Το urbn-theatr παρουσιάζει το νέο του project The Random Effect για 15 παραστάσεις, από τις 4 Απριλίου 2014 έως τις 11 Μαΐου 2014, στο Χώρο Τέχνης «14η Μέρα».
Στον Χώρο Τέχνης “14η Μέρα”:
The Random Effect
από το urbn-theatr
The Random Effect. Ένα σύγχρονο έργο θανάτου και ζωής για τον άνθρωπο. Μια ιστορία αυστηρά για δύο. Στη δημοσιότητα!
Το urbn-theatr παρουσιάζει το νέο του project The Random Effect για 15 παραστάσεις, από τις 4 Απριλίου 2014 έως τις 11 Μαΐου 2014, στο Χώρο Τέχνης «14η Μέρα».
Μέσα από την εμπρηστική συνάντηση/συνύπαρξη/ιστορία δύο κοριτσιών αντικρίζουμε κατάματα το τέλος της ύπαρξης ή την αρχή της… “Παράξενο πώς συναντιούνται οι ζωές δύο ανθρώπων. Σαν γραμμές που τραβάει στο χαρτί με μαρκαδόρο ένα παιδί. Σαν σταγόνες που έσταξαν από το πινέλο κάποιου ζωγράφου, ίδιο χρώμα, ίδια πυκνότητα, σκάνε στο πάτωμα η μία μετά την άλλη, απλώνουν, αγκαλιάζονται.”
The Random Effect. , ένα έργο βασισμένο σε ανατριχιαστικές λεπτομέρειες που είδαν το φως της δημοσιότητας έπειτα από “πρόσφατο περιστατικό”. Μια ιστορία με αρχή, μέση και τέλος. Με τέλος, μέση και αρχή, καλύτερα. Μια ιστορία με δύο κορίτσια. Δύο ανθρώπους. Για τον πολιτισμό. Και την ανθρώπινη φύση. Για τον άνθρωπο -σίγουρα για τον άνθρωπο. Ένα έργο θανάτου και ζωής. Στη δημοσιότητα.
Σύλληψη – Σκηνοθεσία: Ηλίας Παναγιωτακόπουλος
Κείμενο: Ηλίας Παναγιωτακόπουλος, Μιλτιάδης Σαλβαρλής.
Εικαστική επιμέλεια: Λαμπαδάριος Παππάς.
Ενδυματολόγος: Φωτεινή Λάζου.
Επιμέλεια κίνησης: Ζωή Κολλάτου.
Theatre supervisor: Κωσταντίνος Γρίκος
Ερμηνεύουν: Λίνα Φούντογλου, Μαίρη Χάγια.
Στον χώρο τέχνης “14η Mέρα”: Καλλιρόης 10, Αθήνα.
(στάση μετρό: Ακρόπολη, στάση τραμ: Βουλιαγμένης)
ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ 4 Απριλίου έως 11 Μαΐου 2014 (για 15 παραστάσεις).
ΗΜΕΡΕΣ & ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή. Έναρξη: 21:00.
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ 10 ευρώ / Άνεργοι, φοιτητές, ΑΜΕΑ, 7 ευρώ.
Τηλ. κρατήσεων: (+30) 69 9721 9247 και 210 9210077 (με διαχείριση τηλεφωνητή)
SITE www.urbn-theatr.com
Λίγα λόγια για το έργο.
Το The Random Effect είναι ένα έργο-κατασκευή του urbn-theatr. Ανταποκρίνεται στην επιθυμία του να συνεχίσει την πορεία του ως ζωντανός και εξελισσόμενος θεατρικός οργανισμός, εμβαθύνοντας στη διαδικασία συγκρότησης παραστάσεων ουσιαστικού, εξωστρεφούς θεάτρου. Αυτή τη φορά, μέσα από τη νέα του δουλειά, θέτει ερωτήματα γύρω από έναν ευρύτερο προβληματισμό: Οι άνθρωποι, ως είδος, συγκροτήσαμε τον Πολιτισμό, μέσα από ένα σύνολο αξιών, ηθικών κανόνων και απαγορεύσεων. Θα μπορούσαμε, άραγε, να κάνουμε την υπέρβαση; Να μετατρέψουμε τον Πολιτισμό, από διακοσμητικό στοιχείο της ιστορικής μας συνέχειας, σε αντίβαρο των πιο ζωωδών ενστίκτων μας, πάντα στο πλαίσιο του δικού μας, του ανθρώπινου είδους; Οι ηρωίδες επιλέγουν να οδηγηθούν σε μία ακραία κατάσταση. Δεν είναι απαραίτητα μονόδρομος. Είναι ένα ζήτημα ανοιχτό προς συζήτηση.
