Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Δανός σκηνοθέτης σοκάρει με μια ταινία του. Όλες του οι ταινίες, ανεξαιρέτως, περιλαμβάνουν ωμή βία, βίαιο σεξ, δολοφονίες, αρρώστιες και γενικότερα μια εμμονή του σκηνοθέτη με τον θάνατο. Παρ’όλα αυτά παραμένει ένας σκηνοθέτης που έχει πολλούς φανατικούς φαν σε όλο τον κόσμο που τον παρακολουθούν από την αρχή της καριέρας του έως τώρα.
Ο Τρίερ όμως φέτος επιστρέφει με μια ταινία που αναμένεται να είναι αρκετά σοκαριστική, για γερά νεύρα και γερό στομάχι. Το “κακό παιδί” του ευρωπαϊκού κινηματογράφου επιστρέφει στον τόπο του εγκλήματος με την ταινία “The House that Jack Built”.
Στην πρεμιέρα της νέας του ταινίας στο φετινό Φεστιβάλ Καννών κατάφερε και πάλι να προκαλέσει, με τις σκηνές απερίγραπτης βίας από έναν serial killer (ένας αγνώριστος Ματ Ντίλον) που καταγράφει με κάθε αιματηρή λεπτομέρεια η κάμερα του Λαρς φον Τρίερ.
Δεκάδες θεατές αποχώρησαν από την αίθουσα μη μπορώντας να αντέξουν όσα έβλεπαν, ενώ ο δημοσιογράφος της Telegraph έγραψε “Θυμίζει σημείωμα αυτόχειρα” και ένας γενναίος θεατής που την είδε ολόκληρη μίλησε για “δύο ώρες στην κόλαση”.
Oι αντιδράσεις των χρηστών του Twitter
Ένας χρήστης του twitter σχολιάζει για την ταινία: “Μόλις έφυγα από τη νέα ταινία του Τρίερ”
“Αηδιαστική, Υποκριτική, Εμετική, Βασανιστική και Αξιολύπητη”.
Ένας άλλος σχολιάζει: “Δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο σε φεστιβάλ ταινιών”. Περισσότεροι από 100 άνθρωποι αποχώρησαν από την ταινία του Τρίερ, η οποία αντικατοπτρίζει τον ακρωτηριασμό γυναικών και παιδιών”. “Είναι αηδιαστικό” είπε μια γυναίκα βγαίνοντας από την αίθουσα.
Just left Lars Von Trier's The House that Jack Built.
Gross. Pretentious. Vomitive. Torturous. Pathetic. #Cannes2018— The Oscar Predictor (@OscarPredictor) May 14, 2018
I’ve never seen anything like this at a film festival. More than 100 people have walked out of Lars von Trier’s ‘The House That Jack Built,’ which depicts the mutilation of women and children. “It’s disgusting,” one woman said on her way out. #Cannes2018 pic.twitter.com/GsBGCoyHEG
— Ramin Setoodeh (@RaminSetoodeh) May 14, 2018
This is how quickly the audience clearly out after Lars von Trier’s ‘The House That Jack Built.’ #Cannes2018 pic.twitter.com/yxZJJww71w
— Ramin Setoodeh (@RaminSetoodeh) May 14, 2018
Nevertheless, #Cannes2018 still gives Lars von Trier a standing ovation after ‘The House That Jack Built.’ As someone sitting near me put it: “They’ll clap for anything.” pic.twitter.com/xa6Hi0t23r
— Ramin Setoodeh (@RaminSetoodeh) May 14, 2018
I've just walked out of #LarsVonTrier premiere at #Cannes2018 because seeing children being shot and killed is not art or entertainment
— Charlie Angela (@CharlieAJ) May 14, 2018
“Το να βλέπεις παιδιά να πυροβολούνται και να σκοτώνονται δεν είναι τέχνη ή διασκέδαση” δήλωσε δημοσιογράφος του Al Jazeera που επίσης αποχώρησε από την αίθουσα. “Ακρωτηριάζει παιδιά και περιμένει να κάτσουμε να δούμε τις σκηνές ντυμένοι στα ωραία μας φορέματα;” αναρωτήθηκε ένας άλλος από τους αποχωρήσαντες θεατές.
Η σκηνή που φέρεται να έχει προκαλέσει τις περισσότερες αντιδράσεις είναι αυτή με τον Ματ Ντίλον να πυροβολεί δύο παιδιά στο κεφάλι κατά τη διάρκεια ενός οικογενειακού πικνικ. Στην ταινία περιλαμβάνονται, επίσης, πλάνα από στρατόπεδα συγκέντρωσης αλλά και σκηνές με μια εκ των πρωταγωνιστριών να κόβει το στήθος της
Ο σκηνοθέτης πάντως δήλωσε ότι στόχος του είναι να δείξει ότι “η ζωή είναι κακή και χωρίς ψυχή”…
Δείτε το ανατριχιαστικό τρέιλερ εδώ:
Το 3point magazine είναι ένα οριζόντια δομημένο μέσο που πιστεύει ότι η γνώμη όλων έχει αξία και επιδιώκει την έκφρασή της. Επικροτεί τα σχόλια, την κριτική και την ελεύθερη έκφραση των αναγνωστών του επιδιώκοντας την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Σε μια εποχή όμως που ο διάλογος τείνει να γίνεται με όρους ανθρωποφαγίας και απαξίωσης προς πρόσωπα και θεσμούς, το 3point δεν επιθυμεί να συμμετέχει. Για τον λόγο αυτόν σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, σεξιστικού περιεχομένου θα σβήνονται χωρίς ειδοποίηση του εκφραστή τους.
Ακόμα, το 3point magazine έχει θέσει εαυτόν απέναντι στο φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, σχόλια ανάλογου περιεχομένου θα έχουν την ίδια μοίρα με τα ανωτέρω, τη γνωριμία τους με το "delete".
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 3point.