυνη του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Πειραιά και συνιδρύτρια της κινηματογραφικής ομάδας Nail.hitnrun. Έχει πρωταγωνιστήσει στην παράσταση Βέντλα - Το Ξύπνημα της Άνοιξης από το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, σε παραστάσεις του Urbn Theatr, στην ταινία DER που βραβεύτηκε στο London Greek Film Festival, στον πιλότο της τηλεοπτικής σειράς EGO, στα επίσημα video clip Έλα Κοντά μου του Παύλου Παυλίδη & B-Movies και High Command του βρετανικού συγκροτήματος Detachments καθώς και σε περισσότερα από δεκαπέντε Video της Nail.hitnrun. Έχει διδάξει υποκριτική στον κινηματογράφο σε Workshop της ομάδας, σε Φεστιβάλ, Δηπεθε και στη Δραματική Σχολή Αθηνών Γ. Θεοδοσιάδης. Έχει εκδώσει την ποιητική της συλλογή “δημιουργικό μηδέν” μέρος της οποίας μεταφράστηκε στα Γαλλικά απο τον εκδοτικό οίκο Riveneuve Continents. Τα τελευταία χρόνια υπήρξε μαθήτρια του Νάνου Βαλαωρίτη στον γραπτό λόγο και τη λογοτεχνική έκφραση. Από το 2015 διατηρεί τη στήλη “Απεριοριστων (δια)δρομών” στο 3pointmagazine.

Related Posts

X