Η κυβέρνηση επιδιώκει να δώσει προτεραιότητα στην προστασία του περιβάλλοντος και να βάλει τέλος στην κυκλοφοριακή συμφόρηση, η οποία είναι από τις χειρότερες στον κόσμο

Η πρώτη χώρα στον κόσμο που θα επιτρέψει την ελεύθερη είσοδο σε όλα τα δημόσια μέσα μεταφοράς πρόκειται να γίνει το Λουξεμβούργο.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Guardian τα εισιτήρια σε τρένα, τραμ και λεωφορεία πρόκειται να ανακληθούν το καλοκαίρι από την κυβέρνηση του Xavier Bettel, ο οποίος επανεξελέγη πρωθυπουργός την Τετάρτη.

Η κίνηση του Bettel έχε κυρίως περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά. Ο ηγέτης του δημοκρατικού κόμματος που πρόκειται να σχηματίσει κυβέρνηση με το αριστερόστροφο σοσιαλιστικό εργατικό κόμμα και τους πράσινους, είχε υποσχεθεί προεκλογικά ότι θα δώσει προτεραιότητα στην προστασία του περιβάλλοντος και η μεγαλύτερη χρήση των ΜΜΜ αναμένεται να συμβάλλει στην αντιμετώπιση της κυκλοφοριακής συμφόρησης που επικρατεί καθημερινά στην πόλη του Λουξεμβούργου και θεωρείται από τις χειρότερες στον κόσμο.

Σύμφωνα με μελέτη του 2016 οι οδηγοί στην πρωτεύουσα ήταν κολλημένοι στην κίνηση κατά μέσο όρο 33 ώρες, παρότι η πόλη έχει μόλις 110.000 κατοίκους. Όμως σε αυτή πηγαίνουν για να εργαστούν άλλοι 400.000

Το Λουξεμβούργο τα τελευταία χρόνια δείχνει σταθερά την πρόθεση να διευκολύνει την κίνηση του κόσμου στα ΜΜΜ. Το περασμένο καλοκαίρι η κυβέρνηση νομοθέτησε δωρεάν μετακινήσεις για κάθε παιδί και κάθε νέο κάτω των 20 ετών. Επιπλέον οι επιβάτες μπορούν να πληρώσουν μόνο 2 ευρώ για διαδρομή δύο ωρών, σε μια χώρα μόλις 2.590 τετραγωνικών χιλιομέτρων, στην οποία η συντριπτική πλειοψηφία των διαδρομών διαρκεί δύο ώρες.

Για το μέτρο που αναμένεται να εφαρμοστεί καθολικά από το 2020, αναμένεται ειδικότερη επεξεργασία σε ό,τι αφορά τα τρένα.

Η δωρεάν μετακίνηση με τα μέσα δεν θα είναι η μόνη προοδευτική μεταρρύθμιση από τη νέα κυβέρνηση. Εξετάζονται επιπλέον η νομιμοποίηση της κάνναβης για ψυχαγωγική χρήση αλλά και η εισαγωγή δύο νέων δημόσιων αργιών.

Το 3point magazine είναι ένα οριζόντια δομημένο μέσο που πιστεύει ότι η γνώμη όλων έχει αξία και επιδιώκει την έκφρασή της. Επικροτεί τα σχόλια, την κριτική και την ελεύθερη έκφραση των αναγνωστών του επιδιώκοντας την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Σε μια εποχή όμως που ο διάλογος τείνει να γίνεται με όρους ανθρωποφαγίας και απαξίωσης προς πρόσωπα και θεσμούς, το 3point δεν επιθυμεί να συμμετέχει. Για τον λόγο αυτόν σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, σεξιστικού περιεχομένου θα σβήνονται χωρίς ειδοποίηση του εκφραστή τους.

Ακόμα, το 3point magazine έχει θέσει εαυτόν απέναντι στο φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, σχόλια ανάλογου περιεχομένου θα έχουν την ίδια μοίρα με τα ανωτέρω, τη γνωριμία τους με το "delete".

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 3point.

[fbcomments width="100%" count="off" num="5"]

About The Author

Γεννήθηκε και ζει στα Εξάρχεια. Αγαπά τους τοίχους τους, τους αγώνες και τους ανθρώπους τους. Του αρέσει να φωτογραφίζει και να γράφει για όσα δεν μπόρεσε να φωτογραφίσει. Κυκλοφορεί από τα εννιά του με μια εφημερίδα στο χέρι και συνεχίζει να γράφει σε μπλοκάκι στα ρεπορτάζ. Ακούει ό,τι μακριά πολύ μακριά μας ταξιδεύει και διαβάζει ό,τι του γυαλίσει στις βιτρίνες της Καλλιδρομίου, της Ζωοδόχου Πηγής και της Θεμιστοκλέους. Αγαπά τα νησιά και κάποτε θέλει να ζήσει σε ένα από αυτά. Μέχρι τότε, κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του για μια διαφορετική δημοσιογραφία, με πολλά αυτοδιαχειριζόμενα 3point και γραφιάδες χωρίς περιορισμούς.

Related Posts