ΑΦΤΕΡΛΩΒ
του Στέργιου Πάσχου

18 Μαΐου Στους Κινηματογράφους

Το μεγάλου μήκους κινηματογραφικό ντεμπούτο του ταλαντούχου Έλληνα σκηνοθέτη Στέργιου Πάσχου, μετά την επιτυχημένη πορεία του σε διεθνή και εγχώρια φεστιβάλ, με αφετηρία το βραβείο καλύτερης ταινίας από την Επιτροπή Νέων του Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Λοκάρνο, έρχεται στις ελληνικές αίθουσες, για να προσφέρει αγάπη, γέλιο και… εξηγήσεις στους θεατές.

Το “Άφτερλωβ”, μια αστεία, συγκινητική και καυστική μετα-ερωτική ιστορία δυο ανθρώπων που αρνούνται να μεγαλώσουν, παρακολουθεί την προσπάθεια ενός ζευγαριού για επικοινωνία. Αποκλεισμένοι, έγκλειστοι και ανήμποροι να εξηγήσουν αυτό που τους συμβαίνει, οι δυο ήρωες ξεκινούν με αμηχανία και γενναιότητα, ένα ταξίδι εξερεύνησης όλων εκείνων που τους ενώνουν αλλά και τους χωρίζουν. Κι ενώ η διαδρομή τους μοιάζει αρχικά σαν μια αθώα βόλτα στην εξοχή, σύντομα θα αισθανθούν χαμένοι σε ένα αφιλόξενο και εχθρικό περιβάλλον…

Σύνοψη:

Είναι καλοκαίρι, η Αθήνα βράζει, αλλά ο τριαντάχρονος Νίκος δροσίζεται στα βόρεια προάστια, πίνοντας κοκτέιλ δίπλα στην πισίνα. Η πισίνα δεν είναι δική του, αλλά του Σταύρου, που έχει ζητήσει από τον Νίκο να προσέχει το σπίτι και την Λέιλα -τον σκύλο του- για το καλοκαίρι. Η ευκαιρία μοιάζει μοναδική στον άφραγκο μουσικό, που αποφασίζει να καλέσει εκεί την πρώην κοπέλα του, Σοφία, για ολιγοήμερες διακοπές στην πόλη.

Όταν όμως η ανυποψίαστη Σοφία καταφτάνει, οι διακοπές στον παράδεισο βγαίνουν εκτός τροχιάς. Ο Νίκος την κλειδώνει στο στούντιο του σπιτιού, αποφασισμένος να μην την αφήσει να φύγει, αν δεν μάθει τους λόγους για τους οποίους χώρισαν. Γιατί; Επειδή ακόμα δεν έχει καταλάβει. Κι αν δεν καταλάβει πώς θα την ξεπεράσει; Εγκεφαλικά. Γιατί ερωτικά την έχει ξεπεράσει. Φυσικά…

Δυο χρόνια μετά τη μικρού μήκους ταινία “Ο Έλβις Είναι Νεκρός”, και βάζοντας στο κέντρο της ιστορίας του τους χαρακτήρες που γνωρίσαμε εκεί, ο Στέργιος Πάσχος επιστρατεύει ξανά το αστείρευτο ταλέντο δυο νέων ηθοποιών, του ήδη βραβευμένου σε θέατρο και σινεμά Χάρη Φραγκούλη, αλλά και της πολλά υποσχόμενης ηθοποιού Ηρώς Μπέζου, σε μια διαφορετική ερωτική ιστορία ιδωμένη από το τέλος προς την αρχή.

Βραβεία/ Συμμετοχές:
Βραβείο Καλλιτεχνικής Επίτευξης και Ειδική Μνεία στον Χάρη Φραγκούλη, 57ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
Βραβείο Επιτροπής Νέων, Διαγωνιστικό τμήμα Νέων Σκηνοθετών, 69ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Λοκάρνο
Βραβείο Cineuropa της Επιτροπής Νέων, 33o Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Μονς

Βιογραφικό Στέργιου Πάσχου:
Γεννήθηκε το 1985 στο Βελεστίνο. Έχει γράψει και σκηνοθετήσει 7 μικρού μήκους και έχει συμμετάσχει στο Script&Pitch καθώς και στο Framework του Torino Film Lab. Εργάζεται ως σεναριογράφος για την τηλεόραση και τον κινηματογράφο. Το Άφτερλωβ είναι η πρώτη μεγάλου μήκους του.

Επιλεκτική Φιλμογραφία – Selected Filmography

2010 ΧτυπήματαKnocks (μμ/short)
2011 ΕλένηEleni (μμ/short)
2012 Largo (μμ/short)
2013 Ο Έλβις Είναι ΝεκρόςElvis is Dead (μμ/short)
2016 ΆφτερλωβAfterlov

Στοιχεία ταινίας:
Σκηνοθεσία – Σενάριο: Στέργιος Πάσχος
Ηθοποιοί: Χάρης Φραγκούλης, Ηρώ Μπέζου
Φωτογραφία: Χρήστος Καπάτος
Μουσική: Melentini

Παραγωγός: Φαίδρα Βόκαλη
Παραγωγή: Marni Films
Συμπαραγωγή: ΕΡΤ, Faliro House Productions, Two Thirty Five (2|35)
Διανομή: StraDa Films

Διεθνής τίτλος: Afterlov
Ελλάδα, 2016
Έγχρωμο
94′

Facebook page

Το 3point magazine είναι ένα οριζόντια δομημένο μέσο που πιστεύει ότι η γνώμη όλων έχει αξία και επιδιώκει την έκφρασή της. Επικροτεί τα σχόλια, την κριτική και την ελεύθερη έκφραση των αναγνωστών του επιδιώκοντας την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Σε μια εποχή όμως που ο διάλογος τείνει να γίνεται με όρους ανθρωποφαγίας και απαξίωσης προς πρόσωπα και θεσμούς, το 3point δεν επιθυμεί να συμμετέχει. Για τον λόγο αυτόν σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, σεξιστικού περιεχομένου θα σβήνονται χωρίς ειδοποίηση του εκφραστή τους.

Ακόμα, το 3point magazine έχει θέσει εαυτόν απέναντι στο φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, σχόλια ανάλογου περιεχομένου θα έχουν την ίδια μοίρα με τα ανωτέρω, τη γνωριμία τους με το "delete".

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 3point.

[fbcomments width="100%" count="off" num="5"]
//