Να προλάβω. Φτάνω. Σε δύο λεπτά θα έρθει. Τέλεια. Φτάνει και σταματάει τη μία του πόρτα μπροστά μου. Aκριβώς. Το έχω εκπαιδεύσει σκέφτομαι. Τσεκάρω τις άδειες θέσεις. Τσεκάρω τους ανταγωνιστές. Σπερματάκια που αγωνιούν για την αυτοπραγμάτωσή τους. Με αποφασιστικό βήμα προχωράω στη μήτρα του βαγονιού. Kάθομαι στη θέση που περίμενε εμένα. Σας την έφερα ετούτη τη φορά! Ένιωσα δαφνοστεφανωμένος νικητής. Απόλαυση. Μία γυναίκα κάθεται δίπλα μου. Μια γυναίκα στέκεται όρθια. Δυo φίλες μιλάνε από απόσταση. Κάτι με ενοχλεί. Μιλάνε από απόσταση. Τότε το ένιωσα. Το ένιωσα σου λέω. Σηκώνομαι και της λέω “καθίστε”. Παραχωρώ τη νίκη μου. Και την παραχωρώ αυτοβούλως. Κατεβαίνω στη στάση μου. Στην κυλιόμενη ένα μπάκπακ μου τραβάει το ενδιαφέρον. Γραμμένο ένα τεράστιο ΑΝΤΙΦΑ. Μία κοπέλα το κουβαλάει. Ταυτίζομαι. Αποκτάω άλλα δύο πόδια με διαφορετική ζωή. Γίνομαι δύο. Βγαίνω στο φως. Περπατάω στην Ερμού. Περπατάω στο κέντρο της Ερμού, όχι στις άκρες. Στις άκρες γίνεται χαμός. Εγώ περπατάω στο κέντρο. Ίσως αυτό είναι που λένε εγω-κεντρισμός. Ο προβολέας ήλιος δίνει έμφαση στην κάθε κίνησή μου. Πηγαίνω με ταχύ ρυθμό και ξάφνου βλέπω την ώρα. Λεπτά 20 νωρίτερα. Το βήμα μου γίνεται αργό. Εκνευριστικά αργό. Μισώ την άργητα. Το τακουνάκι μου σπάει στο διχαλωτό του πεζόδρομου. Τα πόδια μου δεν έχουν συνηθίσει τον αργό ρυθμό.

Το 3point magazine είναι ένα οριζόντια δομημένο μέσο που πιστεύει ότι η γνώμη όλων έχει αξία και επιδιώκει την έκφρασή της. Επικροτεί τα σχόλια, την κριτική και την ελεύθερη έκφραση των αναγνωστών του επιδιώκοντας την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Σε μια εποχή όμως που ο διάλογος τείνει να γίνεται με όρους ανθρωποφαγίας και απαξίωσης προς πρόσωπα και θεσμούς, το 3point δεν επιθυμεί να συμμετέχει. Για τον λόγο αυτόν σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, σεξιστικού περιεχομένου θα σβήνονται χωρίς ειδοποίηση του εκφραστή τους.

Ακόμα, το 3point magazine έχει θέσει εαυτόν απέναντι στο φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, σχόλια ανάλογου περιεχομένου θα έχουν την ίδια μοίρα με τα ανωτέρω, τη γνωριμία τους με το "delete".

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 3point.

Σχόλια

Αρθρογράφος

Λίνα Φούντογλου

Η Λίνα Φούντογλου είναι Ελληνίδα ηθοποιός. Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Είναι αριστούχος απόφοιτη της Δραματικης Σχολής Αθηνών Γιώργος Θεοδοσιάδης, με υποτροφία, καθώς και του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως ηθοποιός σε παραγωγές του Εθνικού Θεάτρου, του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος και του Δηπεθε Κοζάνης, του Δηπεθε Ιωαννίνων, του Urbn Theatr, καθώς και παραγωγών του ελεύθερου θεάτρου. Το 2019 βραβεύτηκε για δεύτερη φορά από την Unesco Πειραιώς και Νήσων για τη συνεισφορά της στην Τέχνη και τον Πολιτισμό. Είναι επίσης Καλλιτεχνική Υπεύθυνη του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Πειραιά και συνιδρύτρια της κινηματογραφικής ομάδας Nail.hitnrun. Έχει πρωταγωνιστήσει στην παράσταση Βέντλα - Το Ξύπνημα της Άνοιξης από το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, σε παραστάσεις του Urbn Theatr, στην ταινία DER που βραβεύτηκε στο London Greek Film Festival, στον πιλότο της τηλεοπτικής σειράς EGO, στα επίσημα video clip Έλα Κοντά μου του Παύλου Παυλίδη & B-Movies και High Command του βρετανικού συγκροτήματος Detachments καθώς και σε περισσότερα από δεκαπέντε Video της Nail.hitnrun. Έχει διδάξει υποκριτική στον κινηματογράφο σε Workshop της ομάδας, σε Φεστιβάλ, Δηπεθε και στη Δραματική Σχολή Αθηνών Γ. Θεοδοσιάδης. Έχει εκδώσει την ποιητική της συλλογή “δημιουργικό μηδέν” μέρος της οποίας μεταφράστηκε στα Γαλλικά απο τον εκδοτικό οίκο Riveneuve Continents. Τα τελευταία χρόνια υπήρξε μαθήτρια του Νάνου Βαλαωρίτη στον γραπτό λόγο και τη λογοτεχνική έκφραση. Από το 2015 διατηρεί τη στήλη “Απεριοριστων (δια)δρομών” στο 3pointmagazine.

Σχετικά Άρθρα

X