Στο σύγχρονο ποδόσφαιρο τα τηλεοπτικά μίντια που καλύπτουν τις αναμετρήσεις είναι δυστυχώς αυτά που καθορίζουν και το πρόγραμμα των αγώνων, τις μέρες και ώρες διεξαγωγής τους. Φαινομενικά αυτό το καθεστώς μοιάζει ανίκητο. Είναι όμως; Στην πραγματικότητα όχι, αφού οπαδοί στη Γαλλία κατάφεραν με τη δράση τους να πανηγυρίσουν μία μικρή νίκη εις βάρος της τηλεόρασης.

Η κλήρωση των προημιτελικών του Κυπέλλου Γαλλίας θα φέρει αντιμέτωπες σε δύο εβδομάδες τη Λανς με την Μπορντό. Σε προηγούμενες αναμετρήσεις της διοργάνωσης τα τηλεοπτικά δικαιώματα είχαν επιβάλει τη διεξαγωγή των παιχνιδιών το μεσημέρι παρά τη δυσκολία των οπαδών να παρευρεθούν λόγω της ώρας στο γήπεδο.

Άλλωστε για την τηλεόραση αυτό δεν ήταν καθόλου ενδιαφέρον, παρά μόνο το κέρδος που θα έμπαινε στα ταμεία από την κάλυψη του παιχνιδιού. Η προσπάθειά της ωστόσο να πράξει το ίδιο και με την αναμέτρηση της Λανς με την Μπορντό δεν στέφθηκε από ανάλογη επιτυχία.

Μπορεί η Λανς να βρίσκεται στη δεύτερη κατηγορία του γαλλικού πρωταθλήματος, ωστόσο η οπαδική της βάση την υποστηρίζει σημαντικά σε κάθε εντός έδρας παιχνίδι με ένα μέσο όρο εισιτηρίων περίπου στις 15,000, όπως αναφέρει το περιοδικό When SaturdayComes που έφερε το θέμα στην επιφάνεια. Μάλιστα οι οπαδοί της Λανς είναι γνωστοί για την κινηματική τους δράση στη Γαλλία καθώς το καλοκαίρι είχαν εναντιωθεί σε παρόμοια απόφαση της λίγκας για διεξαγωγή των αγώνων της δεύτερης κατηγορίας νωρίτερα το απόγευμα της Παρασκευής.

Στην προκειμένη περίπτωση η απόφαση του τηλεοπτικού καναλιού για τοποθέτηση της ώρας διεξαγωγής του αγώνα Κυπέλλου με την Μπορντό στις 5 το απόγευμα της Τετάρτης 17 Απριλίου έφερε την αντίδραση των οπαδών της Λανς, καθώς οι περισσότεροι δεν θα μπορούσαν να πάνε στο γήπεδο εξ αιτίας της εργάσιμης ημέρας.

Στο πλευρό των οπαδών της Λανς στάθηκαν και οι αντίστοιχοι της Μπορντό φωνάζοντας για μετακίνηση της ώρας του παιχνιδιού  μέσα από σελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Τελικώς οι πιέσεις των οπαδών ήταν τέτοιες που η Γαλλική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία πήρε την απόφαση βάζοντας το ματς στις 7 προκειμένου οι οπαδοί τόσο των γηπεδούχων όσον και των φιλοξενούμενων που θα έκαναν το μακρινό ταξίδι από το Μπορντό να καταφέρουν να βρεθούν στις εξέδρες.

Αυτό ωστόσο είχε ως αποτέλεσμα το κανάλι που θα κάλυπτε το παιχνίδι να πάρει πίσω την απόφασή του καθώς δεν φάνηκε διατεθειμένο να αλλάξει το δικό του πρόγραμμα. Οι οπαδοί όμως βγήκαν κερδισμένοι, καθώς θα υποστηρίξουν μέσα από τις κερκίδες την αγαπημένη τους ομάδα, σημειώνοντας ταυτόχρονα μία επικράτηση εναντίον των κερδών της τηλεόρασης.

Μάλιστα, γι’ αυτό το λόγο η διοίκηση της Λανς αποφάσισε να βάλει γενική είσοδο 10 ευρώ προκειμένου να ανταμείψει τους οπαδούς και να τους παρακινήσει να γεμίσουν όσο περισσότερο γίνεται το γήπεδο. Αυτοί έχουν ήδη ανταποκριθεί καθώς το παιχνίδι είναι sold out με περισσότερους από 40,000 οπαδούς να δίνουν το παρών, κάτι που δεν θα είχαν τη δυνατότητα να πράξουν αν δεν εναντιώνονταν στα μίντια, όπως αποδείχτηκε…

Αναδημοσίευση από το www.othersidefootball.com

Το 3point magazine είναι ένα οριζόντια δομημένο μέσο που πιστεύει ότι η γνώμη όλων έχει αξία και επιδιώκει την έκφρασή της. Επικροτεί τα σχόλια, την κριτική και την ελεύθερη έκφραση των αναγνωστών του επιδιώκοντας την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Σε μια εποχή όμως που ο διάλογος τείνει να γίνεται με όρους ανθρωποφαγίας και απαξίωσης προς πρόσωπα και θεσμούς, το 3point δεν επιθυμεί να συμμετέχει. Για τον λόγο αυτόν σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, σεξιστικού περιεχομένου θα σβήνονται χωρίς ειδοποίηση του εκφραστή τους.

Ακόμα, το 3point magazine έχει θέσει εαυτόν απέναντι στο φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, σχόλια ανάλογου περιεχομένου θα έχουν την ίδια μοίρα με τα ανωτέρω, τη γνωριμία τους με το "delete".

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 3point.

[fbcomments width="100%" count="off" num="5"]

About The Author

To 3pointmagazine.gr είναι αυτοδιαχειριζόμενο μέσο που δεν έχει εκδότες και διευθυντές σύνταξης, ούτε κομματικές και οικονομικές εξαρτήσεις. Ένα μικρό πείραμα που μεγαλώνει διαρκώς, φιλοδοξώντας να ανταγωνιστεί τα κυρίαρχα, παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης.

Related Posts

//