Σημείωμα Σκηνοθέτη
Έτσι είναι τώρα; Έτσι ήταν πάντα; Και ο Πολιτισμός που με περηφάνια διδασκόμαστε -τι; Μια κατασκευή; Ένα διακοσμητικό στοιχείο; Ίσως θέλει χρόνο. Πόσο χρόνο, όμως; Έτη; Αιώνες; Πότε; Πότε θα συνειδητοποιήσουμε πως το να αφήνουμε το χρόνο να δρα αβοήθητος οδηγεί σε αδιέξοδο; Είναι σοβαροί οι προβληματισμοί, γίνονται βήματα, σιγά σιγά, όλα προχωρούν; Και αυτοί που μιλούν για την άλλη ζωή -τι; Κάποιοι κάτι υποψιάζονται; Κάποιοι δεν είναι αισιόδοξοι; Ίσως. Αυτές οι σκέψεις και μια ιστορία είναι το “The Random Effect”. Μια ξεχωριστή, εμπρηστική ιστορία δύο ατόμων ή όλων μας, σε μια ευρύτερη αλληγορική θεώρηση.
urbn-theatr – Ηλίας Παναγιωτακόπουλος
Λίγες σκέψεις με αφορμή τη νέα παραγωγή του urbn-theatr
Το The Random Effect είναι το τέταρτο project που παρουσιάζει το urbn-theatr, μετά το “Worlds End”, το “Wordwhore“ (που παρουσιάστηκε στην Αθήνα και στο Λονδίνο) και το ”a simple product”. Το urbn-theatr συνδέεται άμεσα με τους ανθρώπους της πόλης και τον αστικό της ιστό σχεδιάζοντας project και υλοποιώντας ιδέες. Ένα από τα προηγούμενα project του, το “Wordwhore”, παρουσιάστηκε σε γκαλερί, εν μέσω εκθεμάτων προτού παιχτεί και στο Λονδίνο, ενώ πέρσι το καλοκαίρι παρουσίασε το “a simple product” στα χαλάσματα ενός εγκαταλειμμένου σπιτιού, στο υπαίθριο γκαράζ του Εθνικού Ωδείου (πλατεία Βάθη) στο πλαίσιο του φεστιβάλ το Μικρό Παρίσι των Αθηνών. Παραμένουμε, λοιπόν, εδώ, δημιουργικοί, ανοιχτοί σε ιδέες, παρουσιάζοντας σύγχρονα έργα ή δικές μας κατασκευές. Τέλος, θα θέλαμε να προσθέσουμε ότι στην έως τώρα πορεία του το urbn-theatr δεν έχει λάβει καμία κρατική ή ιδιωτική χρηματοδότηση.
Λίγα λόγια για το urbn-theatr.
Το urbn-theatr, σε ό,τι έχει να κάνει με τη νομική του υπόσταση είναι μια αστική μη κερδοσκοπική εταιρία θεάτρου. Σε ό,τι έχει να κάνει με τη λειτουργία του είναι ένας θεατρικός οργανισμός, εν είδη έμβιου όντος. Το urbn-theatr οικοδομείται, συγκροτείται σκηνικά μεταβαλλόμενο ανά παράσταση-project, διατηρώντας ήδη υπάρχοντες μόνιμους συντελεστές, μα ανοιχτό για τους μέλλοντες. Από το 2011 που συγκροτήθηκε έχει παρουσιάσει τις εξής παραστάσεις: “Worlds End” του Paul Sellar στο θέατρο @Ρουφ, “Wordwhore” του Tam Cy Albert στον Χώρο Πολιτισμού About και στο Etceteta Theatre του Λονδίνου– για την παράσταση του urbn-theatr το Wordwhore επεκτάθηκε και ανασυγκροτήθηκε από τον συγγραφέα του μετά από πρόταση/πρόκληση του urbn-theatr, το “a simple product” στο υπαίθριο γκαράζ του Εθνικού Ωδείου (πλατεία Βάθη) και τώρα το The Random Effect.
