Η ολοκλήρωση των απολογιών του Πατέλη (την Τετάρτη) και του Ρουπακιά (την Πέμπτη) μας επιτρέπει μια πρώτη εκτίμηση των υπερασπιστικών ισχυρισμών των κατηγορούμενων για την ανθρωποκτονία Φύσσα και της τύχης που θα έχουν στο δικαστήριο.

Αναδημοσίευση από το JailGoldenDawn

Οι κατηγορούμενοι, αρνούμενοι να υποστηρίξουν συλλογικά μια πειστική αφήγηση για το τι συνέβη τη νύχτα της δολοφονίας, έχουν καταφύγει σε κατ’ άτομο αρνήσεις της παρουσίας τους στο Κοράλι και της εμπλοκής τους στη δολοφονία.

Κατόπιν αυτού, υποστηρίζεται μια αφήγηση που διασπά τα γεγονότα της βραδιάς της δολοφονίας Φύσσα σε τέσσερα διαφορετικά περιστατικά:

1. Μια λεκτική ενόχληση του Άγγου (και του Τσαλίκη) στο Κοράλι από την παρέα του Παύλου Φύσσα, η οποία όμως δεν είχε την οποιαδήποτε συνέχεια, καθώς ο Άγγος έφυγε από το μαγαζί ανενόχλητος και επέστρεψε στην οικία του (όπως και ο Τσαλίκης). Στο ενδιάμεσο, ο Άγγος είχε μιλήσει τηλεφωνικά με τον Καζαντζόγλου (υπεύθυνο πολιτικής δράσης και Ασφάλειας της Νίκαιας) και του ανέφερε παρεμπιπτόντως τις ενοχλήσεις που δεχόταν.

2. Μια διανομή φυλλαδίων της τοπικής Νίκαιας, για εκδήλωση που θα γινόταν την Πέμπτη 19/9 με ομιλητή τον Μιχαλολιάκο: οργανωτής της διανομής των φυλλαδίων ήταν ο Πατέλης, που έστειλε και sms στους 15 συγκατηγορούμενούς του για να προσέλθουν στην τοπική προκειμένου να τα μοιράσουν, υπεύθυνος της δράσης ήταν ο Καζαντζόγλου που προσήλθε στην τοπική για να παραλάβει τα φυλλάδια, κομιστής των φυλλαδίων ήταν ο Ρουπακιάς ο οποίος και τα έδωσε στον Καζαντζόγλου στο τέρμα της οδού Καισαρείας (και αυτός έδωσε τα μισά στον Σταμπέλο). Τελικά τα τρικάκια σκορπίστηκαν το ίδιο βράδυ από Καζαντζόγλου και Σταμπέλο.

3. Μια – αγνώστου πατρός – κινητοποίηση στα γραφεία της τοπικής, στην οποία συγκεντρώθηκαν μηχανάκια με κατεύθυνση το Κερατσίνι, όπου κατά τη μαρτυρία του Ρουπακιά και του Δήμου, «έχουν πιάσει κάποιον δικό μας και πάμε να τον απεγκλωβίσουμε». Η κινητοποίηση αυτή είχε άγνωστο οργανωτή (όχι πάντως τον Πατέλη, που έστειλε το sms για τα τρικάκια) και άγνωστο επικεφαλής(όχι πάντως τον Καζαντζόγλου που ασχολήθηκε αποκλειστικά με τα τρικάκια). Την κινητοποίηση αυτή ακολούθησαν ο Ρουπακιάς και οι εξάδελφοι Τσορβά (Νικόλαος και Θανάσης): ο Ρουπακιάς ονοματίζει περαιτέρω τους ΚομιανόΔήμουΣκάλκο και Σταμπέλο ως συμμετέχοντες στην πομπή των μηχανών και των αυτοκινήτων, ενώ ο Δήμου ονοματίζει και αυτός τον Κομιανό. Η πομπή φτάνει στο Κοράλι, όπου όμως τα ίχνη της χάνονται:

4. Τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα, η οποία συμβαίνει τυχαία και άσχετα με την κινητοποίηση των Χρυσαυγιτών, τη στιγμή που ο Ρουπακιάς ψάχνει να παρκάρει και δεν βρίσκει θέση πάρκινγκ και ο Φύσσας του επιτίθεται και τον γρονθοκοπεί. Ο Ρουπακιάς δηλώνει ότι μετά την άφιξη της πομπής των μηχανών, δεν βλέπει πια τους Χρυσαυγίτες, καθώς στην Παναγή Τσαλδάρη είναι παρόντες μόνο ο ίδιος, ο Φύσσας και 3-4 φίλοι της παρέας του.

Πρόκειται για σενάριο επιστημονικής φαντασίας, που ούτε και οι ίδιοι οι κατηγορούμενοι δεν μπορούν να αναπαραγάγουν με στοιχειώδη πειστικότητα χωρίς να δημιουργούν τη δικαιολογημένη δυσπιστία του δικαστηρίου το οποίο διαθέτει ακράδαντο αποδεικτικό υλικό: τα σήματα των αστυνομικών της ομάδας ΔΙΑΣ, τις κάμερες των καταστημάτων, τις κλήσεις των κινητών και τις κεραίες που αυτά ενεργοποιούν, τις καταθέσεις των αυτοπτών μαρτύρων (του σωφρονιστικού υπαλλήλου έξω από το Κοράλι, των δύο φοιτητριών στην Παναγή Τσαλδάρη, του κατοίκου από το μπαλκόνι και των φίλων του Φύσσα).

