Κούκλες για να στηρίξει τους σημερινούς ήρωες, όσους ηγούνται στη μάχη κατά του κορονοϊού, παρουσίασε η Mattel. Με την επωνυμία «#ThankYouHeroes», η σειρά τιμά τους γιατρούς, υγειονομικούς, οδηγούς και υγειονομικούς ασθενοφόρων.

Το σύνολο των εσόδων, σύμφωνα με την εταιρεία, θα διατεθεί για την πρωτοβουλία «#FirstRespondersFirst», η οποία εγκαινιάστηκε για τη στήριξη των υγειονομικών άμεσης επέμβασης που είναι στην πρώτη γραμμή της αντιμετώπισης της πανδημίας.

«Εγκαινιάσαμε τη #FirstRespondersFirst για να στηρίξουμε τους υγειονομικούς και τις οικογένειές τους που είναι στην πρώτη γραμμή αυτής της πανδημίας» εξήγησε η Arianna Huffington, ιδρύτρια και διευθύνων σύμβουλος του Thrive Global, ενός από τους οργανισμούς που είναι πίσω από την πρωτοβουλία.

«Τα εμβληματικά προϊόντα της Mattel μιλούν βαθιά μέσα μας. Θα είναι υπέροχο να δούμε αυτή τη νέα σειρά Fisher-Price όχι μόνο να φέρνει χαρά στα παιδιά, αλλά να δίνει στους γονείς και σε όσους τα φροντίζουν έναν καινούργιο τρόπο να τιμήσουν τους υγειονομικούς άμεσης επέμβασης και τους καθημερινούς ήρωες και τις οικογένειές τους».

Η σειρά περιλαμβάνει 16 διαφορετικές φιγούρες ενώ συμπληρώνεται και από ένα σετ με μικρές φιγούρες (γιατρός, νοσοκόμα, υγειονομικός ασθενοφόρου, οδηγός ασθενοφόρου και υπάλληλος σε σουπερμάρκετ).

«Η #ThankYouHeroes σχεδιάστηκε για να κάνει αθάνατους και να τιμήσει τους υγειονομικούς και τους καθημερινούς ήρωες και για να είναι κίνητρο για επιπρόσθετες δωρεές για τη στήριξη των υγειονομικών πρώτης γραμμής» τόνισε ο Chuck Scothon, πρώτος αντιπρόεδρος της Fisher-Price και επικεφαλής του τομέα Παιδική και Προσχολική Ηλικία στη Mattel.

«Είτε αυτά τα παιγνίδια δοθούν ως δώρα για να αναγνωρίσεις κάποιον που εργάζεται στην πρώτη γραμμή είτε χρησιμοποιηθούν ως εργαλεία που θα υποβοηθήσουν τα παιδιά να κάνουν συζητήσεις για το πώς αισθάνονται, είναι ελπίδα μας ότι τα παιχνίδια μας Fisher-Price, και το παιχνίδι γενικότερα, μπορεί τελικά να κάνει πιο εύκολες και για τα παιδιά και για τους ενήλικες αυτές τις δύσκολες στιγμές».

Πέραν της παρουσίασης αυτής της σειράς, η Mattel συμβάλλει στη μάχη κατά της Covid-19 κατασκευάζοντας 500.000 προστατευτικές προσωπίδες για τους υγειονομικούς.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Το 3point magazine είναι ένα οριζόντια δομημένο μέσο που πιστεύει ότι η γνώμη όλων έχει αξία και επιδιώκει την έκφρασή της. Επικροτεί τα σχόλια, την κριτική και την ελεύθερη έκφραση των αναγνωστών του επιδιώκοντας την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Σε μια εποχή όμως που ο διάλογος τείνει να γίνεται με όρους ανθρωποφαγίας και απαξίωσης προς πρόσωπα και θεσμούς, το 3point δεν επιθυμεί να συμμετέχει. Για τον λόγο αυτόν σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, σεξιστικού περιεχομένου θα σβήνονται χωρίς ειδοποίηση του εκφραστή τους.

Ακόμα, το 3point magazine έχει θέσει εαυτόν απέναντι στο φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, σχόλια ανάλογου περιεχομένου θα έχουν την ίδια μοίρα με τα ανωτέρω, τη γνωριμία τους με το "delete".

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 3point.

[fbcomments width="100%" count="off" num="5"]