Η ANAR  Foundation με τη βοήθεια της τεχνολογίας, κατάφερε να φτιάξει μια διαφήμιση, στην οποία υπάρχει ένα κρυφό μήνυμα για παιδιά που κακοποιούνται, χωρίς να γίνεται αντιληπτό από τους ενήλικες, ακόμα και αν τα συνοδεύουν εκείνη την ώρα.

 

Συγκεκριμένα, η διαφήμιση που απευθύνεται στα παιδιά, λέει: «Αν κάποιος σε πειράξει, τηλεφώνησε μας και θα σε βοηθήσουμε», ενώ την ίδια στιγμή, ο ενήλικας που πιθανόν να στέκεται δίπλα του, διαβάζει το εξής: «Μερικές φορές, η παιδική κακοποίηση είναι ορατή μόνο στο παιδί το οποίο υποφέρει από αυτήν».

 

 

Πόσο καιρό είχατε να δείτε κάτι τόσο έξυπνο; Κι όμως, ακόμα και σε τόσο ανθρώπινες πρωτοβουλίες, υπάρχουν οι ρεαλιστές και οι ορθολογιστές που αναρωτιούνται πόσο καιρό θα πάρει στις εταιρίες παιχνιδιών να εκμεταλλευτούν τη συγκεκριμένη τεχνική προς όφελός τους…

 

Ας μείνουμε στην αγνή πλευρά της ιδέας.

 

 

*ANAR (Aid to Children and Adolescents at Risk)

 

 

Πηγή: Gizmodo.com

 

Το 3point magazine είναι ένα οριζόντια δομημένο μέσο που πιστεύει ότι η γνώμη όλων έχει αξία και επιδιώκει την έκφρασή της. Επικροτεί τα σχόλια, την κριτική και την ελεύθερη έκφραση των αναγνωστών του επιδιώκοντας την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Σε μια εποχή όμως που ο διάλογος τείνει να γίνεται με όρους ανθρωποφαγίας και απαξίωσης προς πρόσωπα και θεσμούς, το 3point δεν επιθυμεί να συμμετέχει. Για τον λόγο αυτόν σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, σεξιστικού περιεχομένου θα σβήνονται χωρίς ειδοποίηση του εκφραστή τους.

Ακόμα, το 3point magazine έχει θέσει εαυτόν απέναντι στο φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, σχόλια ανάλογου περιεχομένου θα έχουν την ίδια μοίρα με τα ανωτέρω, τη γνωριμία τους με το "delete".

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 3point.

[fbcomments width="100%" count="off" num="5"]
//