Έχει διάρκεια τετραετίας και ο Ολυμπιακός φαίνεται πως αποτέλεσε το κρίσιμο σκαλοπάτι ούτως ώστε αυτή να ξεκινήσει. Μία πορεία που δεν προδιαγραφόταν για τον έναν εκ των κορυφαίων rookies του 2004 για το ΝΒΑ, αλλά είναι η νέα πραγματικότητα που καλείται να αντιμετωπίσει.

Οι μετοχές του έχουν πέσει κατακόρυφα, οι ομάδες που τον θέλουν στο ρόστερ τους όχι ιδιαιτέρως πολλές και σίγουρα ελάχιστες, αυτές που θα θελήσουν να πλησιάσουν τις παλαιότερες οικονομικές του απολαβές, πόσω μάλλον από τη στιγμή που έχουν το διαπραγματευτικό ατού του να καθορίζουν οι ίδιες το πως θα κινηθούν τα νήματα και αν ο άλλοτε άσος των Χοκς θα μπορέσει να πάρει κάτι παραπάνω του ελάχιστου μισθού. Πώς όμως, έφτασε σε αυτό το σημείο ένας παίκτης που μέχρι πρότινος θεωρούταν ως ένας από τους καλύτερους 6ους παίκτες στο κορυφαίο πρωτάθλημα του κόσμου;

Κέρδισε στην τσέπη, έχασε αγωνιστικά

O Tσίλντρες είχε κατορθώσει, εκμεταλλευόμενος τα εξαιρετικά ομολογουμένως αθλητικά του προσόντα, να αποκτήσει ουσιαστικό ρόλο στους Χοκς. Έδινε πολύτιμες ανάσες στην επίθεση, ήταν σταθερός στην απόδοσή του, σπάνια τραυματιζόταν και έβγαζε με επιτυχία γεμάτες σεζόν. Τα νούμερα του είναι ενδεικτικά. Τη σεζόν 2006/07 είχε 13 πόντους και 6,2 ριμπάουντ μέσο όρο, ενώ την ακριβώς επόμενη 11,8 πόντους και 4,9 “σκουπίδια”. Το μέλλον του έμοιαζε λαμπρό.

Εχθρότητες επίσης δεν είχε και όντας μία ιδιαιτέρως συμπαθητική φυσιογνωμία, που διατηρούσε το προφίλ ενός παίκτη που διαρκώς βελτιωνόταν και μπορούσε να αποτελέσει το αγαπημένο παιδί του κάθε προπονητή, είχε κάθε δικαίωμα να πιστεύει σε μία αξιόλογη σταδιοδρομία με εφάμιλλης αξίας συμβόλαια. Ο ίδιος όμως, προτίμησε να βάλει το χέρι στο βάζο με το μέλι πιο σύντομα…

Όπως αποδείχτηκε αυτή του η επιλογή ήταν ατυχής. Ο Τσίλντρες δεν δικαίωσε τη φήμη του παίκτη που θα τα σαρώσει όλα επί ευρωπαϊκού εδάφους. Καθυστέρησε να προσαρμοστεί, δυσκολεύτηκε ιδιαιτέρως να χτυπήσει τις αντίπαλες άμυνες, τουλάχιστον βάσει του πως σχεδίαζε το επιθετικό παιχνίδι του Ολυμπιακού ο Γιαννάκης και σε συνδυασμό με το κάκιστο σουτ, το στυλ του οποίου είναι ό,τι καλύτερο θα μπορούσε να κρατήσει κανείς, απέτυχε παταγωδώς να οδηγήσει τους ερυθρόλευκους στην επίτευξη των στόχων τους.

Ναι μεν, έκανε αισθητά πλουσιότερους τραπεζικά τους λογαριασμούς του, αλλά παρέμεινε στάσιμος, ανεξαρτήτως του ότι ενσωμάτωσε κάποια σημαντικά στοιχεία στο παιχνίδι του, ενώ έφυγε με τη στάμπα του αποτυχημένου.

Επιστροφή στους Σανς και νέα απότομη προσγείωση
Μετά το αρνητικό, αγωνιστικά, πέρασμα του στην Ευρώπη ο Τσίλντρες αποφάσισε να επιστρέψει στο ΝΒΑ. Οι ομάδες που ενδιαφέρθηκαν και γαντζώθηκαν στα δίχτυα του ήταν αρκετές. Οι Φοίνιξ Σανς όμως ήταν αυτοί που κέρδισαν την υπογραφή του.

