Nέα καταγγελία κατά του ηθοποιού Πέτρου Φιλιππίδη, αυτή τη φορά για ξυλοδαρμό, ήρθε στο φως της δημοσιότητας. Ο δικηγόρος Γιώργος Γεράρης – συνήγορος των κ.κ. Δούκα, Αναστασοπούλου, Παπαχαραλάμπους και Δροσάκη – μιλώντας στο MEGA αναφέρθηκε στη συμπεριφορά του Πέτρου Φιλιππίδη κατά του πελάτη του σε μία θεατρική παράσταση που είχε ανέβει το χρονικό διάστημα 2013 – 2015.
«Από την πρώτη στιγμή που βγήκε η Ζέτα Δούκα μέχρι σήμερα, έχει περάσει λιγότερο από ένας μήνας, και έχουν συμβεί τόσα. Είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Ακόμα και εμείς που δεχόμαστε τις καταγγελίες, εντυπωσιαζόμαστε και θορυβούμαστε κάθε φορά. Η νέα καταγγελία που κάναμε στο ΣΕΗ. Όταν μιλάμε για κάποια αδικήματα που είναι παραγεγραμμένα, η μόνη θεσμική οδός είναι το ΣΕΗ», είπε ο κ. Γεραρής.
«Η καταγγελία είναι από έναν ηθοποιό που δεν θέλει να δώσει το όνομά του. Σήμερα είναι σε μια μέση ηλικία και δεν είναι ένα πάρα πολύ μεγάλο όνομα. Έχει παίξει, όμως, όλη του ζωή στο θέατρο. Αφορά σε γεγονότα που συνέβαιναν από το 2013-2015 με τον θίασο του Πέτρου Φιλιππίδη, τον οποίο και αφορά η καταγγελία. Η σχέση αυτού του ανθρώπου με τον κ. Φιλιππίδη ξεκίνησε ως εξής: Αρχικά τον προσέλαβε ως βοηθό του για τις καθημερινές εργασίες, έναντι μιας αμοιβής 100 ευρώ το μήνα. Ο άνθρωπος αυτός ήταν σε δεινή οικονομική κατάσταση και συμφώνησε. Και μου είπε ότι πήγε και καλά η συνεργασία τους σε εκείνη τη φάση», ανέφερε ο κ. Γεραρής.
«Στη συνέχεια ο κ. Φιλιππίδης του πρότεινε ένα μικρό ρόλο στην παράσταση που θα ανέβαζε εκείνη τη χρονιά. Ο εντολέας μου πέταξε από τη χαρά του και δέχτηκε. Οι πρόβες κύλησαν ομαλά. Κάποια στιγμή του ανακοινώθηκε από τον κ. Φιλιππίδης ότι θα τρώει ξύλο. Είχαν μια σκηνή ανάκρισης στην παράσταση που θα μπορούσε να “δικαιολογήσει” το ξύλο. Ο εντολέας μου είπε ότι είμαστε ηθοποιοί και θα κάνω ό,τι πρέπει. Ωστόσο το ξύλο δεν ήταν θεατρικό ξύλο, αλλά κανονικό ξύλο», συνέχισε ο ίδιος.
«Τον πρώτο μήνα τον χτυπούσε με ένα τηλέφωνο στους ώμους. Μετά από λίγο καιρό συνέχισε με τα χέρια του. Με δυνατά χαστούκια, ή με χτυπήματα στους ώμους και την πλάτη με τα χέρια του. Ο εντολέας μου μού είπε ότι από το κοινό ακούγονταν επιφωνήματα. Ο πελάτης μου προσπάθησε να αποφύγει τα χτυπήματα πάνω στη σκηνή όσο μπορούσε, ή να αποσβέσει την έντασή τους, με κινήσεις του σώματός του. Το κατάφερνε σε ένα βαθμό», περιέγραψε ο κ. Γεραρής.
