Σε εκτενές κείμενό του στο facebook, o Σιμόπουλος ξεκινάει αναγνωρίζοντας ότι «ο Μανώλης Γλέζος αποτέλεσε μια εμβληματική μορφή της αντίστασης στον ναζισμό και μετέπειτα σύμβολο αγώνων της αριστεράς».
Στη συνέχεια όμως κάνει λόγο για τη «λάθος πλευρά της ιστορίας», με αναφορές σε «Σοβιετία», αλλά και την υποστήριξή του στο ΟΧΙ στο δημοψήφισμα:
Αλλά πως να το κάνουμε; Σε όλη του τη ζωή ήταν στη λάθος πλευρά της ιστορίας, με μάχες για δεκαετίες εναντίον της κοινοβουλευτικής μας δημοκρατίας. Να σημειώσω ακόμη ότι, πριν μόνο λίγα χρόνια ,το καλοκαίρι του 15 ήταν στο δημοψήφισμα διαπρύσιος κήρυκας του ΟΧΙ και το Σεπτέμβριο της ίδιας χρονιάς ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου επικρατείας της Λαϊκής Ενότητας που θεωρούσε τον ΣΥΡΙΖΑ δεξιό κόμμα.
Τελευταία, ίσως, άλλαξε. Διαφώνησε κάθετα με τη Συμφωνία των Πρεσπών, έσωσε τη τιμή της χώρας στο Δίστομο απέναντι στην απρεπή στάση της πρώην Προέδρου της Βουλής προς το Γερμανό Πρέσβη ,ζήτησε συγγνώμη για την εμπιστοσύνη του στον Αλέξη Τσίπρα και επιθυμούσε να έχει θρησκευτική κηδεία. Η επιθυμία του πραγματοποιήθηκε χθες από τον Μακαριότατο. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που τον σκεπάζει.
Φτάνει, όμως, αυτή η αλλαγή στα στερνά για να του δώσει διαστάσεις εθνικού συμβόλου ,πέραν αυτών ενός κορυφαίου συμβόλου της αντίστασης απέναντι στο ναζισμό; Όχι κατά τη γνώμη μου. Αν οι αγώνες του μετά τον πόλεμο είχαν ευοδωθεί θα ήμασταν για πολλά χρόνια «Σοβιετία».
Παράλληλα, δεν χρειάζεται όσοι από εμάς ήμασταν στη σωστή πλευρά της ιστορίας να «εξαγνίζουμε» όσους ήταν στην αντίθετη πλευρά της και έτσι άθελα να δίνουμε χώρο στην λάθος άποψη για την καταλληλότερη πορεία της κοινωνίας και της οικονομίας μας στο μέλλον.
Στη συνέχεια ο Σιμόπουλος, αναφέρεται στην «εκ μέρους μας απόδοση τιμών» και στον «αναμφισβήτητο πολιτικό μας πολιτισμό. «Ενδεδειγμένη ήταν, λοιπόν, η εκ μέρους μας επιτάφια απόδοση τιμών και ειδικά η χθεσινή μεσίστια εμφάνιση της ελληνικής σημαίας στην Ακρόπολη. Από εκεί κατέβασε άλλωστε την σβάστικα στη κατοχή. Αντιμετωπίζω, όμως, με μεγάλο σκεπτικισμό οποιαδήποτε «άφεση πολιτικών αμαρτιών» που δίνει λάθος μηνύματα, κυρίως, στη νεολαία.Όσον αφορά στον αναμφισβήτητο πολιτικό μας πολιτισμό, αυτός καθίσταται έκδηλος και από τον σεβασμό μας στη μνήμη του Μανώλη Γλέζου».
Στο άρθρο του καταλήγει με επίθεση σε στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, διαφωνόντας έντονα προφανώς με την ιδέα μετονομασίας μιας κεντρικής λεωφόρου σε «Οδό Μανώλη Γλέζου»: «Σε αντίθεση, μάλιστα, με ορισμένα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ που στη κυριολεξία δεν άφησαν λεπτό να περάσει από τον θάνατο του και έσπευσαν να εκμεταλλευτούν πολιτικά τη μνήμη του ,σε προσωπικό επίπεδο. Η μία, βουλευτής σήμερα, πρότεινε να μετονομασθεί κεντρική λεωφόρος της Θεσσαλονίκης σε «Οδός Μανώλη Γλέζου» και ο άλλος, πρώην βουλευτής, δημοσιοποίησε φωτογραφίες του με τον Μανώλη Γλέζο στο κρεβάτι του νοσοκομείου.»
Το 3point magazine είναι ένα οριζόντια δομημένο μέσο που πιστεύει ότι η γνώμη όλων έχει αξία και επιδιώκει την έκφρασή της. Επικροτεί τα σχόλια, την κριτική και την ελεύθερη έκφραση των αναγνωστών του επιδιώκοντας την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Σε μια εποχή όμως που ο διάλογος τείνει να γίνεται με όρους ανθρωποφαγίας και απαξίωσης προς πρόσωπα και θεσμούς, το 3point δεν επιθυμεί να συμμετέχει. Για τον λόγο αυτόν σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, σεξιστικού περιεχομένου θα σβήνονται χωρίς ειδοποίηση του εκφραστή τους.
Ακόμα, το 3point magazine έχει θέσει εαυτόν απέναντι στο φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, σχόλια ανάλογου περιεχομένου θα έχουν την ίδια μοίρα με τα ανωτέρω, τη γνωριμία τους με το "delete".
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 3point.