Λίγα λόγια για τους συντελεστές του urbn-theatr.
Ηλίας Παναγιωτακόπουλος
Γεννήθηκε στο Γιοχάνεσμπουργκ. Είναι απόφοιτος της Δραματικής Σχολής Αθηνών του Γ. Θεοδοσιάδη και της Σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών του Ε.Α.Π. στο τμήμα Ευρωπαϊκού Πολιτισμού. Είναι ο δημιουργός του urbn-theatr, σκηνοθέτης και ηθοποιός.
Πριν τη δημιουργία του urbn-theatr συμμετείχε σε σειρά παραστάσεων, όπως: «Δωδέκατη νύχτα» στο Θέατρο Αλίκη, «Άλκηστις» στο Εθνικό θέατρο, «Βάκχες» στο Φεστιβάλ Αθηνών, «Metamorphoses +» και «Ο ορφανός του Ζάο» στο Θέατρο Αμόρε, «Το αγόρι με τη βαλίτσα» στο θέατρο Πόρτα σε σκην. Θ. Μοσχόπουλου, «Νεκρή φύση σε χαντάκι» στο Θέατρο Αμόρε σε σκην. Γ.Λάνθιμου, «Ξένοι τόποι» στο Θέατρο Ροές και «Θαλασσινό τοπίο» στο Θέατρο Εμπρός σε σκην. Γ. Γκικαπέπα, κ.α.
Λαμπαδάριος Παππάς
Σπούδασε στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, από το οποίο αποφοίτησε το 1994. Είναι αρχιτέκτονας Μηχανικός. Από το 1994 είναι μέλος του ΤΕΕ και του Συλλόγου Ελλήνων Αρχιτεκτόνων. Από το1996 έως το 2004 συνεργάστηκε με τις μεγαλύτερες μελετητικές και κατασκευαστικές εταιρείες στην Ελλάδα σε έργα που άλλαξαν το πρόσωπο της Αθήνας, αλλά και όλης της χώρας. Ειδικότερα: Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών “Ελευθέριος Βενιζέλος” στα Σπάτα, Κατασκευή προσόψεων του Νέου Αερολιμένα Αθηνών ‘’Ελευθέριος Βενιζέλος’’, Αισθητική Ενοποίηση του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου της Αθήνας (ΟΑΚΑ).
Από το 2004 διατηρεί Αρχιτεκτονικό γραφείο Μελετών και Επιβλέψεων Κατασκευών.
Συνεργάστηκε στον σχεδιασμό εκθέσεων όπως «Η Αθήνα του Παύλου Μυλωνά» στο μουσείο Μπενάκη κ.ά. Συμμετέχει στην δημιουργία του urbn-theart αναλαμβάνοντας την εικαστική επιμέλεια των παραστάσεών
Μιλτιάδης Σαλβαρλής
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Έχει σπουδάσει φιλολογία στο Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών και νομικά στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Το 1981 κυκλοφόρησε τη νουβέλλα “Το Βάρος της Τριχοφυίας” από τις εκδόσεις Αστέρι (μετά Αστάρτη). Από το 1980 και έπειτα έχει εργαστεί στο ραδιόφωνο (ΕΡΑ), στην τηλεόραση (ΕΡΤ) και κυρίως στον περιοδικό Τύπο ως ρεπόρτερ, συντάκτης ή αρχισυντάκτης (Μαγνητοσκόπιο-Βίντεο, Video Inn, Πάνθεον, ELLE, Δίφωνο, HiTECH, National Geographic). Το The Random Effect αποτελεί την πρώτη του συνεργασία με το urbn-theatr.
Φωτεινή Λάζου
Γεννήθηκε στα Γρεβενά. Σπούδασε στη Θεσ/νίκη στην σχολή μόδας (SITAM) και ελεύθερο σχέδιο στη σχολή του Κ. Γεωργιάδη. Εργάστηκε επί σειρά ετών ως free lance designer δημιουργώντας συλλογές για λογαριασμό διαφόρων εξαγωγικών εταιρειών ενώ παράλληλα συμμετείχε σε Fashion shows, όπως το “Σταυροδρόμι της Μεσογείου” στη Θεσ/νίκη. Έχει διακριθεί στο διαγωνισμό για την Bienale νέων καλλιτεχνών στην Λισσαβώνα το 1994, όπου εκπροσώπησε την Ελλάδα στον τομέα της μόδας με τη συλλογή “Λευκό – Μαύρο: the opossites as one”.
