Μετά από χρόνια αποτυχημένων προσπαθειών να γίνει γνωστός στη σκηνή της Νέας Υόρκης, ο Beck επέστρεψε στη γενέτειρά του, το Λος Άντζελες στις αρχές της δεκαετίας του 1990. Εκεί, δούλευε χαμηλόμισθες δουλειές, βγάζοντας με το ζόρι προς τα ζην, και προσπαθώντας παράλληλα να εμφανίζεται σε μικρά μαγαζιά και να ηχογραφεί καινούριο υλικό. Σε αυτό το πλαίσιο, έγραψε και ηχογράφησε το “Loser” εντός λίγων ωρών, στο σπίτι/στούντιο του hip hop παραγωγού και συνδημιουργού του κομματιού Carl Stephenson (γνωστού και ως Forest for The Trees). Θέλοντας να συνδυάσει δύο αγαπημένα του μουσικά είδη, τη folk και το hip hop, ο Beck αυτοσχεδίασε επί τόπου τους στίχους και τη μουσική. Ακούγοντας τις πρώτες ηχογραφήσεις, συνειδητοποίησε πως η τεχνική του στο ραπάρισμα κάθε άλλο παρά καλή ήταν. Αναφωνώντας “Είμαι ο χειρότερος ράπερ στον κόσμο, είμαι ένας loser”, ο Beck εμπνεύστηκε το διάσημο πλέον ρεφρέν “I’m a loser, baby, so why don’t you kill me?”. Ο Stephenson πρόσθεσε κιθάρα, σιτάρ και samples.

 

Το single κυκλοφόρησε αρχικά από την εταιρεία Bong Load, σε μόλις 500 αντίτυπα, μιας και ο Beck δεν πίστευε πως το τραγούδι είχε ιδιαίτερα αξία. Ωστόσο, οι ραδιοφωνικοί σταθμοί του Λος Άντζελες άρχισαν να παίζουν το “Loser” όλο και πιο συχνά, γεγονός που οδήγησε την μεγάλη δισκογραφική Geffen (που, λίγο καιρό είχε φέρει στο προσκήνιο τους Nirvana) να υπογράψει συμβόλαιο με τον μουσικό, επανεκδίδοντας το single, αλλά και κυκλοφορώντας το άλμπουμ Mellow Gold. Παρότι οι στίχοι αναφέρονταν στη δική του ανικανότητα ως rapper, το κομμάτι προκάλεσε πολλά μέλη της λεγόμενης Generation X να ταυτιστούν με το αίσθημα ανεπάρκειας.

 

O Bek David Campbell ή Beck David Hansen ή απλώς Beck γεννήθηκε σαν σήμερα το 1970.

 

Το 3point magazine είναι ένα οριζόντια δομημένο μέσο που πιστεύει ότι η γνώμη όλων έχει αξία και επιδιώκει την έκφρασή της. Επικροτεί τα σχόλια, την κριτική και την ελεύθερη έκφραση των αναγνωστών του επιδιώκοντας την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Σε μια εποχή όμως που ο διάλογος τείνει να γίνεται με όρους ανθρωποφαγίας και απαξίωσης προς πρόσωπα και θεσμούς, το 3point δεν επιθυμεί να συμμετέχει. Για τον λόγο αυτόν σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, σεξιστικού περιεχομένου θα σβήνονται χωρίς ειδοποίηση του εκφραστή τους.

Ακόμα, το 3point magazine έχει θέσει εαυτόν απέναντι στο φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, σχόλια ανάλογου περιεχομένου θα έχουν την ίδια μοίρα με τα ανωτέρω, τη γνωριμία τους με το "delete".

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 3point.

[fbcomments width="100%" count="off" num="5"]

About The Author

Γεννήθηκε στο Χολαργό το 1980 και σπούδασε Επικοινωνία και ΜΜΕ στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, με μεταπτυχιακές σπουδές στη μουσικολογία, στο ίδιο Πανεπιστήμιο. Είναι υποψήφιος διδάκτορας στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Τον Απρίλιο του 2013 εξέδωσε το πρώτο του μυθιστόρημα, με τίτλο «Ελληνική Ασφυξία» (Εκδόσεις των Συναδέλφων), υπό το ψευδώνυμο Ηλίας Νίσαρης. Κείμενά του, είτε με το πραγματικό του όνομα είτε με το ψευδώνυμο, έχουν δημοσιευτεί επίσης σε διάφορα περιοδικά του ηλεκτρονικού και έντυπου Τύπου (3pointmagazine.gr, να ένα μήλο, Metropolis Free Press, Fractal Press, thecricket.gr, mixtape.gr, bibliotheque.gr, To Παράθυρο, Ποιητική, HUMBA! κ.ά.) Διατηρεί το blog www.eliasnisaris.blogspot.gr , ενώ κάθε Δευτέρα, από τις 12 έως τις δύο το μεσημέρι, παρουσιάζει την εκπομπή Wax Trash στον ιντερνετικό σταθμό www.indiegroundradio.com. Το βιβλίο του με τίτλο “Το Ορφανό Αριστούργημα”, υπό το πραγματικό του όνομα, κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Εύμαρος.

Related Posts

//