Να προλάβω. Φτάνω. Σε δύο λεπτά θα έρθει. Τέλεια. Φτάνει και σταματάει τη μία του πόρτα μπροστά μου. Aκριβώς. Το έχω εκπαιδεύσει σκέφτομαι. Τσεκάρω τις άδειες θέσεις. Τσεκάρω τους ανταγωνιστές. Σπερματάκια που αγωνιούν για την αυτοπραγμάτωσή τους. Με αποφασιστικό βήμα προχωράω στη μήτρα του βαγονιού. Kάθομαι στη θέση που περίμενε εμένα. Σας την έφερα ετούτη τη φορά! Ένιωσα δαφνοστεφανωμένος νικητής. Απόλαυση. Μία γυναίκα κάθεται δίπλα μου. Μια γυναίκα στέκεται όρθια. Δυo φίλες μιλάνε από απόσταση. Κάτι με ενοχλεί. Μιλάνε από απόσταση. Τότε το ένιωσα. Το ένιωσα σου λέω. Σηκώνομαι και της λέω “καθίστε”. Παραχωρώ τη νίκη μου. Και την παραχωρώ αυτοβούλως. Κατεβαίνω στη στάση μου. Στην κυλιόμενη ένα μπάκπακ μου τραβάει το ενδιαφέρον. Γραμμένο ένα τεράστιο ΑΝΤΙΦΑ. Μία κοπέλα το κουβαλάει. Ταυτίζομαι. Αποκτάω άλλα δύο πόδια με διαφορετική ζωή. Γίνομαι δύο. Βγαίνω στο φως. Περπατάω στην Ερμού. Περπατάω στο κέντρο της Ερμού, όχι στις άκρες. Στις άκρες γίνεται χαμός. Εγώ περπατάω στο κέντρο. Ίσως αυτό είναι που λένε εγω-κεντρισμός. Ο προβολέας ήλιος δίνει έμφαση στην κάθε κίνησή μου. Πηγαίνω με ταχύ ρυθμό και ξάφνου βλέπω την ώρα. Λεπτά 20 νωρίτερα. Το βήμα μου γίνεται αργό. Εκνευριστικά αργό. Μισώ την άργητα. Το τακουνάκι μου σπάει στο διχαλωτό του πεζόδρομου. Τα πόδια μου δεν έχουν συνηθίσει τον αργό ρυθμό.

Το 3point magazine είναι ένα οριζόντια δομημένο μέσο που πιστεύει ότι η γνώμη όλων έχει αξία και επιδιώκει την έκφρασή της. Επικροτεί τα σχόλια, την κριτική και την ελεύθερη έκφραση των αναγνωστών του επιδιώκοντας την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Σε μια εποχή όμως που ο διάλογος τείνει να γίνεται με όρους ανθρωποφαγίας και απαξίωσης προς πρόσωπα και θεσμούς, το 3point δεν επιθυμεί να συμμετέχει. Για τον λόγο αυτόν σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, σεξιστικού περιεχομένου θα σβήνονται χωρίς ειδοποίηση του εκφραστή τους.

Ακόμα, το 3point magazine έχει θέσει εαυτόν απέναντι στο φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, σχόλια ανάλογου περιεχομένου θα έχουν την ίδια μοίρα με τα ανωτέρω, τη γνωριμία τους με το "delete".

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 3point.

[fbcomments width="100%" count="off" num="5"]

About The Author

Η Λίνα Φούντογλου είναι ηθοποιός. Είναι απόφοιτη του Πανεπιστημίου Αθηνών τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και αριστούχα απόφοιτη της Ανώτερης Δραματικής Σχολής Αθηνών Γ. Θεοδοσιάδη με την υποτροφία της σχολής. Έχει συνεργαστεί ως ηθοποιός με το Εθνικό Θέατρο, το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, διάφορα Δηπεθέ, και το ελεύθερο θέατρο. Ενδεικτικές παραστάσεις είναι: Μήδεια Σκην. Κάτια Γέρου, Το θαύμα της Άννυ Σάλιβαν Σκην. Νικαίτη Κοντούρη, Το Ξύπνημα της Άνοιξης Σκην. Αντώνης Μόργκαν, Χορεύοντας στη Λούνασα Σκην. Νικαίτη Κοντούρη, Το Τρίτο Κύμα Σκην. Νίκος Αρβανίτης. Το 2022 βραβεύτηκε για την ερμηνεία της στη μικρού μήκους ταινία Wolves ενώ το 2019 είχε βραβευτεί από την Unesco Πειραιώς και Νήσων για τη συνεισφορά της στην τέχνη και τον πολιτισμό. Διηύθυνε το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Πειραιά ως συνιδρύτρια και ηθοποιός της κινηματογραφικής ομάδας Nail.hitnrun. Έχει εκδώσει την ποιητική συλλογή «δημιουργικό μηδέν» μέρος της οποίας μεταφράστηκε στα γαλλικά από εκδοτικό οίκο και διατηρεί τη στήλη «απεριορίστων διαδρομών» ως ένα πείραμα επάνω στον γραπτό λόγο και την έκφραση όπως συνήθιζε να κάνει και ως μαθήτρια του ποιητή Νάνου Βαλαωρίτη.

Related Posts

//