Στο διάστημα 1996-2002 διατηρούσε atelier μόδας το οποίο επανασύστησε το 2004 επικεντρωμένη στη δημιουργία δικής της γραμμής γυναικείων ρούχων.
Διδάσκει σχέδιο μόδας σε σχολή (LINEA MODA), ενώ παράλληλα παρακολουθεί μαθήματα σχεδίου comix στη σχολή Comink. Συμμετέχει ως ενδυματολόγος από την πρώτη παραγωγή του urbn-theatr
Κωσταντίνος Γρίκος
Γεννήθηκε στις Σέρρες και μένει στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος του Εθνικού Καποδιστριακού πανεπιστημίου Αθηνών. Συμμετέχει ως theatre supervisor από την πρώτη παραγωγή του urbn-theatr.
Ζωή Κολλάτου
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Αποφοίτησε από το London Contemporary Dance at The Place (BA Hons in Contemporary Dance). Είναι ιδρυτικό μέλος του “chameleon dancetheatre”.
Διδάσκει σύγχρονο χορό, κινητικό αυτοσχεδιασμό, επιμελείται την κίνηση και τις χορογραφίες σε θεατρικές παραστάσεις. Το The Random Effect αποτελεί την πρώτη της συνεργασία με το
urbn-theatr.
Λίγα λόγια για τους ηθοποιούς
Λίνα Φούντογλου
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Αποφοίτησε με υποτροφία από τη Δραματική Σχολή Αθηνών του Γ.Θεοδοσιάδη το 2012. Είναι, επίσης, απόφοιτος του Εθνικού Κοποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Συμμετείχε στις παραστάσεις του urbn-theatr “Wordwhore” και “a simple product”.
Μαίρη Χάγια
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Αποφοίτησε με υποτροφία από την Δραματική Σχολή Αθηνών του Γ.Θεοδοσιάδη το 2013. Σπούδασε, επίσης, Διοίκηση Επιχειρήσεων. Από το 2012 εργάζεται ως ηθοποιός στο θέατρο και τον κινηματογράφο. Συμμετείχε στην προηγούμενη παράσταση του urbn-theatr “a simple product”.
Πληροφορίες:
ΠΕΡΙΟΧΗ
Χώρος Τέχνης “14η Μέρα”:
Καλλιρόης 10 / Αθήνα.
(στάση μετρό: Ακρόπολη, Στάση τραμ: Βουλιαγμένης)
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ
(+30) 69 9721 9247
ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
4 Απριλίου έως 11 Μαΐου 2014 (Για 15 παραστάσεις).
ΗΜΕΡΕΣ & ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή. Έναρξη στις 21:00.
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
10 ευρώ / Ανέργων, φοιτητών, ΑΜΕΑ, 7 ευρώ.
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΚΗΝΗΣ :
60 άτομα
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
60’ (χωρίς διάλειμμα)
SITE
www.urbn-theatr.com
Φωτογράφιση
urbn-theatr.
Το 3point magazine είναι ένα οριζόντια δομημένο μέσο που πιστεύει ότι η γνώμη όλων έχει αξία και επιδιώκει την έκφρασή της. Επικροτεί τα σχόλια, την κριτική και την ελεύθερη έκφραση των αναγνωστών του επιδιώκοντας την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Σε μια εποχή όμως που ο διάλογος τείνει να γίνεται με όρους ανθρωποφαγίας και απαξίωσης προς πρόσωπα και θεσμούς, το 3point δεν επιθυμεί να συμμετέχει. Για τον λόγο αυτόν σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, σεξιστικού περιεχομένου θα σβήνονται χωρίς ειδοποίηση του εκφραστή τους.
Ακόμα, το 3point magazine έχει θέσει εαυτόν απέναντι στο φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, σχόλια ανάλογου περιεχομένου θα έχουν την ίδια μοίρα με τα ανωτέρω, τη γνωριμία τους με το "delete".
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 3point.