Η περίοδος της παραμονής τους στην ευρύτερη περιοχή του Woodstock, στα τέλη της δεκαετίας του 1960, υπήρξε μια από τις παραγωγικές τόσο για τον Bob Dylan, όσο και για τους The Band. Ο Dylan μετακόμισε εκεί το 1966 και χρησιμοποίησε το μέρος σαν ένα ησυχαστήριο, μετά από μια κοπιώδη παγκόσμια περιοδεία μαζί με τους The Hawks, καθώς και το αυτοκινητιστικό ατύχημα που είχε τον Ιούλιο του εκείνης της χρονιάς.
Τρεις από τους Hawks, το συγκρότημα που μετονομάστηκε σε The Band, μετακόμισαν στην ίδια περιοχή το 1967, σε μια αγροικία που ονομάστηκε The Big Pink, λόγω του χρώματος με το οποίο είχαν βαφτεί οι ξύλινοι τοίχοι του. Με τα άλλα δύο μέλη να έρχονται λίγο καιρό μετά, το συγκρότημα έγραψε έναν πολύ μεγάλο αριθμό κομματιών, τόσο από μόνο του όσο και σε συνεργασία με τον γείτονά τους και συνεργάτη τους, Bob Dylan. Από αυτή τη σχεδόν καθημερινή προέκυψαν μερικά από τα πιο γνωστά τραγούδια και των δύο πλευρών (“I Shall Be Released”, “This Wheel’s On Fire”, “Tears of Rage” και άλλα). Αρκετά από αυτά ηχογραφήθηκαν σε demo και δόθηκαν σε άλλους καλλιτέχνες (Byrds, Manfred Mann, Julie Driscoll, Fairport Convention), που τα κυκλοφόρησαν πρώτοι.
Οι αυθεντικές ηχογραφήσεις του Dylan με τους The Band κυκλοφόρησαν επίσημα αρκετά χρόνια αργότερα, το 1975, υπό τον γενικό τίτλο “The Basement Tapes”. Ωστόσο, οι The Band ηχογράφησαν κάποια από αυτά τα τραγούδια και χωρίς τον Dylan και τα συμπεριέλαβαν στο πρώτο άλμπουμ τους, με τίτλο Music from the Big Pink. Το συγκεκριμένο άλμπουμ κυκλοφόρησε την 1η Ιουλίου του 1968. Παρά τον τίτλο του, ηχογραφήθηκε σε στούντιο της Νέας Υόρκης. Το εξώφυλλο ήταν ζωγραφικό έργο του ίδιου του Dylan.
Εκτός από τη μεγάλη επιρροή που άσκησε σε καλλιτέχνες όπως ο Eric Clapton και ο George Harrison, το συγκεκριμένο άλμπουμ περιλαμβάνει και μερικά από τα καλύτερα τραγούδια των The Band, μεταξύ αυτών το The Weight, We Can Talk, Chest Fever και το This Wheel’s On Fire. Γραμμένο από τον μπασίστα της μπάντας, Rick Danko, σε συνεργασία με τον Dylan, γνώρισε πολλές εκτελέσεις, όπως από τους Byrds και τους Julie Driscoll with Brian Auger and The Trinity.
Από αυτή την τελευταία εκτέλεση άκουσε το κομμάτι και η Siouxsie Sioux, και αποφάσισε να το συμπεριλάβει στο “Through The Looking Glass”, το άλμπουμ που ηχογράφησε το 1987 με την μπάντα της τους Banshees. Το “Through The Looing Glass” περιελάμβανε αποκλειστικά διασκευές σε κομμάτια τρίτων, όπως των Sparks, του John Cale και των Roxy Music. Εκείνη την περίοδο, οι Siouxsie Sioux δεν διέθετε ιδιαίτερη γνώσεις ούτε ιδιαίτερη αγάπη για τον Dylan. Η πληροφορία πως ήταν ένας από τους δύο δημιουργούς του “This Wheel’s On Fire” υπήρξε μια μεγάλη έκπληξη για αυτήν, καθώς και μια αφορμή για να μελετήσει καλύτερα το έργο του σπουδαίου Αμερικανού τραγουδοποιού.
Κάθε βράδυ, ένα τραγούδι και μια ιστορία στο 3pointmagazine.gr
Το 3point magazine είναι ένα οριζόντια δομημένο μέσο που πιστεύει ότι η γνώμη όλων έχει αξία και επιδιώκει την έκφρασή της. Επικροτεί τα σχόλια, την κριτική και την ελεύθερη έκφραση των αναγνωστών του επιδιώκοντας την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Σε μια εποχή όμως που ο διάλογος τείνει να γίνεται με όρους ανθρωποφαγίας και απαξίωσης προς πρόσωπα και θεσμούς, το 3point δεν επιθυμεί να συμμετέχει. Για τον λόγο αυτόν σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού, σεξιστικού περιεχομένου θα σβήνονται χωρίς ειδοποίηση του εκφραστή τους.
Ακόμα, το 3point magazine έχει θέσει εαυτόν απέναντι στο φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, σχόλια ανάλογου περιεχομένου θα έχουν την ίδια μοίρα με τα ανωτέρω, τη γνωριμία τους με το "delete".
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του 3point.