Σ’ έναν πρώτο απολογισμό της μεγάλης απεργίας που πραγματοποίησαν στις 11 Απριλίου προχώρησε η Συνέλευση Βάσης Εργαζόμενων Οδηγών Δικύκλου (ΣΒΕΟΔ). Στο κείμενό της η ΣΒΕΟΔ σημειώνει ότι η 11η Απριλίου “αποδείχθηκε μια ημέρα γιορτής και νίκης για όλους εμάς, που εργαζόμαστε πάνω σε δίκυκλο, στο επάγγελμα του ταχυμεταφορέα, διανομέα και υπαλλήλου εξωτερικών εργασιών.” “Μια ημέρα αφιερωμένη πρώτα απ’ όλα στους συναδέλφους που έχουμε χάσει”.
“Αρνούμαστε να παραμείνουμε αόρατοι/ες και να μας αποκαλούν ως “τα παιδιά με τα παπιά””, υπογραμμίζει η ΣΒΕΟΔ και προσθέτει πως “η απεργιακή μοτοπορεία μόνο επιτυχημένη κρίνεται, μιας και ήταν μαζικότατη”.
Στη διαδήλωση συμμετείχαν εργαζόμενοι απ’ όλο το λεκανοπέδιο της Αττικής. Από τη μικροφωνική που είχε στηθεί στο Πεδίον του Άρεως πριν την μοτοπορεία ανακοινώθηκε ότι συμμετείχαν εργαζόμενοι από τον Πειραιά, το Αιγάλεω, το Παγκράτι, τα Εξάρχεια, τους Αγίους Αναργύρους, το Χαλάνδρι, το Μενίδι, το Σύνταγμα, τον Κορυδαλλό, το Γκύζι, τα Πατήσια, τη Νέα Φιλαδέλφεια, τον Χολαργό, το Φάληρο, το Πέραμα, την Πετρούπολη, την Αγία Παρασκευή, τη Νέα Σμύρνη κ.α.
“Συνάδελφοι συνέρρεαν κατά δεκάδες, σε ομάδες από κάθε περιοχή, στο σημείο συνάντησής μας στο Πεδίον του Άρεως. Έτσι, 1200 και πλέον μηχανάκια σχημάτισαν έναν χείμαρρο ταξικής οργής, που πορεύτηκε για 2 ώρες στους δρόμους της Αθήνας και έδειξε πως ξέρει να αγωνίζεται, να διεκδικεί και να επιμένει”, σημειώνει η ΣΒΕΟΔ.
Ουσιαστικότερης σημασίας όμως είναι “ότι η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων/ισσών απείχαν από την εργασία τους. Γνωρίζουμε πως σε πολλές επιχειρήσεις εστίασης και courier, η διανομή σταμάτησε εξ ολοκλήρου, σε σημείο ολόκληρες πιάτσες να έχουν παραλύσει και να μην εξυπηρετούν. Υπολογίζεται πως οι απεργοί ήμασταν εκείνη την ημέρα κάποιες χιλιάδες, και αυτό μας δίνει κουράγιο για τον αγώνα μας.”
Κι επειδή “η απεργία δεν είναι μία μόνο ημέρα”, αλλά “μια διαρκής πορεία για τη δικαίωση των αιτημάτων μας, για τα αυτονόητα και για την αξιοπρέπειά μας συλλογικά και ατομικά” το Σάββατο 11 Μαίου και ώρα 12.30 στο Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο θα γίνει απολογισμός της απεργίας με καλεσμένους όλους/ες τους/τις εργαζόμενες στον κλάδο.
“Η παρουσία όσο το δυνατόν περισσότερων απεργών αλλά και αλληλέγγυων κρίνεται απαραίτητη για την κατάθεση εκτιμήσεων, διάλογο, ανταλλαγή απόψεων και κριτική. Η συμμετοχή μας αποτελεί απαραίτητη προυπόθεση για τη συνέχιση του αγώνα και την περαιτέρω διάχυση του σκεπτικού των διεκδικήσεών μας”, υπογραμμίζει η ΣΒΕΟΔ.
Μεγάλη κινητοποίηση και στα Γιάννενα – Το 75% των εργαζομένων απήργησε!
Απεργία όμως για τους ταχυμεταφορείς, ταχυδιανομείς και υπαλλήλους εξωτερικών εργασιών δεν κηρύχτηκε μόνο στην Αττική αλλά και στα Ιωάννινα με τα ίδια αιτήματα, από το αδελφό πρωτοβάθμιο σωματείο της ΣΒΕΟΔ, τη ΣΒΕΔΙ.
Η συμμετοχή ήταν κι εκεί πολύ μεγάλη μεγάλη, καθώς από τους 250 εργαζόμενους σε μηχανάκι στην πόλη, απήργησαν οι 196 (ποσοστό 75%!) και στην μοτοπορεία συγκεντρώθηκαν 106 μηχανάκια.
“Χαιρετίζουμε τις προσπάθειες των εκεί συναδέλφων/ισσων που δίνουν και σε μας δύναμη”, γράφει η ΣΒΕΟΔ.
Το 3point magazine είναι ένα οριζόντια δομημένο μέσο που πιστεύει ότι η γνώμη όλων έχει αξία και επιδιώκει την έκφρασή της. Επικροτεί τα σχόλια, την κριτική και την ελεύθερη έκφραση των αναγνωστών του επιδιώκοντας την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Σε μια εποχή όμως που ο διάλογος τείνει να γίνεται με όρους ανθρωποφαγίας και απαξίωσης προς πρόσωπα και θεσμούς, το 3point δεν επιθυμεί να συμμετέχει. Για τον λόγο αυτόν σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, σεξιστικού περιεχομένου θα σβήνονται χωρίς ειδοποίηση του εκφραστή τους.
Ακόμα, το 3point magazine έχει θέσει εαυτόν απέναντι στο φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, σχόλια ανάλογου περιεχομένου θα έχουν την ίδια μοίρα με τα ανωτέρω, τη γνωριμία τους με το "delete".
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 3point.