Κύριε σκηνοθέτη,

Πρόσφατα διάβασα κάποια άρθρα σχετικά με νέες επιστημονικές έρευνες που αποδίδουν μεγάλη πιθανότητα ύπαρξης ζωής σε άλλα σημεία του διαστήματος. Με αφορμή αυτές τις έρευνες και την έντονη ανησυχία που μου προκαλούν σχετικά με το δικό μας πρότζεκτ, παίρνω το θάρρος και Σας γράφω αυτό το μήνυμα.

Πιο συγκεκριμένα, παραθέτω κάποιους τίτλους άρθρων από επίσημες πηγές, που δημοσιεύτηκαν το τελευταίο τετράμηνο του 2020. Αυτές είναι: Ενδείξεις για τέσσερις λίμνες με αλμυρό νερό στον Άρη, Ανιχνεύθηκε παγιδευμένο νερό στη Σελήνη, Ο γαλαξίας μας είναι πιθανώς γεμάτος με νεκρούς εξωγήινους πολιτισμούς. Σε κάποια άλλα άρθρα μάλιστα αναφέρεται ως ισχυρή η πιθανότητα ύπαρξης ζωής και σε άλλα σημεία του γαλαξία που κατοικώ αλλά και σε άλλους γαλαξίες.

Θα πρέπει δε να επισημάνω ότι όλες οι σχετικές ειδήσεις αναφέρονται σε ενδείξεις. Η απόδειξη είναι δύσκολη να υπάρξει με τα μέσα που διαθέτουμε ως τώρα σαν ομάδα. Επειδή όμως ο χρόνος μπορεί να είναι πολύς για να βρει κανείς τα ίσως και κατεστραμμένα αποδεικτικά στοιχεία, θα μου επιτρέψετε να «δικάσω τον κατηγορούμενο πριν βρεθεί το πτώμα». Ο λόγος είναι για να προλάβω μία μεγάλη έκπληξη που θα κλόνιζε ριζικά την ομάδα και όλο το πρότζεκτ.

Όπως γνωρίζετε καλύτερα από εμένα, ο μηχανισμός μας στηρίζεται στην προσπάθεια αποφυγής του αναπόφευκτου θανάτου. Ό,τι μας κινεί και είναι μεγάλο για εμάς όπως ο έρωτας, η επιστήμη, η αισθητική μας, η επιτυχία, το νόημα όλων αυτών όπως το ορίζουμε κάθε χρονική στιγμή ανά τους αιώνες και ανά εικοσιτετράωρο, είναι για να ξορκίσουμε και να αποφύγουμε το θάνατο μας. Η μικρή εμπειρία που έχω από τη συμμετοχή μου στο εγχείρημα Σας δε μου δίνει καθολική γνώση για να κρίνω την ιστορία του ή τις προθέσεις Σας. Όμως είναι φανερό ότι δε μας έχετε καταστήσει σαφές ποιός είναι ο σκοπός του πρότζεκτ, σε ποιούς απευθυνόμαστε και γιατί. Δε γνωρίζουμε γιατί συμβαίνει το τέλος και κυρίως γιατί έχει συμβεί η αρχή. Βρισκόμαστε εν ολίγοις στην άγνοια.

Δε με αφορά να μιλήσω περί δικαίου που μόνο γέλιο θα προκαλούσε, να επικαλεστώ συναισθήματα που αμφιβάλλω για την ύπαρξη τους. Θα ήθελα μόνο να απευθυνθώ στο φιλότιμό Σας. Τα υλικά και τα άυλα, τα πνευματικά, τα πεζά, οι θεοί και οι δαίμονες στα παραμύθια, οι τάξεις, οι εχθροί, όλα κάποτε έχουνε που λέμε λίγη τσίπα.

Παίρνοντας ως δεδομένο ότι τα αποτελέσματα των ερευνών που προανέφερα είναι σωστά και υπήρχε πράγματι άλλη ζωή, άλλοι «πολιτισμοί», άλλα ρυάκια και άλλα ηφαίστεια σε άλλα σημεία του γαλαξία που κατοικώ και τελείωσαν και μείνανε οι πλανήτες άδειοι και τα άστρα τους σβηστά, η δική μας άγνοια γίνεται επισήμως γνώση μας για την σκόπιμη απόκρυψη της αλήθειας. Επιπλέον εφόσον έχει δοθεί τέλος στα προηγούμενα εγχειρήματα, γνωρίζουμε πλέον και επίσημα ότι παλεύουμε ματαίως. Αν πράγματι ο γαλαξίας μας είναι γεμάτος πεθαμένη ζωή, είμαστε εξ’ αρχής καταδικασμένοι σε κάτι αποτυχημένο. Με άλλα λόγια μας προδίδετε από/με την ίδια μας τη γέννηση.

Θα μπορούσε όμως κάποιος να ισχυριστεί ότι ένα τέτοιο παρελθόν ίσως μαρτυρά ότι είμαστε μία ύστατη προσπάθεια σας, τελευταίοι και καλύτεροι που λέει και η θυμόσοφη ομάδα/λαός. Αυτό βεβαίως θα σήμαινε και την ελπίδα ότι μπορεί να πετύχουμε αυτό που επιθυμείτε και να αποκαλυφθεί το μυστήριο. Δυστυχώς για εμάς όμως, έρχεται η ακόμη χειρότερη είδηση που φέρει στοιχεία όχι μόνο για πεθαμένη ζωή αλλά για… ζωντανή… ζωή αλλού.

