Χαρακτήρες τόσο ευφυείς, όσο και αυτοκαταστροφικοί. Αλκοόλ, ναρκωτικά, έντονα πάθη και πολλές φορές ακόμη και τα ίδια τους τα όνειρα τούς διαστρεβλώνουν σιγά σιγά τον νου και τους οδηγούν στην  καταστροφή τους. Αληθινά πρόσωπα αλλά και φανταστικά, καλλιτέχνες αλλά και “απλοί άνθρωποι” , όλοι πέφτουν στη δίνη του ίδιου τους του εαυτού και απεικονίζονται με σχεδόν ιδανικό τρόπο στις μεγάλες οθόνες.

 

Modigliani (2004)

 

Στο Παρίσι του 1920 ζουν κάποιοι από τους μεγαλύτερους ζωγράφους του αιώνα. Πάμπλο Πικάσο, Μορίς Οτρίλο, Ντιέγκο Ριβέρα και ο Αμεντέο Μοντιλιάνι. Ενώ το έργο του Πικάσο είναι αναγνωρισμένο σε ολόκληρο το Παρίσι, ο Μοντιλιάνι ζει στη φτώχεια και σχεδόν στην αφάνεια. Το ταλέντο του είναι τεράστιο, αλλά το ποτό και τα ναρκωτικά δεν τον αφήνουν να το εκδηλώσει σε ολόκληρο το μέγεθος του. Δεν ζει συμβατικά, ερωτεύεται χωρίς μέτρο, κλέβει ώστε να καταφέρει να ζήσει, είναι προκλητικός και είρωνας δίχως να σκεφτεί το αντίτιμο των πράξεών του. Καταλήγει νεκρός σε ηλικία μοναχά 35 ετών, ενώ πριν λίγες μοναχά ώρες έχει κερδίσει το ετήσιο διαγωνισμό Τέχνης στο Παρίσι, κάνοντας όλους να ζητωκραυγάσουν  στο όνομά του.

 

Η ταινία μετά βίας μπορεί να χαρακτηριστεί βιογραφική καθώς περιέχει κάποια γεγονότα, τα οποία δεν ανταποκρίνονται στην αληθινή ζωή του ζωγράφου.

 

Thirteen (2003)

 

H έφηβη Tracy είναι μία άριστη μαθήτρια με καταθλιπτικές τάσεις λόγω της πολύ κακής σχέσης που διατηρεί με την μητέρα της. Στο σπίτι νιώθει εγκλωβισμένη ενώ αυτοτραυματίζεται ώστε να καταφέρει να εκτονώσει κάπου τον πόνο και την οργή της.  Όταν γνωρίζει όμως την  Evie, το πιο διάσημο κορίτσι στο σχολείο, ο κόσμος της αλλάζει ριζικά. Ναρκωτικά, σεξ, ποτό και ληστείες εντάσσονται στην καθημερινότητα των δύο κοριτσιών, οι οποίες φαίνεται να μην μπορούν να ξεφύγουν. Η Tracy αλλάζει και οι συγκρούσεις με την μητέρα της γίνονται ακόμη πιο έντονες, με αποτέλεσμα να ξεσπάει ολοένα και περισσότερο στις καταχρήσεις και στην παράνομη ζωή.

 Thirteen (2003)

To σενάριο περιέχει πολλά στοιχεία από την εφηβική  ζωή της Νiki Reed, της σεναριογράφου δηλαδή, ενώ στην αρχή η ταινία προοριζόταν για κωμωδία.

 

Requiem for a Dream (2000)

 

Oι ιστορίες τεσσάρων, τόσο διαφορετικών, αλλά εξίσου αδύναμων ανθρώπων στο Coney Island. Τα ναρκωτικά καταλαμβάνουν τη ζωή τους, τους κυριεύουν και ο καθένας από αυτούς φθάνει στην απόλυτη εξαθλίωση χωρίς να υπάρχει γυρισμός. Μόνο τα όνειρά τους καταφέρνουν να επιβιώσουν , τα οποία και επαναφέρουν στο μυαλό τους λίγο πριν την καταστροφή.

Η σκηνοθεσία του Darren Aronofsky είναι τόσο ωμή και ρεαλιστική, που σχεδόν σοκάρει ενώ το “Requiem for a  Dream”, θεωρείται πλέον από τις καλύτερες ταινίες στο είδος της.

 

Τhe Black Swan (2010)
Η Νίνα είναι μπαλαρίνα στην Νέα Υόρκη, ταλαντούχα αλλά άτολμη. Παλεύει για να κατακτήσει το πρωταγωνιστικό ρόλο στη λίμνη των κύκλων. Ζει με την καταπιεστική μητέρα της, η οποία ασκεί πλήρη έλεγχο πάνω της. Προσπαθεί να ξεφύγει αλλά ο φόβος της προς αυτήν την κρατάει δέσμιο της.

 

28955235_

Ενώ η Νίνα αποτελεί την πρώτη επιλογή για το ρόλο, στη σχολή έρχεται μία καινούρια μπαλαρίνα, η Lily. Ο αρχικός τους ανταγωνισμός μετατρέπεται σε μία πολύ περίεργη φιλία, η οποία “αναγκάζει” την Νina να ανακαλύψει την σκοτεινή πλευρά του εαυτού της, κάτι που μπορεί να την οδηγήσει στην καταστροφή της.

 

Το 3point magazine είναι ένα οριζόντια δομημένο μέσο που πιστεύει ότι η γνώμη όλων έχει αξία και επιδιώκει την έκφρασή της. Επικροτεί τα σχόλια, την κριτική και την ελεύθερη έκφραση των αναγνωστών του επιδιώκοντας την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Σε μια εποχή όμως που ο διάλογος τείνει να γίνεται με όρους ανθρωποφαγίας και απαξίωσης προς πρόσωπα και θεσμούς, το 3point δεν επιθυμεί να συμμετέχει. Για τον λόγο αυτόν σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, σεξιστικού περιεχομένου θα σβήνονται χωρίς ειδοποίηση του εκφραστή τους.

Ακόμα, το 3point magazine έχει θέσει εαυτόν απέναντι στο φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, σχόλια ανάλογου περιεχομένου θα έχουν την ίδια μοίρα με τα ανωτέρω, τη γνωριμία τους με το "delete".

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 3point.

[fbcomments width="100%" count="off" num="5"]