Στο κακό παιδί του χορού έχουν συγχωρεθεί πολλά. Περίεργες δηλώσεις, προκλητικές εξομολογήσεις και ακραίες συμπεριφορές. Αυτή τη φορά η Όπερα του Παρισιού θεώρησε ασυγχώρητα τα σχόλιά του στο Instagram και ανακοίνωσε ότι διακόπτει τη συνεργασία τους. Δημοσίευσε μια σειρά σεξιστικών σχολίων και είναι αυτές που έκαναν την παρισινή Όπερα να τοποθετηθεί και να ακυρώσει την πρόσκληση που του είχαν κάνει για το ρόλο του Ζίγκφριντ στη «Λίμνη των Κύκνων» που θα έκανε πρεμιέρα τον Φεβρουάριο.

Ο Πολούνιν έκανε μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης «πρόσκληση» στους άντρες να «υψώσουν ανάστημα» και να συνειδητοποιήσουν ότι είναι «λύκοι, λιοντάρια και ηγέτες της οικογένειάς τους» την οποία οφείλουν να φροντίσουν. Σε άλλη ανάρτησή του έγραψε ότι στη σκηνή υπάρχει ήδη μπαλαρίνα, δε χρειάζεται να βρίσκονται δύο εννοώντας ότι ο γκέι χορευτής δεν έχει θέση στη σκηνή. «Ο άντρας πρέπει να είναι άντρας και η γυναίκα, γυναίκα» έγραψε.

Ο γεννημένος στην Ουκρανία χορευτής ένθερμος υποστηρικτής του Πούτιν, -του οποίου το πρόσωπο σε τατουάζ δεσπόζει στο στήθος του- και του Τραμπ, έστρεψε την προσοχή του και στους υπέρβαρους συμβουλεύοντας τους ακόλουθούς του να τους χαστουκίζουν στο δρόμο, προκειμένου να τους ενθαρρύνουν με αυτόν τον τρόπο «να χάσουν λίπος». Ο χορευτής της όπερας του Παρισιού Αντριέν Κουβέζ έγραψε ότι «αυτός ο άνθρωπος δεν έχει καμία σχέση με εμάς» ενώ η καλλιτεχνική διευθύντρια των μπαλέτων Ορελί Ντιπόν ανακοίνωσε το περασμένο σαββατοκύριακο την απόλυσή του.

Ο Πολούνιν έγινε διάσημος παγκοσμίως για το εξαιρετικό ταλέντο του και πολλοί τον έχουν συγκρίνει με τον Νουρέγιεφ και τον Μπαρίσνικοφ. Πολλές φορές οι αυτοκαταστροφικές του παρορμήσεις έχουν συζητηθεί και τον κάνουν να φαίνεται αλαζόνας, αλλά έχει δουλέψει σκληρά προκειμένου να αποκαταστήσει το όνομά του στον κόσμο του μπαλέτου. Το βίντεο του τραγουδιού του Hozier “Take Me To The Church”, σε σκηνοθεσία του David LaChapelle στο οποίο χορεύει τον έκανε παγκοσμίως γνωστό και στον κόσμο που δεν παρακολουθεί μπαλέτο. Έκανε το ντεμπούτο του στον κινηματογράφο στο «Έγκλημα στο Οριάν Εξπρές» σε σκηνοθεσία Κένεθ Μπράνα, και στο Red Sparrow.

Αλιευμένο από toperiodiko.gr.

Το 3point magazine είναι ένα οριζόντια δομημένο μέσο που πιστεύει ότι η γνώμη όλων έχει αξία και επιδιώκει την έκφρασή της. Επικροτεί τα σχόλια, την κριτική και την ελεύθερη έκφραση των αναγνωστών του επιδιώκοντας την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Σε μια εποχή όμως που ο διάλογος τείνει να γίνεται με όρους ανθρωποφαγίας και απαξίωσης προς πρόσωπα και θεσμούς, το 3point δεν επιθυμεί να συμμετέχει. Για τον λόγο αυτόν σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, σεξιστικού περιεχομένου θα σβήνονται χωρίς ειδοποίηση του εκφραστή τους.

Ακόμα, το 3point magazine έχει θέσει εαυτόν απέναντι στο φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, σχόλια ανάλογου περιεχομένου θα έχουν την ίδια μοίρα με τα ανωτέρω, τη γνωριμία τους με το "delete".

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 3point.

[fbcomments width="100%" count="off" num="5"]
//