Ο Βαγγέλης Γερμανός ξανασυστήνεται μέσα από το μικρού μήκους ντοκιμαντέρ των Γιώργου Κυβερνήτη, Νεφέλης Οικονόμου Πάντζου, Μαρίας Σιδηροπούλου, Αλέξη Χατζηγιάννη.
Γνωστός ως συνθέτης, στιχουργός, τραγουδιστής και ηθοποιός, ο Βαγγέλης Γερμανός ήταν ένας από τους μουσικούς που επηρέασαν πολύ τη γενιά των 80’s με τραγούδια που παραμένουν διαχρονικά. Όλοι θυμούνται το πάρτι στη Βουλιαγμένη του Λουκιανού Κηλαϊδόνη, το “ελληνικό woodstock”, στο οποίο ο Βαγγέλης Γερμανός φυσικά είχε πάρει μέρος.
Μέσα μου Βλέπω Μονάχα Θάλασσα
Η ταινία «Μέσα Μου Βλέπω Μονάχα Θάλασσα» πρόκειται να κάνει πρεμιέρα στις 17 Σεπτεμβρίου στο επίσημο διαγωνιστικό τμήμα του Διεθνούς Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους της Δράμας, και ακολουθεί προβολή της, και πάλι στο διαγωνιστικό τμήμα, στις 24 Σεπτεμβρίου στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας.

Η ταινία

Πλήξη, φυγή, θάλασσα, πόλη και ελεύθερος χρόνος. Ο Βαγγέλης Γερμανός σχεδόν 40 χρόνια μετά «Τα Μπαράκια» και με περιστασιακές βουτιές στον κινηματογράφο και την τηλεόραση, έπειτα από μία μεγάλη περιπέτεια υγείας, ξεκινάει το καλοκαίρι του με μία σειρά από εμφανίσεις σε «μπαρακια». Πέρα από μαθηματικός, μουσικός και εν δυνάμει ηθοποιός είναι και ζωγράφος και μας παρασέρνει μαζί του σε μία καλοκαιρινή περιπέτεια γεμάτη χρώματα, θάλασσα και ήχους, γιατί όλα στη μουσική του περιστρέφονται γύρω από αυτά τα στοιχεία.

 

Οι σκηνοθέτες

Γιώργος Κυβερνήτης Ο Γιώργος Κυβερνήτης γεννήθηκε στην Αθήνα, το 1988. Σπούδασε στο τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Πατρών [2012] και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές [MSc] στο τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας, κατεύθυνση Πολιτισμός και Παραγωγή Ταινιών Ντοκιμαντέρ στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου [2019]. Εργάζεται ως επαγγελματίας Φωτογράφος, από το 2012. Έχει συνεργαστεί με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες στην Ελλάδα , την Ελληνική Εθνική Επιτροπή της UNICEF , websites [ lnfo-war.gr, Flix.gr, Archpoints, Mashable.com] και εφημερίδες [Εφημερίδα των Συντακτών, Καθημερινή], Το ντοκιμαντέρ Τα Καναρίνια’ (2019), η πρώτη του κινηματογραφική δουλειά, απέσπασε το Βραβείο Κοινού FISCFHER για ελληνική παραγωγή κάτω των 50’, στο 21ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

Φιλμογραφία:

2019, Τα Καναρίνια, μικρού μήκους ντοκιμαντέρ, 17’

Νεφέλη Οικονόμου Πάντζου | Η Νεφέλη γεννήθηκε στην Αθήνα το 1988. Αφού ολοκλήρωσε τις σπουδές της στη Σχολή Καλών Τεχνών (Τμήμα Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης) του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (BA Visual Arts), δούλεψε ως εικαστικός. Το 2012-2015 παρακολούθησε σειρά κινηματογραφικών σεμιναρίων και άρχισε να δουλέυει σε μικρές κινηματογραφικές παραγωγές. Το 2015-2016 σπούδασε στη Σχολή Κινηματογράφου και Τηλεόρασης της Ακαδημίας Παραστατικών Τεχνών της Πράγας FAMU (κατεύθυνση σκηνοθεσίας ντοκιμαντέρ) και το 2019 ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην Πολιτισμική Πληροφορική και Επικοινωνία στην κατεύθυνση Πολιτισμός και Παραγωγή Ταινιών Ντοκιμαντέρ. Αυτή τη στιγμή ζει και δουλέυει στην Αθήναν σε διάφορες παραγωγές.