Πέραν όμως αυτών των στοιχείων οι κατηγορούμενοι υπονομεύουν ο ένας την αφήγηση του άλλου, καθώς και τους ισχυρισμούς των εαυτών τους. Για παράδειγμα και τελείως ενδεικτικά:

Ο ισχυρισμός του Άγγου ότι γύρισε στο σπίτι του έγινε αντικείμενο γελοιοποίησης από τον Πατέλη στη χτεσινή του απολογία, κατά την οποία ο πυρηνάρχης ονομάτισε τον Άγγο ως τον οργανωτή της ομάδας που κινητοποιήθηκε και έφτασε στο Κοράλι. Ο ισχυρισμός Πατέλη-Καζαντζόγλου περί φυλλαδίων καταπίπτει και μόνο από την απουσία οποιουδήποτε στοιχείου που να τον υποστηρίζει (τυπογραφείο, διεύθυνση, τυπωμένα τρικάκια, εργαζόμενος που τα παρέδωσε στον Ρουπακιά και ούτω καθεξής). Ο ισχυρισμός περί κινητοποίησης που φτάνει στο Κοράλι και δεν εμπλέκεται ποτέ με τη δολοφονία Φύσσα έχει καταπέσει από τις καταθέσεις μαρτύρων, όπως ο αυτόπτης γείτονας που μιλάει για πολυπρόσωπη επίθεση στον Φύσσα με παρόντες τους Χρυσαυγίτες την ώρα που ο Ρουπακιάς έρχεται και καταφέρνει τις μαχαιριές. Ο ισχυρισμός, τέλος, του Ρουπακιά ότι ο Φύσσας του επιτέθηκε είναι παντελώς αβάσιμος (ιατροδικαστική έκθεση Ρουπακιά). Όταν μάλιστα συνοδεύεται από φράσεις όπως “μια απλή ανθρωποκτονία την κάνανε ολόκληρη ιστορία” φτάνει να εξοργίσει ακόμα και τους δικαστές της έδρας.

Μ’ αυτή τη στρατηγική, η ομάδα Ασφάλειας της Νίκαιας κινδυνεύει πλέον να βρεθεί σύσσωμη στη φυλακή. Μάλιστα, ακόμα και η στοχοποίηση του Παύλου Φύσσα έχει πλέον ενισχυθεί, καθώς στηρίζεται όχι μόνο από στοιχεία της δικογραφίας (τηλεφωνικές συνομιλίες Αποστόλου, προστατευόμενος μάρτυρας Γ’), αλλά και από αποστροφές σαν και τη σημερινή του Ρουπακιά: «ίσως ο Φύσσας να θεώρησε ότι το γεγονός πως ήρθα με το αυτοκίνητο από την Ξάνθου ήταν κομμάτι σχεδίου για να τον περικυκλώσουμε, καθώς με ταύτισε με την ομάδα των Χρυσαυγιτών που ήρθε με τα μηχανάκια στο Κοράλι». Προκύπτει δηλαδή η οργάνωση σχεδίου, με λεπτομερές πλάνο, σύμφωνα με το οποίο έδρασε το τάγμα εφόδου της Νίκαιας εκείνο το βράδυ.

«Μήπως τελικά ο προορισμός σας ήταν ο Φύσσας για τον οποίο και σταματήσατε;», ρώτησε μετά από όλα αυτά με νόημα η Πρόεδρος Μαρία Λεπενιώτη τον Ρουπακιά.

Θα δούμε αν οι τελευταίες απολογίες των πλέον εκτεθειμένων στην κατηγορία της συνέργειας στην ανθρωποκτονία (Σκάλκου, Σταμπέλου, Τσορβά Θ., Τσορβά Ν., Τσαλίκη Λ.) θα αλλάξουν την εικόνα της υπερασπιστικής γραμμής. Πάντως, αν οι κατηγορούμενοι επιμείνουν στους ισχυρισμούς τους, η επιστροφή τους στη φυλακή μοιάζει πλέον το πιθανότερο σενάριο.

Και η αποκάλυψη του Πατέλη ότι ο ίδιος ποτέ δεν ελέγχθηκε πειθαρχικά, δεν απολύθηκε και δεν εκδιώχθηκε από το κόμμα βάζει στο κάδρο της ανθρωποκτονίας την ηγεσία της Χρυσής Αυγής και τον ίδιο τον Μιχαλολιάκο, που έχει βέβαια αναλάβει και την πολιτική της ευθύνη.

Το 3point magazine είναι ένα οριζόντια δομημένο μέσο που πιστεύει ότι η γνώμη όλων έχει αξία και επιδιώκει την έκφρασή της. Επικροτεί τα σχόλια, την κριτική και την ελεύθερη έκφραση των αναγνωστών του επιδιώκοντας την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Σε μια εποχή όμως που ο διάλογος τείνει να γίνεται με όρους ανθρωποφαγίας και απαξίωσης προς πρόσωπα και θεσμούς, το 3point δεν επιθυμεί να συμμετέχει. Για τον λόγο αυτόν σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, σεξιστικού περιεχομένου θα σβήνονται χωρίς ειδοποίηση του εκφραστή τους.

Ακόμα, το 3point magazine έχει θέσει εαυτόν απέναντι στο φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, σχόλια ανάλογου περιεχομένου θα έχουν την ίδια μοίρα με τα ανωτέρω, τη γνωριμία τους με το "delete".

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 3point.

[fbcomments width="100%" count="off" num="5"]
//