Σε συνέχεια του πρώτου κύκλου παραστάσεων το Δεκέμβριο 2014, η θεατρική παράσταση «amor est. αγάπη είναι.» σε σύλληψη και σκηνοθεσία της Δέσποινας Σιδηροπούλου, επιστρέφει στη σκηνή του Playgound for the arts για 15 μόνο παραστάσεις από τις 13 Φεβρουαρίου.

Βασισμένη στην ερωτική επιστολογραφία της ρωσίδας ποιήτριας Μαρίνα Τσβετάγιεβα, με τίτλο «Γράμματα στον Ελικώνα», η παράσταση γίνεται ένα ταξίδι συνάντησης με τον έρωτα. Μία κατάδυση στα βάθη της ανθρώπινης ψυχής που δεν έπαψε ποτέ να τον αναζητάει.

Θραύσματα από την ερωτική επιστολογραφία της Μαρίνα Τσβετάγιεβα συνυφαίνονται με τις προσωπικές ομολογίες πέντε ερμηνευτών, σε μια προσπάθεια διήγησης της ιστορίας πίσω από όλες τις ερωτικές ιστορίες.

Δύο άνδρες και τρεις γυναίκες, άλλοτε ως αφηγητές, άλλοτε ως ήρωες, άλλοτε ως μονάδες, άλλοτε ως ζευγάρια και άλλοτε ως χορός, ξεδιπλώνουν επί σκηνής τη μία τυχαία ερωτική συνάντηση που γίνεται η αιώνια ερωτική συνάντηση. Η ερωτική ιστορία όλων μας, πέρα από τα γεγονότα. Το πρόσωπο είναι μόνο η αφετηρία. Ποιός είναι ο άλλος; Τι αναζητούμε μέσα από τον άλλο; Με τι θέλουμε να συναντηθούμε; Που κατοικεί η αγάπη; Αγάπη είναι…; Το φως είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τη σκιά, το πέταγμα με την πτώση. Στον έρωτα όλα είναι δύο και όλα τείνουν να γίνουν ένα.

Η παράσταση «amor est. αγάπη είναι.» θα παίζεται από τις 13 Φεβρουαρίου έως τις 15 Μαρτίου, κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή στις 21.30 στο Playground for the arts (Βουτσαρά 6, Βοτανικός) σε σκηνοθεσία της Δέσποινας Σιδηροπούλου. Την κίνηση επιμελείται ο Φώτης Νικολάου, ενώ το δημιουργικό ο Παντελής Φραντζής. Παίζουν οι Βασιλική Κακοσαίου, Στράτος Παλαιολόγος, Κωνσταντίνος Ρεπάνης, Δέσποινα Σιδηροπούλου και Έλλη Χατζεϊπίδου.

u00A9 Padelis Frantzis_ 01

Για τη Μαρίνα Τσβετάγιεβα
Η Μαρίνα Τσβετάγιεβα, μία από τις σπουδαιότερες ποιήτριες του 20ού αιώνα, γεννήθηκε το 1892 στη Μόσχα. Η μοίρα αυτής της απρόβλεπτης και χειμαρρώδους γυναίκας, που παντρεύτηκε έναν εθελοντή του Λευκού Στρατού, είναι άρρηκτα δεμένη με την ταραγμένη ιστορία της Ρωσίας. Ασυμβίβαστη με τις ηθικές επιταγές της εποχής της, αντίθετη με την επανάσταση, ζει για πολλά χρόνια στην εξορία (Πράγα, Παρίσι). Αυτή η αιώνια ερωτευμένη γυναίκα επιμένει να εξυμνεί τις μεγάλες ιδέες, τις ομορφιές της φύσης και τη μυστηριώδη διδαχή του θανάτου. Το 1941, ύστερα από πολλές περιπέτειες, επιστρέφει στη Ρωσία, όπου και δίνει τραγικό τέλος στη ζωή της. Το 1957, δεκαέξι χρόνια μετά το θάνατο της, ανακηρύχθηκε εθνική ποιήτρια της Σοβιετικής Ένωσης.

Ταυτότητα παράστασης
Μετάφραση: Δήµητρα Κονδυλάκη
Ιδέα, δραματουργία, σκηνοθεσία: Δέσποινα Σιδηροπούλου
Επιµέλεια σκηνικού – κοστουµιών: Θανάσης Γεωργίου, Δέσποινα Σιδηροπούλου
Κίνηση: Φώτης Νικολάου
Σχεδιασμός ήχου: Svendaq
Μουσική διδασκαλία: Χρυσάνθη Ζερτοπούλη
Φωτισµοί: Παναγιώτης Μανούσης
Βοηθός σκηνοθέτη: Στράτος Παλαιολόγος
Video, φωτογραφίες, έντυπο υλικό: Παντελής Φραντζής

Ερμηνεία, Συνδηµιουργία: Βασιλική Κακοσαίου, Στράτος Παλαιολόγος, Κωνσταντίνος Ρεπάνης, ∆έσποινα Σιδηροπούλου, Έλλη Χατζεϊπίδου

Πληροφορίες παράστασης
Playground for the arts
Βουτσαρά 6, Βοτανικός
Κρατήσεις: 697 99 39 085
www.playgroundforthearts.com

Ημέρες & Ώρες Παραστάσεων:
Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή στις 21.30

Παραστάσεις:
Από 13 Φεβρουαρίου έως 15 Μαρτίου (15 παραστάσεις)

Τιμές εισιτηρίων:
Γενική είσοδος 12€
Μειωμένο 8€

Διάρκεια παράστασης:
70 λεπτά (χωρίς διάλειμμα)

Πρόσβαση:
Μετρό Στ. «Κεραμεικός»

Το 3point magazine είναι ένα οριζόντια δομημένο μέσο που πιστεύει ότι η γνώμη όλων έχει αξία και επιδιώκει την έκφρασή της. Επικροτεί τα σχόλια, την κριτική και την ελεύθερη έκφραση των αναγνωστών του επιδιώκοντας την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Σε μια εποχή όμως που ο διάλογος τείνει να γίνεται με όρους ανθρωποφαγίας και απαξίωσης προς πρόσωπα και θεσμούς, το 3point δεν επιθυμεί να συμμετέχει. Για τον λόγο αυτόν σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, σεξιστικού περιεχομένου θα σβήνονται χωρίς ειδοποίηση του εκφραστή τους.

Ακόμα, το 3point magazine έχει θέσει εαυτόν απέναντι στο φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, σχόλια ανάλογου περιεχομένου θα έχουν την ίδια μοίρα με τα ανωτέρω, τη γνωριμία τους με το "delete".

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 3point.

[fbcomments width="100%" count="off" num="5"]