Ρύποι πετρελαιοειδών και σκωριά, εντοπίστηκαν κατά μήκος του ειδικού φράγματος που είχε τοποθετηθεί στο πλοίο Olympus σημαίας Κύπρου στη Θήρα, το οποίο είχε ακινητοποιηθεί με εντολή του τοπικού Λιμεναρχείου την 1η Αυγούστου.

Το επιβατηγό – οχηματαγωγό πραγματοποιώντας το πρώτο του ταξίδι στη νέα ακτοπλοϊκή γραμμή Πειραιάς – Μήλος – Σαντορίνη – Ρέθυμνο προσάραξε σε ύφαλο κοντά στο λιμάνι της Σαντορίνης.

Η ανάδοχος εταιρεία διαχείρισης αποβλήτων και προστασίας περιβάλλοντος τοποθέτησε περιμετρικά του πλοίου πλωτό φράγμα συνολικού μήκους 400 μέτρων καθώς και δύο απορροφητικά μαξιλάρια για προληπτικούς λόγους. Η εταιρία μετά τη διαπίστωση των πετρελαιοειδών, τοποθέτησε και δεύτερη σειρά πλωτού φράγματος μήκους 160 μέτρων, απορροφητικές πετσέτες και επιπλέον απορροφητικά φράγματα.

Ωστόσο, από τις έρευνες του εξουσιοδοτημένου Επιθεωρητή Κ.Γ.Ε. PARIS MOU Σύρου, διαπιστώθηκαν σημαντικές ελλείψεις και παρατηρήσεις στον τομέα των Δ.Σ. SOLAS, LOAD LINES, MLC 2006, MARPOL & ISM CODE οι οποίες δικαιολογούν την κράτηση του πλοίου, και από την οικεία Λιμενική Αρχή κινήθηκε η διαδικασία επιβολής ποινικών και διοικητικών κυρώσεων.

Το 3point magazine είναι ένα οριζόντια δομημένο μέσο που πιστεύει ότι η γνώμη όλων έχει αξία και επιδιώκει την έκφρασή της. Επικροτεί τα σχόλια, την κριτική και την ελεύθερη έκφραση των αναγνωστών του επιδιώκοντας την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Σε μια εποχή όμως που ο διάλογος τείνει να γίνεται με όρους ανθρωποφαγίας και απαξίωσης προς πρόσωπα και θεσμούς, το 3point δεν επιθυμεί να συμμετέχει. Για τον λόγο αυτόν σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, σεξιστικού περιεχομένου θα σβήνονται χωρίς ειδοποίηση του εκφραστή τους.

Ακόμα, το 3point magazine έχει θέσει εαυτόν απέναντι στο φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, σχόλια ανάλογου περιεχομένου θα έχουν την ίδια μοίρα με τα ανωτέρω, τη γνωριμία τους με το "delete".

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 3point.

[fbcomments width="100%" count="off" num="5"]
//