Δε δύναμαι να γνωρίζω το λόγο που θα είχε ένα νέο Σας εγχείρημα ζωής σε άλλο χώρο και αν αυτό σημαίνει το τέλος του μέρους που κατοικώ εγώ και οι συμπαίκτες μου. Δε φοβάμαι το αναφαίρετο δικαίωμα Σας να τελειώσετε το πρότζεκτ μας ανα πάσα στιγμή, με κλονίζει όμως και πάλι η προδοσία και η ακύρωση μας. Με κλονίζει η ακύρωση μας όχι τόσο επειδή η μαρτυρική προσπάθεια μας ήτο αποτυχημένη όσο ότι ήτο για το τίποτα. Μπορείτε βέβαια να έχετε δύο ή και περισσότερες ομάδες αλλά και μόνο ότι μας το έχετε κρατήσει κρυφό σημαίνει προδοσία.

Αυτά όλα Κύριε, σας τα λέω γνωρίζοντας εξαρχής τη σιωπή που θα λάβω ως απάντηση εκ μέρους σας. Ακούγοντας ήδη αυτήν την εκκωφαντική σιωπή, λαμβάνω αυθαίρετα ως δεδομένη την «ενοχή» Σας και απορρίπτω κάθε υπόνοια ότι όλα συνέβησαν από καθαρή τύχη ή ότι δεν υπάρχετε ή ότι έχετε πεθάνει.

Στο μεταξύ συνεχίζω να εργάζομαι σκληρά μαζί με τους συμπαίκτες μου στο πρότζεκτ. Αυτή τη μακρά περίοδο ύπαρξης παίζουμε σε λούπα το έργο αποφυγής του αναπόφευκτου. Γιατί η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία. Αλλά πεθαίνει τελικά.

Χρόνια Πολλά για προχθές

Καλή Πρωτοχρονιά

Με σεβασμό,

η δούλη Σας 333802619369

Το 3point magazine είναι ένα οριζόντια δομημένο μέσο που πιστεύει ότι η γνώμη όλων έχει αξία και επιδιώκει την έκφρασή της. Επικροτεί τα σχόλια, την κριτική και την ελεύθερη έκφραση των αναγνωστών του επιδιώκοντας την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Σε μια εποχή όμως που ο διάλογος τείνει να γίνεται με όρους ανθρωποφαγίας και απαξίωσης προς πρόσωπα και θεσμούς, το 3point δεν επιθυμεί να συμμετέχει. Για τον λόγο αυτόν σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, σεξιστικού περιεχομένου θα σβήνονται χωρίς ειδοποίηση του εκφραστή τους.

Ακόμα, το 3point magazine έχει θέσει εαυτόν απέναντι στο φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, σχόλια ανάλογου περιεχομένου θα έχουν την ίδια μοίρα με τα ανωτέρω, τη γνωριμία τους με το "delete".

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 3point.

[fbcomments width="100%" count="off" num="5"]

About The Author

Η Λίνα Φούντογλου είναι ηθοποιός. Είναι απόφοιτη του Πανεπιστημίου Αθηνών τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και αριστούχα απόφοιτη της Ανώτερης Δραματικής Σχολής Αθηνών Γ. Θεοδοσιάδη με την υποτροφία της σχολής. Έχει συνεργαστεί ως ηθοποιός με το Εθνικό Θέατρο, το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, διάφορα Δηπεθέ, και το ελεύθερο θέατρο. Ενδεικτικές παραστάσεις είναι: Μήδεια Σκην. Κάτια Γέρου, Το θαύμα της Άννυ Σάλιβαν Σκην. Νικαίτη Κοντούρη, Το Ξύπνημα της Άνοιξης Σκην. Αντώνης Μόργκαν, Χορεύοντας στη Λούνασα Σκην. Νικαίτη Κοντούρη, Το Τρίτο Κύμα Σκην. Νίκος Αρβανίτης. Το 2022 βραβεύτηκε για την ερμηνεία της στη μικρού μήκους ταινία Wolves ενώ το 2019 είχε βραβευτεί από την Unesco Πειραιώς και Νήσων για τη συνεισφορά της στην τέχνη και τον πολιτισμό. Διηύθυνε το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Πειραιά ως συνιδρύτρια και ηθοποιός της κινηματογραφικής ομάδας Nail.hitnrun. Έχει εκδώσει την ποιητική συλλογή «δημιουργικό μηδέν» μέρος της οποίας μεταφράστηκε στα γαλλικά από εκδοτικό οίκο και διατηρεί τη στήλη «απεριορίστων διαδρομών» ως ένα πείραμα επάνω στον γραπτό λόγο και την έκφραση όπως συνήθιζε να κάνει και ως μαθήτρια του ποιητή Νάνου Βαλαωρίτη.

Related Posts