Εβδομάδα Μουντιάλ! Στην κλήρωση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, την Παρασκευή, είναι στραμμένα τα βλέμματα των απανταχού ποδοσφαιρόφιλων σε όλο τον κόσμο και πιο συγκεκριμένα στη διοργανώτρια και εκ των φαβορί της διοργάνωσης, Βραζιλία.
Θέλοντας να διαφημίσει την ομάδα -και- με την οποία έχει συμβόλαιο, η Nike δημιούργησε ένα πρωτότυπο διαφημιστικό με πρωταγωνιστές τους… ίδιους τους πρωταγωνιστές της Εθνικής ομάδας, όπως δεν τους έχουμε δει ποτέ.
Με “επικεφαλής” τον αμυντικό της Τσέλσι, Νταβίντ Λουίζ αλλά και τους υπόλοιπους παίκτες της ομάδας, άπαντες αλλάζουν μορφή, χρόνο και χώρο και υπενθυμίζουν στους αντιπάλους τους (των οποίων η φανέλα παραπέμπει στη ‘μισητή’ Αργεντινή) ότι τα αγόρια της σάμπα παραμένουν οι πραγματικοί πρωταθλητές “βαρέων βαρών” του παγκοσμίου ποδοσφαίρου.
Τόλμησε να είσαι Βραζιλιάνος λοιπόν!
Το 3point magazine είναι ένα οριζόντια δομημένο μέσο που πιστεύει ότι η γνώμη όλων έχει αξία και επιδιώκει την έκφρασή της. Επικροτεί τα σχόλια, την κριτική και την ελεύθερη έκφραση των αναγνωστών του επιδιώκοντας την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Σε μια εποχή όμως που ο διάλογος τείνει να γίνεται με όρους ανθρωποφαγίας και απαξίωσης προς πρόσωπα και θεσμούς, το 3point δεν επιθυμεί να συμμετέχει. Για τον λόγο αυτόν σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, σεξιστικού περιεχομένου θα σβήνονται χωρίς ειδοποίηση του εκφραστή τους.
Ακόμα, το 3point magazine έχει θέσει εαυτόν απέναντι στο φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, σχόλια ανάλογου περιεχομένου θα έχουν την ίδια μοίρα με τα ανωτέρω, τη γνωριμία τους με το "delete".
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 3point.