Θεώρησαν, όπως και ο ίδιος πως  η συνεργασία τους θα ήταν επιτυχημένη. Αμφότεροι ωστόσο, είχαν μείνει στο τότε. Ο Τσίλντρες είχε αλλάξει και μάλιστα φαίνεται πως όλα του τα μαθήματα με τη φανέλα του Ολυμπιακού, τα πέταξε στον κάλαθο των αχρήστων. Δεν είναι τυχαίο πως το περιφερειακό του σουτ όχι μόνο δεν βελτιώθηκε σε σχέση με το παρελθόν, αλλά χτύπησε νέα χαμηλά ρεκόρ.

Το πιο σημαντικό όμως, είναι ότι ο Τσίλντρες δεν έκανε καλά όλα αυτά για τα οποία φημιζόταν πριν πατήσει το πόδι του στην Ελλάδα. Για την ακρίβεια ήταν κατώτερος των περιστάσεων σε όλους τους τομείς! Τη σεζόν που μας πέρασε είχε τις λιγότερες συμμετοχές ever (36), σκόραρε μόλις 2,9 πόντους ανά παιχνίδι και μάζευε 2,8 ριμπάουντ. Η απόκτηση του Σκόλα αποτέλεσε την αρχή του τέλους. Λίγες ώρες αργότερα ο Τσίλντρες βρέθηκε χωρίς δουλειά…

Και τώρα με το ακουστικό αγκαλιά!
Ο Τσίλντρες ελπίζει πως έστω και με χαμηλό αποδοχών συμβόλαιο θα παραμείνει στο ΝΒΑ. Για την ώρα δεν υπάρχει κάτι… Το θετικό βέβαια για τον ίδιο είναι ότι στην Ευρώπη έχει ένα όνομα που μετράει, έστω και αν δεν απέδωσε σύμφωνα με τις δυνατότητες του. Δεν αποκλείεται λοιπόν να δούμε κάποιον μεγιστάνα να απλώνει κόκκινο χαλί για χάρη του. Άλλωστε έχει πατήσει και τα 29. Σε αυτό το σημείο οι σκέψεις όσο ‘ναι αλλάζουν και θέτουν άλλες προτεραιότητες…

 

Το 3point magazine είναι ένα οριζόντια δομημένο μέσο που πιστεύει ότι η γνώμη όλων έχει αξία και επιδιώκει την έκφρασή της. Επικροτεί τα σχόλια, την κριτική και την ελεύθερη έκφραση των αναγνωστών του επιδιώκοντας την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Σε μια εποχή όμως που ο διάλογος τείνει να γίνεται με όρους ανθρωποφαγίας και απαξίωσης προς πρόσωπα και θεσμούς, το 3point δεν επιθυμεί να συμμετέχει. Για τον λόγο αυτόν σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, σεξιστικού περιεχομένου θα σβήνονται χωρίς ειδοποίηση του εκφραστή τους.

Ακόμα, το 3point magazine έχει θέσει εαυτόν απέναντι στο φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, σχόλια ανάλογου περιεχομένου θα έχουν την ίδια μοίρα με τα ανωτέρω, τη γνωριμία τους με το "delete".

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 3point.

[fbcomments width="100%" count="off" num="5"]

About The Author

Γεννήθηκε και ζει στα Εξάρχεια. Αγαπά τους τοίχους τους, τους αγώνες και τους ανθρώπους τους. Του αρέσει να φωτογραφίζει και να γράφει για όσα δεν μπόρεσε να φωτογραφίσει. Κυκλοφορεί από τα εννιά του με μια εφημερίδα στο χέρι και συνεχίζει να γράφει σε μπλοκάκι στα ρεπορτάζ. Ακούει ό,τι μακριά πολύ μακριά μας ταξιδεύει και διαβάζει ό,τι του γυαλίσει στις βιτρίνες της Καλλιδρομίου, της Ζωοδόχου Πηγής και της Θεμιστοκλέους. Αγαπά τα νησιά και κάποτε θέλει να ζήσει σε ένα από αυτά. Μέχρι τότε, κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του για μια διαφορετική δημοσιογραφία, με πολλά αυτοδιαχειριζόμενα 3point και γραφιάδες χωρίς περιορισμούς.

Related Posts

//