Φιλμογραφία:

2018, 2 ή 3 Πράγματα που δεν Ξέρω για Αυτή, μικρού μήκους ντοκιμαντέρ, 12’
2016, Living In-Between, μικρού μήκους ντοκιμαντέρ, 10’
2016, Sarah’s Manifesto, μικρού μήκους ντοκιμαντέρ, 12’
2015, Naivety, μικρού μήκους ντοκιμαντέρ, 4’
2012, Way, μικρού μήκους πειραματική, 4’

Μαρία Σιδηροπούλου | Εργάζεται ως freelancer δημοσιογράφος/videographer για το Vice Greece, το SOLOMON MAG και άλλα μέσα. Στο παρελθόν υπήρξε στην ομάδα της ερευνητικής εκπομπής του ΣΚΑΙ «Ιστορίες» από το 2014. Ως freelance παραγωγός έχει εργαστεί για διάφορα ξένα ειδησεογραφικά δίκτυα, όπως το CGTN,CBS,NPR, αλλά και σε παραγωγές σειρών ντοκιμαντέρ για το ARTE και το VICE Greece, πάνω σε κοινωνικοπολιτικά θέματα, τέχνες και περιβάλλον. Έχει ολοκληρώσει το μεταπτυχιακό της στην Παραγωγή Ταινιών Ντοκιμαντέρ στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Το 2017 παρακολούθησε το εντατικό πρόγραμμα Video Journalism του Πανεπιστημίου Columbia με υποτροφία του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, και το σεμινάριο του Thomson Reuters Foundation με θέμα Reporting on Fluman Trafficking and Migration.

Φιλμογραφία:

2019, Βήματα Ανεξαρτησίας, VICE Greece, μεσαίου μήκους ντοκιμαντέρ, 43’ (σκηνοθεσία, παραγωγή)
2019 , Ανδρέας Συγγρός – Η άγνωστη ζωή του ευεργέτη, μεσαίου μήκους ντοκιμαντέρ, 45’ (έρευνα, παραγωγή)
2019, The Remains – After the Odyssey, ντοκιμαντέρ, 90’ (παραγωγός)
2018, Art Stories : Le Monde du Theatre, σειρά ντοκιμαντέρ, 52’ (παραγωγός)
2015, La dette, une spirale infernaie?, ντοκιμαντέρ, 82’ (παραγωγός)
2014, Tree Stories-The Water Lords, σειρά ντοκιμαντέρ, 52’ (παραγωγός)
2014, ΘΕΑΜΑ, μικρού μήκους ντοκιμαντέρ, 22’
2014, Rise Up by Vice, σειρά ντοκιμαντέρ για το VICE, 20’ ανα επεισόδιο (σεναριογράφος, παραγωγός)

Αλέξης Χατζηγιάννης | Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1988. Σπούδασε Μηχανικός Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής. Συμμετείχε σε πρακτικά σεμινάρια σκηνοθεσίας. Αποφοίτησε από το πρόγραμμα διαδικτυακής εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου με τίτλο «Κινηματογράφος: Ιστορία, Πρακτικές και Βασικές αρχές σκηνοθεσίας. Αποφοίτησε από το πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου με τίτλο «Πολιτισμός και παραγωγή ταινιών ντοκιμαντέρ». Έχει σκηνοθετήσει ταινίες μικρού μήκους μυθοπλασίας και ντοκιμαντέρ.

Φιλμογραφία: 2017, Μάνλιχερ, μικρού μήκους μυθοπλασίας, 11 ’

Μέσα μου Βλέπω Μονάχα Θάλασσα

Μέσα μου Βλέπω Μονάχα Θάλασσα

Μέσα Μου Βλέπω Μονάχα Θάλασσα | Σκηνοθεσία: Γιώργος Κυβερνήτης, Νεφέλη Οικονόμου Πάντζου, Μαρία Σιδηροπούλου, Αλέξης Χατζηγιάννης | Με τον Βαγγέλη Γερμανό | Διεύθυνση Φωτογραφίας: Γιώργος Κυβερνήτης, Νεφέλη Οικονόμου Πάντζου, Μαρία Σιδηροπούλου, Αλέξης Χατζηγιάννης | Μοντάζ: Γιώργος Κυβερνήτης | Post Production: Νεφέλη Οικονόμου Πάντζου | Sound Mixing: Αλίκη Λευθεριώτη | Οργάνωση Παραγωγής: Μαρία Σιδηροπούλου | Παραγωγή: Γιώργος Κυβερνήτης, Νεφέλη Οικονόμου Πάντζου, Μαρία Σιδηροπούλου, Αλέξης Χατζηγιάννης.

 

 

Το 3point magazine είναι ένα οριζόντια δομημένο μέσο που πιστεύει ότι η γνώμη όλων έχει αξία και επιδιώκει την έκφρασή της. Επικροτεί τα σχόλια, την κριτική και την ελεύθερη έκφραση των αναγνωστών του επιδιώκοντας την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Σε μια εποχή όμως που ο διάλογος τείνει να γίνεται με όρους ανθρωποφαγίας και απαξίωσης προς πρόσωπα και θεσμούς, το 3point δεν επιθυμεί να συμμετέχει. Για τον λόγο αυτόν σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, σεξιστικού περιεχομένου θα σβήνονται χωρίς ειδοποίηση του εκφραστή τους.

Ακόμα, το 3point magazine έχει θέσει εαυτόν απέναντι στο φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, σχόλια ανάλογου περιεχομένου θα έχουν την ίδια μοίρα με τα ανωτέρω, τη γνωριμία τους με το "delete".

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 3point.

[fbcomments width="100%" count="off" num="5"]
//