Δεν είναι η πρώτη φορά που μια κυβέρνηση υποκρίνεται. Το είχε κάνει ο Σαμαράς με τον Αντετοκούνμπο, στον οποίο απέδωσαν ελληνική ιθαγένεια ‘στο και πέντε’, αφού πρώτα έγινε NBAer και αφού ήταν ξεκάθαρο ότι θα γίνει σούπερ σταρ. Οι φωτογραφίες στο Μέγαρο Μαξίμου με χαμογελαστό τον πρωθυπουργό, ήταν μία πρόκληση απέναντι στην πραγματικότητα. Κάθε μέρα, η αστυνομία κυνηγούσε ένα παιδί σαν τον Γιάννη. Και συνέχισε να το κάνει γιατί δεν έγιναν όλοι σαν τον Γιάννη μπασκετμπολίστες παγκοσμίου φήμης. Και δεν ήταν υποχρεωμένοι.

Την ίδια αβάσταχτη υποκρισία, πάλι με τον Γιάννη στο επίκεντρο είδαμε να εκφράζεται με τα tweets βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας, αλλά και του ίδιου του πρωθυπουργού που χαιρέτιζαν για το βραβείο του MVP τον παίκτη του Μιλγουόκι, λίγες μόνο ώρες αφότου είχαν ανακοινώσει το επίδομα γέννησης μόνο για Έλληνες. Και σ’ αυτούς δεν συγκαταλέγονταν τα παιδιά μεταναστών που έχουνε γεννηθεί στην Ελλάδα, όπως ο Γιάννης.

Την ίδια αβάσταχτη κι ανυπόφορη υποκρισία είδαμε πέρυσι κατά την επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στην έκθεση φωτογραφίας του Γιάννη Μπεχράκη. Του ανθρώπου που απαθανάτισε τον πόνο και το δράμα του προσφυγικού. Με αποκορύφωμα τον πατέρα εκείνο που περπατούσε μέσα υπό καταρρακτώδη βροχή σ’ έναν από τους δρόμους της δύσης, κι έχοντας στην αγκαλιά το παιδί του.

Αυτές τις φωτογραφίες κοίταξε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, που ένα χρόνο μετά τον θάνατο του φωτογράφου, ως πρωθυπουργός πλέον διατάζει να γίνονται ασκήσεις με πραγματικά πυρά στα σύνορα του Έβρου και στα νησιά του Αιγαίου. Αντιμετωπίζοντας τους πρόσφυγες και τα μωρά τους ως εισβολείς. Τον ίδιο πατέρα δηλαδή με το μωρό που είχε στην αγκαλιά κι απαθανάτισε μέσα στη βροχή ο Μπεχράκης. Και δεν είναι μόνο οι ριπές. Είναι η Μόρια κολαστήριο. Είναι τα κλειστά κέντρα που θέλουν να φυλακίσουν τους κατατρεγμένους του πολέμου. Είναι το πλωτό φράγμα. Είναι τα σκυλιά που αμόλησαν στις παραλίες για να εντοπίζουν τυχόν… παρουσία εισβολέων. Και τα σκυλιά μέσα σε εισαγωγικά που έχουν ξαμολήσει να τραμπουκίζουν αλληλέγγυους, ΜΚΟ, δημοσιογράφους.

Το είχε παραδεχτεί παλιότερα ο πρωθυπoυργός, στη συνέντευξη Τύπου που έδωσε στην 82η ΔΕΘ, όταν δήλωσε ότι τον ενδιαφέρει η επικοινωνία και όχι η ουσία. Θα μπορούσε όμως να περιοριστεί σε εντυπωσιακά προεκλογικά σποτ. Δεν χρειαζόταν ενώ σπρώχνει χιλιάδες ανθρώπους στην απελπισία, να κάνει πως θαυμάζει, επειδή πούλαγε, το έργο ενός φωτογράφου που αφιερώθηκε μεταξύ άλλων στο προσφυγικό ζήτημα. Είναι ανέντιμο προς τη μνήμη του. Ανέντιμο προς όλους όσοι βλέπουν με πραγματική αγωνία τα παιδικά χέρια στα συρματοπλέγματα. Κι ακόμη πιο ανέντιμο προς τους ίδιους τους πρόσφυγες, που βρίσκονται με το γυμνό τους σώμα και μόνο ανάμεσα σε συμπληγάδες πέτρες, κρατών και πολιτικών με μεγάλα συμφέροντα.

Το 3point magazine είναι ένα οριζόντια δομημένο μέσο που πιστεύει ότι η γνώμη όλων έχει αξία και επιδιώκει την έκφρασή της. Επικροτεί τα σχόλια, την κριτική και την ελεύθερη έκφραση των αναγνωστών του επιδιώκοντας την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Σε μια εποχή όμως που ο διάλογος τείνει να γίνεται με όρους ανθρωποφαγίας και απαξίωσης προς πρόσωπα και θεσμούς, το 3point δεν επιθυμεί να συμμετέχει. Για τον λόγο αυτόν σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, σεξιστικού περιεχομένου θα σβήνονται χωρίς ειδοποίηση του εκφραστή τους.

Ακόμα, το 3point magazine έχει θέσει εαυτόν απέναντι στο φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, σχόλια ανάλογου περιεχομένου θα έχουν την ίδια μοίρα με τα ανωτέρω, τη γνωριμία τους με το "delete".

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 3point.

[fbcomments width="100%" count="off" num="5"]