Μπορεί ένα μπούστο να πουλήσει τα πάντα; Άραγε όταν μια γυναίκα ψάχνει κάτι στην τσάντα της, πόσα ρούχα φοράει; Είναι τα γυναικεία οπίσθια το τέλειο συνοδευτικό για το fast food;
«Ναι» αναφωνούν οι γυναίκες που εμφανίζονται στο βίντεο, κρατώντας η κάθε μία και από ένα απόσπασμα βίντεο ή στιγμιότυπο διαφήμισης. Η σοβαρότητα του τόνου τους φυσικά, αναδεικνύει την ειρωνία της υπόθεσης. Διατυπώνοντας σε μία φράση την ουσία κάθε διαφήμισης, δεν χρειάζεται κάτι περισσότερο για να φανεί από μόνο του αυτό που η καμπάνια #WomenNotObjects θέλει να καταδείξει· η γυναίκα αντικειμενοποιείται ως ένα από τα δυνατά σημεία στην προώθηση προϊόντων.
Εκτός από την αντικειμενοποίηση της γυναίκας, θίγεται και το παράλογο ορισμένων συσχετισμών των διαφημίσεων (άραγε πόσο στοματικό σεξ απολαμβάνει ένα σάντουιτς;). Μπορεί ορισμένες περιπτώσεις να έχουν μία βάση στην πραγματικότητα. Άλλωστε η γυναίκα αντικειμενοποιείται και στην πραγματική ζωή. Ωστόσο η διαφήμιση, εκμεταλλευόμενη ένα μελανό σημείο της καθημερινότητας, προσπαθεί να θίξει το βασικό συναίσθημα της σεξουαλικότητας και της κυριαρχίας και να προσελκύσει απλά περισσότερους πελάτες.
Άλλωστε, πόσο ηθικά δικαιολογημένη θα θεωρούσαμε μία διαφήμιση συστημάτων συναγερμών που θα έδειχναν πρόσφυγες να προσπαθούν να διαρήξουν ένα σπίτι, το οποίο εν τέλει να μένει ασφαλές από τον τάδε συναγερμό;
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Το 3point magazine είναι ένα οριζόντια δομημένο μέσο που πιστεύει ότι η γνώμη όλων έχει αξία και επιδιώκει την έκφρασή της. Επικροτεί τα σχόλια, την κριτική και την ελεύθερη έκφραση των αναγνωστών του επιδιώκοντας την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Σε μια εποχή όμως που ο διάλογος τείνει να γίνεται με όρους ανθρωποφαγίας και απαξίωσης προς πρόσωπα και θεσμούς, το 3point δεν επιθυμεί να συμμετέχει. Για τον λόγο αυτόν σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, σεξιστικού περιεχομένου θα σβήνονται χωρίς ειδοποίηση του εκφραστή τους.
Ακόμα, το 3point magazine έχει θέσει εαυτόν απέναντι στο φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, σχόλια ανάλογου περιεχομένου θα έχουν την ίδια μοίρα με τα ανωτέρω, τη γνωριμία τους με το "delete".
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 3point.