«Κάποια στιγμή χρειάστηκε να πάει στο νοσοκομείο. Πήγε δύο φορές στα επείγοντα στο νοσοκομείο και άλλη μία φορά σε ιδιώτη γιατρό που του έκανε διάγνωση ότι είχε θλάση και φλεγμονή. Ο κ. Φιλιππίδης ήταν ο σκηνοθέτης της παράστασης. Είναι ο Φον Δημητράκης η παράσταση. Έχει περάσει η πενταετία της παραγραφής. Ο εντολέας μου του είπε ότι δεν αντέχει, ότι πήγε σε γιατρό, και ότι πρέπει να σταματήσει. Και όντως τότε σταμάτησε για ένα διάστημα, αλλά άρχισε με τους ώμους και την πλάτη. Έτσι ο πελάτης μου αναγκάστηκε να βάλει επιθέματα ώστε να αποσβένεται ο κραδασμός. Δεν του είπε μία φορά να σταματήσει. Τις περισσότερες φορές ο κ. Φιλιππίδης τον έβγαζε τρελό. Δυστυχώς δεν έχω τη γνωμάτευση του γιατρού, αλλά υπάρχουν άλλα αποδεικτικά στοιχεία, από μηνύματα με συναδέλφους του πελάτη μου που αποδεικνύουν τα λεγόμενα του εντολέα μου. Όταν έβαλε τα επιθέματα, εξόργισε τον κ. Φιλιππίδη, που άρχισε να τον χτυπάει με περισσότερη δύναμη. Τον τελευταίο μήνα των παραστάσεων του έριξε μια γονατιά στη μέση, τελείως εκτός σεναρίου και σκηνοθεσίας, και ο εντολέας μου έπαιξε το υπόλοιπο των παραστάσεων σχεδόν κουτσός. Τον είχε σαν σάκο του μποξ, ανάλογα με τις διαθέσεις του», συνέχισε την περιγραφή του.
«Ο πελάτης μου δεν έφευγε λόγω των οικονομικών του. Στην πετυχημένη αυτή παράσταση έπαιρνε 480 ευρώ καθαρά το μήνα. Στη δεύτερη σεζόν, γενικά ήταν πολύ πιο ήπια τα πράγματα, ίσως γιατί ο εντολέας μου είχε διαμαρτυρηθεί και είχε πει ότι δεν αντέχει άλλο. Στο τέλος της δεύτερης σεζόν, όμως, έγινε το χειρότερο.
»Κάποια μέρα στα καμαρίνια, προφανώς είχε τα νεύρα του ο κ. Φιλιππίδης, υπήρξε μια συζήτηση μεταξύ του εντολέα μου και άλλων ηθοποιών. Μπήκε μέσα ο κ. Φιλιππίδης, ρώτησε τι έλεγαν, και μετά κάλεσε και τους τρεις στο καμαρίνι του και άρχισε να τους τα ψέλνει, και είπε να του ζητήσουν συγνώμη. Ο εντολέας μου αντέδρασε και είπε ότι δεν είχε λόγο να ζητήσει συγνώμη, και τότε ο κ. Φιλιππίδης τον άρπαξε από το γιακά, τον έσυρε στην πόρτα, του έριξε μια γροθιά και τον πέταξε έξω. Ο εντολέας μου φώναξε ότι αυτό δεν θα περάσει έτσι, και τότε ο κ. Φιλιππίδης τον πλάκωσε στο ξύλο. Έχουμε εννιά μάρτυρες. Σχεδόν όλος ο θίασος ήταν μπροστά. Μπήκαν στη μέση οι συνάδελφοί του και τον έσωσαν τον εντολέα μου. Αν δεν είχε μεσολαβήσει η παρέμβασή τους δεν ξέρω τι θα γινόταν. Ο πελάτης μου πήγε κάτω, έτρεμε, σε κατάσταση σοκ, δεν είχε εμφανή κάκωση. Πήρε την τότε δικηγόρο του τηλέφωνο και της είπε ότι θέλει να φύγει. Ήταν τελευταία εβδομάδα των παραστάσεων. Και η δικηγόρος του τού είπε ότι επειδή μένουν λίγες παραστάσεις, και ότι μπορεί να κατηγορηθεί για διαφυγόντα κέρδη, καλύτερα είναι να παραμείνει», ολοκλήρωσε ο κ. Γεραρής.
Πηγή:tvxs
Το 3point magazine είναι ένα οριζόντια δομημένο μέσο που πιστεύει ότι η γνώμη όλων έχει αξία και επιδιώκει την έκφρασή της. Επικροτεί τα σχόλια, την κριτική και την ελεύθερη έκφραση των αναγνωστών του επιδιώκοντας την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Σε μια εποχή όμως που ο διάλογος τείνει να γίνεται με όρους ανθρωποφαγίας και απαξίωσης προς πρόσωπα και θεσμούς, το 3point δεν επιθυμεί να συμμετέχει. Για τον λόγο αυτόν σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, σεξιστικού περιεχομένου θα σβήνονται χωρίς ειδοποίηση του εκφραστή τους.
Ακόμα, το 3point magazine έχει θέσει εαυτόν απέναντι στο φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, σχόλια ανάλογου περιεχομένου θα έχουν την ίδια μοίρα με τα ανωτέρω, τη γνωριμία τους με το "delete".
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 3point.